نایلون اجاق گاز

درباره نایلون ها

1402/03/20
222
0
بسته بندی با پلاستیک و نایلون های مخصوص یکی از روش های بسیار مناسب و امن است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از لوازم خانگی بسیار حساس و آسیب پذیر، اجاق گاز است. یکی از دغدغه هایی که تولیدگنندگان اجاق گاز دارند، بسته بندی این کالا است که در مسیر و زمان حمل و نقل دچار آسیب نشود و سالم به دست مصرف کننده برسد. بسته بندی با پلاستیک و نایلون های مخصوص یکی از روش های بسیار مناسب و امن است که تا حد زیادی خیال هم تولید کننده و هم مصرفت کننده را راحت می کند. لذا استفاده از نایلون های مقاوم و ضخیم می تواند تا حد زیادی سلامت و امنیت کالا را در زمان حمل و نقل تضمین کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نایلون های اجاق گاز بیشتر آشنا شوید.

انواع نایلون اجاق گاز

از آنجایی که اجاق گاز از بخش های مختلفی تشکیل شده است، لذا برای بسته بندی آن نیز لازم است از بیش از یک نوع نایلون استفاده کرد و بخش های گوناگون آن را با متریال مختلف پوشش داد. در ادامه به معرفی آن می پردازیم:

نایلون حبابدار: از آنجایی که این نوع نایلون با حباب هایی از هوا پر شده است، لذا برای بسته بندی انواع محصولات حساس، شکننده و یا شکستنی بسیار مناسب است چرا که ضربه گیر بسیار عالی است و صدمات ناشی از حمل و نقل را تا حد خیلی زیادی کاهش می دهد. نایلون حبابدار در دو نوع دوبعدی و سه بعدی در بازار عرضه می شود که کیسه حبابدار سه بعدی آن برای بسته بندی محصولاتی همچون اجاق گاز که شکل مکعب و منظم دارند، بسیار مناسب است.

نایلون حبابدار

نایلون شیرینگ: این نوع نایلون، حرارتی است که برای بسته بندی و محافظت محصولات با تاباندن حرارت و گرما به صورت دستی یا اتوماتیک کاربرد دارد. استفاده از نایلون شیرینگ به این صورت است که به دور محصول قرار می گیرد و با اعمال گرما به دور تا دور کالا و محصول، جمع شده و همچون غلاف به دور محصول پیچیده می شود.

نایلون شیرینگ

نایلون استرچ: نوعی نایلون شفاف است که خاصیت چسبندگی و کشسانی بالایی دارد، به طوری که به راحتی پاره نمی شود و با خیال راحت می توانید به دور محصول و کالا آن را بپیچید. عموما نایلون استرچ شفاف و بی رنگ است ولی شرکت پلاستیک اطلس این امکان را برای مخاطب خود فراهم کرده است که به صورت رنگی تولید شود.

نایلون استرچ

نایلون پشت چسب دار: به نوعی نایلون اطلاق می شود که یک سمت آن خاصیت چسبندگی بالایی دارد و به سطح محصول می چسبند. از نایلون پشت چسب دار معمولا برای محافظت از شیشه اجاق در برابر آسیب های بیرونی به خصوص اشیا نوک تیز استفاده می شود.

نایلون پشت چسب دار

اهمیت بسته بندی نایلونی

نایلون ها یکی از پرکاربردترین موارد در صنعت بسته بندی محسوب می شود. به واسطه قیمت مناسب آن و ویژگی های بسیار خوب آن ها، بسیاری از تولیدکنندگان برای بسته بندی و محافظت از محصولات خود، نایلون را به عنوان گزینه اول خود برای بسته بندی انتخاب می کنند. وزن بسیار پایین و سبک آن یکی از مهمترین ویژگی های نایلون ها هستند که این امر هزینه حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین به علت مقاومت و استحکام بالای نایلون ها، سلامت و ایمنی کالا و محصولات را تا حد زیادی تامین می کند و به بسته بندی های جانبی همچون کارتن کمتر احساس می شود که این امر برای تولیدکنندگان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات