معرفی نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

1401/08/23
366
0
نایلون حبابدار ضربه گیر یکی از وسایلی است که تا صحبت از جابجایی منزل، شرکت و یا کالا می‌شود به ذهن همه افراد خطور می‌کند.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون حبابدار ضربه گیر یکی از وسایلی است که تا صحبت از جابجایی منزل، شرکت و یا کالا می شود به ذهن همه افراد خطور می کند. در اصل هرجابجایی نیازمند استفاده از این ابزار می باشد حالا فرقی ندارد که اسباب کشی باشد یا جابجایی بین شهری. حتی ادارات پست و تیپاکس که وظیفه ارسال مرسولات به سراسر کشور را دارند نیز از نایلون حباب دار ضربه گیر استفاده می کنند زیرا می دانند که بدون این لوازم امکان ورود خسارت به اشیا موجود بالاست. به همین دلیل نایلون حبابدار ضربه گیر یکی از واجبات هر بسته بندی محسوب می شود.

خرید نایلون حبابدار

شاید برایتان سوال پیش بیاید که نایلون ضربه گیر حبابدار از کجا بخریم؟ در مغازه هایی که این متریال را به فروش برسانند زیاد نیستند و شما در هر منطقه باید بگردید تا مغازه ای معتبر با لوازم درجه یک را پیدا کنید. البته فروشگاه های آنلاین زیادی هم وجود دارد که با ثبت سفارش آنلاین می توانید نسبت به خرید نایلون حبابدار اقدام نمایید. حالا خرید آنلاین چه تفاوتی با خرید حضوری دارد؟ شما در خرید حضوری باید از زمان و کار خود بزنید تا نایلون حبابدار ضربه گیر با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید ولی با خرید آنلاین نایلون حبابدار هر تعدادی که خواستید را انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. البته تنها بدی این فروشگاه عدم اطمینان از کیفیت محصولات آن هاست، که در ادامه تفاوت یک فروشگاه آنلاین خوب و بد را به شما توضیح خواهیم داد.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت هر متر نایلون حباب دار چقدر است؟ این نایلون های ضربه گیر با قیمت های متنوعی عرضه می شود و قیمت هر پلاستیک به کیفیت و مواد خامی که در ساخت آن بکار می رود ارزش گذاری می شود. حالا ما از کجا قیمت نایلون حباب دار ضربه گیر را برآورد کنیم؟ در ادامه توضیح می دهیم.

فروش نایلون حبابدار در تهران

هر کسی در هرجای کشور می توانید نایلون ضربه گیر حبابدار موردنیاز خود را تهیه کنید، ولی شهر تهران به دلیل پایتخت اقتصادی ایران به مراتب راحت تر می توان این دسته از وسایل را پیدا کرد. ولی اگر بنا به هردلیلی قصد گشتن برای پلاستیک ضربه گیر را ندارید و یا در شهر شما فروشگاه های کمی وجود دارد، می توانید از فروشگاه های اینترنتی موجود استفاده کنید. سایت پلاستیک اطلس برای همین موضوع طراحی شده! ما در فروشگاه اینترنتی خود تمامی محصولات بسته بندی موردنیاز برای اسباب کشی و جابجایی را جا دادیم تا هیچ گونه دشواری در رابطه با سفارش یا خرید محصولات خود نداشته باشید.

معرفی نایلون حبابدار

چرا پلاستیک حباب دار را از پلاستیک اطلس بخریم؟

ما در پلاستیک اطلس نایلون حبابدار های خود را از مواد درجه یک کارخانه ها تولید می کنیم و با سه لایه بودن این متریال توانسته ایم یکی از بهترین نایلون های ضربه گیر را روانه بازار کنیم. همچنین با ساخت حباب های مقاوم از ۸۰% ضربات احتمالی به لوازم شما جلوگیری میکنیم. بدانید که پلاستیک های ضربه گیر پلاستیک اطلس در نوع حباب ریز و حباب درشت عرضه شده که در ادامه به آن ها می پردازیم:

نایلون ضربه گیر حباب درشت:

نایلون حباب درشت به دلیل به کار رفتن حباب های بزرگتر و مقاوم تر برای بسته بندی اثاثیه بزرگ خانه به کار می رود و به همین علت از کیفیت و استحکام بالاتری برخوردار است. پلاستیک های ضربه گیر حباب درشت پلاستیک اطلس با ساخته شدن از مواد درجه یک کارخانه ها، سبب شده تا اثاثیه بزرگ و حساس شما مانند مبلمان با ایمنی کافی بسته بندی شود.

نایلون ضربه گیر حباب ریز:

نایلون های حباب ریز پلاستیک اطلس همانطور که از نامش پیداست حباب های ریزتری نسبت به حباب درشت دارد. البته این اختلاف سایز دلیلی بر کیفیت پایین آنها نیست! هر پلاستیکی مخصوص یک نوع اثاثیه ساخته شده است و حباب ریزها برای بسته بندی ظروف شکستنی و خرده ریزهای منزل استفاده می شود تا فضای کمتری را در کارتن اسباب کشی اشغال کند. البته شما می توانید از حباب درشت هم برای بسته بندی خرده ریزهای منزل استفاده کنید ولی همانطور که گفته شد کارتن خالی حجم زیادی را اشغال می کنند.

تشخیص جنس مرغوب نایلون حبابدار محافظ

نایلون ضربه گیر حبابدار هم مانند سایر اجناس جنس خوب و بد دارد که در مدت زمان استحکام و ظاهر آن ها تفاوت ایجاد می کند. حال برای اینکه خودتان بتوانید جنس خوب و بد را تشخیص دهید چکار باید کنید؟ در وهله اول بدانید که جنس های درجه دو و سه بوی بدی می دهند، حتما بوی نایلون های غیرمرغوب را شنیدید، این نوع از بابل رپ ها هم همین بو را می دهند. ویژگی دوم رنگ آن هاست، اصولا اجناس مرغوب تر از شفافیت بیشتری برخوردارند یعنی هرچه پلاستیک کدرتر باشد طبیعتا جنس آن ارزش کمتری دارد. سپس به سراغ حباب آن ها می رویم، پلاستیک های حبابداری که حباب آن ها با کوچکترین فشار می ترکند جنس درجه دو و سه محسوب می شوند و اگر هنگام لایه پیچی قدرت و استحکام پایینی داشته باشند نیز از دسته اجناس مرغوب نیستند.

خرید آنلاین انواع نایلون حبابدار و ضربه گیر

برای خرید انواع نایلون حبابدار و ضربه گیر برای بسته بندی انواع ظروف و لیوان های شکستنی می توانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید نمایید. انواع نایلون حبابدار و ضربه گیر برای بسته بندی انواع ظروف شکستنی – انواع لیوان و وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات