فاکتورهای مهم در انتخاب نایلون استرچ

نایلون استرچ

1399/11/07
1085
0
انتخاب نایلون استرچ پالت میتواند تا حد زیادی صرفه جویی از لحاظ هزینه و کیفیت بسته بندی داشته باشد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون استرچ پالت به عنوان لوازم مصرفی کارخانه ها شناخته می شود. انتخاب نایلون استرچ پالت پلاستیک اطلس می تواند تا حد زیادی صرفه جویی از لحاظ هزینه و کیفیت بسته بندی داشته باشد. همانطور که در مقاله های قبل توضیح دادیم این نایلون می تواند در برخی موارد تا 5 برابر افزایش طول داشته باشد که این افزایش طول باعث صرفه جویی در مصرف فیلم استرچ خواهد شد. پس دستگاه استرچ پالت اگر به تکنولوژی پری استرچ تجهیز شده باشد میتواند این صرفه جویی را به عمل آورد.

به سراغ ویژگی های نایلون استرچ پالت میریم :

ضخامت نایلون استرچ پالت:
هرچه نایلون ضخیم تر باشد بیشتر میتواند افزایش طول داشته باشد و باعث میشود به بسته بندی آسیب کمتری وارد شود از طرفی ضخامت باعث میشود کیفیت بسته بندی کمتر شود. معمولا در بازار ضخامت های از 3میکرون شروع شده و تا 8 میکرون میرسد. حواستان به این نکته باشد که ضخامت زیاد میتواند پالت شما را نیز سنگین کند و از انجایی که فیلم های استرچ کیلویی به فروش میرسند هزینه های شما نیز زیاد خواهد شد.

رنگ نایلون استرچ پالت :
نایلون استرچ پالت معمولا در رنگ های مختلفی به فروش میرسند. رایج ترین رنگ شفاف بوده و بعد از ان رنگ مشکی بیشترین سهم را به خود اختصاص میدهد. شما میتوانید علاوه بر انتخاب رنگ لوگو خود را در روی ان درج نمایید.

کشسانی نایلون استرچ پالت:

یکی از مهمترین ویژگی های نایلون استرچ پالت میزان کشش ان میباشد که هرچه این میزان بالاتر باشد مرغوب تر بوده و به کیفیت بسته بندی و صرفه جویی مصرف نایلون کمک می کند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات