دستگاه شیرینگ پک چیست

نایلون شیرینگ

1397/09/14
4796
0
عملیات شیرینگ پک نایلون مخصوصی به نام نایلون شیرینگ را روی محصول میکشد

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. اگر بخواهیم معنای کلمه شرینگ پک را به صورت لغوی مورد بررسی قرار دهیم، شیرینگ به معنای کشیده شدن و پک به معنای بسته است. به همین جهت شیرینگ پک نوع خاصی از بسته بندی گفته میشود که نایلون مخصوصی به نام نایلون شیرینگ را روی محصول میکشد. عملیات شیرینگ پک به این جهت که محصول را بسته بندی کرده و حمل و نقل آن را آسان میکند، میتواند محصول را از عوامل محیطی مانند آب، خاک و گرد و غبار حفط کند. این کار با دستگاه شیرینگ پک صورت میپذیرد. البته به منظور حفاظت از محصولات حساس تر میتوان از نایلون حبابدار هم استفاده کرد.


مکانیزم کار دستگاه شیرینگ پک


کارکرد این دستگاه به این صورت میباشد که با استفاده از یک نقاله محصول را به داخل کوره دستگاه می کشاند و سپس محصول مورد نظر به با استفاده از نایلون شیرینگ بسته بندی می شود.
کوره دستگاه به نایلون شیرینگ حرارت میدهد تا به اندازه قابل قبولی نرم شود و بتوان آن را دور محصول کشید بعد از این کار با استفاده از فن خنک کننده به بسته بندی هوا میدمند و نایلون کشیده شده روی محصول را خشک میکنند تا کاملا منقبض شود و دور محصول قرار بگیرد. میتوان میزان حرارت و نوع پلاستیک پوشش را در تنظیمات دستگاه مشخص کرد. به دستگاه هایی که اندازه بزرگ تری دارند و برای مصارف صنعتی پیشرفته استفاده میشوند شیرینگ پک میگویند.

کاربردهای دستگاه شرینک پک چیست؟


با استفاده عملیات شیرنگ پک میتوان چند محصول مانند بطری های نوشابه یا آب را در کنار هم قرار داده و این کار باعث میشود که حمل محصول آسان تر شود.
از آنجایی که انواع پلاستیک و نایلون شیرینگ عایق های خوبی در برابر عوامل خارجی هستند. با استفاده از آنها میتوان از ورود نم و خیسی به داخل محصول جلوگیری کرد.
به این دلیل که نایلون شیرینگ ظاهری شفاف دارد میتوان از آن در مصارف گوناگون استفاده کرد. همچنین استفاده از این نایلون به همراه چاپ لوگو محصول میتواند باعث رونق کسب و کار شود.
مزیت دیگر شفاف بودن نایلون این میباشد که میتوان از آن برای شیرینگ کردن محصولاتی که لازم است پوشش نازکی داشته باشند استفاده کرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات