خرید فیلم استرچ ارزان و با کیفیت

نایلون استرچ

1400/11/17
569
0
قیمت فیلم استرچ بر اساس جنس و میزان کیفیت نایلون مشخص می گردد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد.

قیمت فیلم استرچ بر اساس جنس و میزان کیفیت نایلون مشخص می گردد. طول و عرض هر رول فیلم استرچ، رنگ، میزان کشش فیلم و میزان ضخامت رول نایلون استرچ از جمله مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت نایلون خواهد داشت.

جهت استعلام قیمت دقیق نایلون های استرچ از پیش تولید شده و یا سفارشی می توانید با دفتر فروش پلاستیک اطلس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با داشتن سابقۀ چندین ساله در حوزۀ تولید نایلون های بسته بندی و کشاورزی، همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان می باشند.

با توجه به اینکه کاربرد عمدۀ رول های فیلم استرچ در کارخانجات و مراکز بسته بندی می باشد، جهت خرید فیلم استرچ ارزان می توانند به طور مستقیم از طریق شرکت تولید کنندۀ پلاستیک اطلس تهیه نمایند.

افرادی که اقدام به تهیۀ این نوع پلاستیک می نمایند، باید میزان کشش فیلم استرچ را مد نظر داشته باشند. به عبارتی متناسب با نوع کاربری، وزن و نوع کالا مناسب ترین نوع این نوع پلاستیک را تهیه نمایند تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، فروش فیلم استرچ در دو دسته بندی فیلم استرچ دستی و فیلم استرچ ماشینی صورت می گیرد. هنگامی که قصد تهیه و استفاده نایلون استرچ دارید، باید از نسبت به نوع کاربری اطمینان داشته باشید، تا مناسب ترین نوع نایلون را تهیه نمائید.

مجموعه هایی که تمام فرآیند تولید محصولات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و غیره را به صورت مکانیزه انجام می دهند، خرید فیلم استرچ ماشینی مقرون به صرفه تر و کاربردی تر خواهد بود.

به طور کلی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا، می توان سرعت پروسۀ تولید و عرضۀ محصولات را ارتقاء بخشید. تولید پلاستیک های با کیفیت نیز می تواند سرعت بسته بندی و سلامت محصولات را برای مدت زمان طولانی تضمین کند. در همین راستا، خیلی از افراد در حوزۀ تولید و فروش فیلم استرچ، فیلم شیرینگ، نایلون های حبابدار، پلاستیک عریض و غیره سرمایه گذاری می کنند تا بدین وسیله بتوانند گامی مؤثر در حوزۀ تولیدات ملی بردارند.

استرچ های تولیدی هر چه کیفیت بهتری داشته باشند، طول عمر بیشتر خواهند داشت. این مسئله موجب کاهش مصرف پلاستیک و ماندگاری بالای محصولات بسته بندی شده می شود.

در انتهای اجازه دهید، شما را جهت سهل ترین روش خرید فیلم استرچ راهنمائی کنیم. اگر نیازمند به تأمین تعداد زیادی رول فیلم استرچ با متراژ بالا و ضخامت های استاندارد و یا سفارشی، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی با مرکز فروش پلاستیک اطلس ارتباط برقرار کنید و پس از مشاوره رایگان با کارشناسان فروش، هماهنگی های لازم را جهت قیمت و خرید غیر حضوری نایلون های بسته بندی انجام دهید. درخواست خرید فیلم استرچ سفارشی با طول، عرض، ضخامت و رنگ متفاوت به طور دقیق مشخص نمائید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات