فیلم استرچ و مزایای استفاده از آن

نایلون استرچ

1400/11/25
544
0
امروزه از نایلونی فیلم استرچ در بخش مواد غذایی ، صنعتی و ساختمانی به منظور بسته‌بندی محصولات استفاده می‌شود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از محصولات پلیمری و نایلونی فیلم استرچ است که از مواد پتروشیمی به دست آمده و با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته شده و امروزه از این نایلون ها در بخش مواد غذایی ، صنعتی و ساختمانی به منظور بسته بندی محصولات استفاده می شود. یکی از مزایای فیلم استرچ، قیمت ارزان آن است. درواقع شما با صرف هزینه ی پایینی توانید بسته بندی کاربردی و زیبا داشته باشید.

یکی از مشخصات این فیلم ،ضخامت نایلون استرچ پالت است که ۱۰ الی ۵۰ میکرون بوده و در تعداد لایه های مختلف به تولید می رسد و ضخامت آن برای استفاده های متفاوت مناسب نشان می دهد. کشش فیلم های استرچ بسیار بالا بوده و این به دلیل خاصیت ویژه نایلون استرچ است. این نایلون مقاومت بالایی دارد و در مقابل کشش پاره نمی شود همچنین نایلون، بسته بندی باکیفیت و کم حجمی را ایجاد کرده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

برخی از انواع این فیلم به دلیل داشتن استحکام بالاتر در چند لایه ساخته می شوند که کیفیت بالایی را ایجاد کنند و برای بسته های سنگین تر مورد استفاده قرار گیرند. فیلم استرچ باید دارای چسبندگی متعادلی باشد و بعد از کشش خود را رها نکند و درواقع باید به شکل بسته بندی ها ایجاد شود و چسبندگی مناسبی را برای حفظ بسته بندی داشته باشد.

یکی از ویژگی های خوبی که این فیلم دارد، مقاومتش در برابر اشعه uv خورشید است که همین خصیصه باعث شده برای انواع محصولات مورد استفاده قرار گیرد. به این خاطر که بسته بندی ایجاد شده با استفاده از فیلم استرچ کاملاً وکیوم و غیرقابل نفوذ است، از ورود رطوبت و گرد و غبار و آلودگی ها به داخل بسته ها جلوگیری می کند. قیمت فیلم استرچ مناسب برای انواع بسته بندی ها است.

استفاده از فیلم استرچ برای مواد غذایی

این فیلم از انواع نایلون هایی است که برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود که مانند سلفون است و برای بسته بندی انواع مواد غذایی ازجمله سبزیجات، شیرینی جات، حبوبات و غیره به کار می رود. یکی از مزیت های بسیار مهم استفاده از این فیلم برای بسته بندی مواد غذایی این است که به دلیل غیرقابل نفوذ بودن و ایجاد خلأ موجب می شود تا مواد غذایی عمر بیشتری داشته باشند و مانع از کپک زدن آن ها می شود. همچنین قیمت فیلم استرچ بسیار مناسب است که باعث می شود انتخاب خوبی برای محصولات ارزان قیمت به حساب بیاید.

فیلم استرچ و مزایای استفاده از آن

ویژگی های عمده فیلم استرچ

  • از فساد زودرس مواد غذایی جلوگیری می کند.
  • دارای شفافیت و ظرافت است که برای بسته بندی مواد غذایی جالب به نظر می رسد چراکه در آن بسته بندی نهایی کاملاً قابل رؤیت و جذاب است.
  • برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و محصولات عمده از قبیل مرغ، گوشت ،میوه، قارچ و مواد فله به کار می رود.
  • مانع از ایجاد بخار روی کالاها می شود.
  • قیمت این فیلم بسیار به صرفه است.
  • از نظر کیفیت، بسیار مناسب برای انواع بسته بندی ها است.
  • بسته بندی ایجاد شده توسط نایلون استرچ حجم کم داشته و وزن سبکی دارند.

انواع فیلم استرچ

نایلون های استرچ با توجه به کاربرد گسترده ای که دارند مورد استفاده در صنعت بسته بندی قرار گرفته اند. این محصولات پراستفاده به طور کلی به دو نوع تقسیم بندی می شوند؛ فیلم استرچ دستی و ماشینی.

فیلم استرچ دستی: نایلون های استرچ به روش دستی می توانند مورد استفاده قرار گیرند که بسته بندی محصولات در آن با استفاده از نیروی کار و به وسیله ی دست انجام شود که هزینه ی بالایی برای تولیدات پرتیراژ داشته و بسته بندی با سرعت پایینی انجام خواهد شد.

فیلم استرچ ماشینی: بسته بندی با فیلم استرچ ماشینی همان طور که از نام آن برمی آید با استفاده از ماشین آلات ایجاد می شود و در این نوع بسته بندی، نیروی کار کمتری احتیاج داریم و در زمان کوتاهی تعداد بسته بندی های بسیاری را ایجاد خواهیم کرد و از نظر هزینه نیز کمتر از بسته بندی دستی خواهد بود.

قیمت این فیلم به عوامل مختلفی ارتباط دارد که یکی از این عوامل تعداد لایه های فیلم استرچ است. نایلون استرچ را می توانید در انواع یک یا چند لایه تهیه کنید که با ضخامت های متفاوت عرضه می شود. همچنین فیلم استرچ در ابعاد و اندازه های مختلفی ارائه شده و یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت فیلم استرچ، کیفیت آن است و هرچه کیفیت فیلم بالاتر برود، درنتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند اما شما با خرید از پلاستیک اطلس می توانید این محصول را با قیمت ارزان تری تهیه کنید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات