تولید نایلون استرچ صنعتی

نایلون استرچ

1402/06/22
146
0
شرکت پلاستیک اطلس نایلون استرچ را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تولید می کنیم.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. در حال حاضر نایلون ها بخشی از زندگی روزانه ما شده اند و جالب است بدانید صنعت نیز تا حد زیادی به انواع نایلون وابسته است. نایلون ها در جای جای کسب و کارها، صنعت و زندگی روزانه ما نقش پر رنگی به عهده دارند. انواع متفاوت و مختلف نایلون وجود دارد که هریک از آن ها کاربردهای متنوعی دارند و برای مصارف متفاوتی طراحی شده اند. در این مطلب قصد داریم در مورد نایلون استرچ،انواع آن و نحوه ی خرید این نوع نایلون صحبت می کنیم.

شرکت پلاستیک اطلس به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نایلون از جمله نایلون استرچ است. شما می توانید انواع نایلون استرچ به طور مثال استرچ غذایی، استرچ صنعتی و ... را به مجموعه سفارش دهید. ما نایلون استرچ را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تولید می کنیم. شما عزیزان می توانید برای خرید نایلون استرچ صنعتی با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از آن ها مشاوره بگیرید.

انواع فیلم خام استرچ

فیلم های استرچ در مجموع و به طور کُلی (هم استرچ پالت و هم استرچ غذایی) در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شوند:

استرچ ماشینی: اگر از این نوع نوع استفاده کنید، سرعت بسته بندی بالاتری دارید و از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. با کمک این دستگاه هزینه نیروی انسانی تا حد زیادی کاهش می یابد. ماشین آلات با سرعت بالا و بدون دخالت دست کالاهای مورد نظر را بسته بندی می کنند.

استرچ دستی: این نوع استرچ که قدیمی تر از نوع قبلی است و همچنین به نایلون سنتی نیز معروف است. استرچ دستی بدون دستگاه استفاده می شود، معمولا در خانه ها نیز کاربرد دارد و با دخالت دست کمتر حالت استریل دارد. لازم است بدانید این سلفون دستی باعث بالا رفتن هزینه نیروی انسانی و کاهش راندمان می شود که برای تولید عمده و به تعداد زیاد مقرون به صرفه نیست.

مزایای نایلون سلفون استرچ پلاستیک اطلس

  • مشاوره و پشتیبانی پیش از خرید توسط تیم متخصص پلاستیک اطلس
  • اضافه کردن افزودنی های مورد نیاز شما بر حسب سفارش
  • ارائه استرچ ضخیم 5 لایه با بالاترین کیفیت
  • به صرفه بودن قیمت استرچ با توجه به کیفیت و ویژگی های آن
  • ارائه سلفون مناسب ماشینی و دستی
  • قابلیت تولید و تحویل در ابعاد مختلف
  • نازکی، شفافیت، انعطاف پذیری و مقاومت کششی مناسب
  • سازگاری با بسته بندی انواع محصولات

و

تولید نایلون استرچ صنعتی

خرید استرچ سفارشی با کمترین قیمت

با نوجه به نیازهای خود می توانید فیلم استرچ مناسب و بر حسب نیاز خود را سفارش دهید. پلاستیک اطلس این شرایط را برای مشتریان خود فراهم کرده است آپشن و ویژگی های مورد نظر شما اضافه کند. به طور مثال:

  • مات بودن فیلم استرچ
  • ترکیبات مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن، اشعه فرابنفش و گرد و خاک
  • رنگ استرچ
  • و بسیاری دیگر

از جمله خواصی است که می توانید آن ها را به نایلون استرچ اضافه کنید. این خواص با استفاده از افزودن مواد خاصی ایجاد می شوند که بر روی قیمت نایلون هم تاثیر می گذارند.

قیمت نایلون استرچ به یک سری نکات مختلف بستگی دارد و البته با توجه به شرایط بازار ممکن است بسیار متغیر باشد. شما ممکن است با توجه به مقدار تولید خود به تیراژ های مختلفی از نایلون استرچ احتیاج داشته باشید که این مسئله بر قیمت نایلون تاثیرگذار است. همچنین نوسانات قیمت مواد اولیه ممکن است بر قیمت استرچ در آن زمان تاثیرگذار باشد. به طور کُلی عواملی مثل کیفیت استرچ، کیفیت مواد اولیه، رنگی بودن، خواص سفارشی و تعداد لایه های استرچ بر قیمت آن موثرند. ضمنا شایسته ذکر است که قیمت استرچ صنعتی معمولا از استرچ غذایی بالاتر است.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات