فروش استرچ فیلم در بازار

نایلون استرچ

1400/11/25
694
0
فیلم استرچ در بیشتر صنعت ها ازجمله غذایی و صنعتی و ساختمانی مورد استفاده است .

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از دیگر از تولیدها پلیمری و یا این که به لهجه عامیانه نایلونی , فیلم استرچ می باشد که از مواد پتروشیمی ایجاد می شود با اعتنا به تکنولوژی امروزه در بیشتر صنعت ها ازجمله غذایی و صنعتی و ساختمانی مورد استفاده است . جایگزین قابل قبولی برای بسته بندی های کهن پالتی است که نیز مقرون به صرفه و محکمتر و راحتتر از تولیدها دیگر است.

فیلم از نگاه مدل بسته بندی به ۲ مجموعه کلی تقسیم میگردند :

فیلم استرچ دستی : این مدل بسته بندی مستقیما از نیروی انسانی به کارگیری می شود

که فیض آن سرعت ذیل و هزینه بالای نیروی انسانی خواهد بود این گونه بسته بندی را طرز سنتی می نامند .

فیلم استرچ ماشینی : دوران گسترده ای درین دسته قرار می گیرند .کاربرد فیلم استرچ در صنعت بسته بندی در ده سال اخیر پرورش چشمگیری داشته .این پرورش مرهون ترقی تکنولوژی در میدان خودرو آلات و همینطور پتروشیمی است .

امروزه به جهت وجود مواد اولیه و همینطور خودرو ماشین آلات ،ساخت فیلم استرچ با ضخامت کمتر , چسبندگی عمده و خاصیت مکانیکی دوچندان , قابلیت بیشتر امکان پذیر شده است .

فروش استرچ فیلم در بازار

استرچ فیلم در بازار

فروش این فیلم بر مبنای واحد کیلوگرم هست با اعتنا به ارزش روزمره مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن است .

تفاوت اساسی بین فیلم استرچ و شیرینگ

همانطور که از نام مربوطه مشخص است ، تفاوت اصلی بین این دو نوع لوازم بسته بندی محصول در تغییر اندازه آنها است. فیلم در هنگام گرم شدن منقبض می شود و همین امر باعث می شود تا از موادی که داخل آن قرار می گیرد محافظت بیشتری کند. از طرف دیگر ، بسته بندی استرچ نوعی محافظت است که با پیچیدن آن به دور بار از محصولات ، در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. خاصیت ارتجاعی محبوبترین ویژگی آن است. تفاوت مهم دیگر بین این دو نوع فیلم ، ترکیب پلاستیک مورد استفاده در هر یک از آنها است. به نقل از سایت آموزش چاپ و بسته بندی فیلم شیرینگ از مقدار زیادی پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده است. در حالی که ، فیلم استرچ حاوی سطح بالایی از پلی اتیلن با چگالی کم است.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات