موارد مهم در خرید نایلون استرچ پالت بند

نایلون استرچ

1400/09/05
709
0
نایلون استرچ پالت بند دارای مقاومت بالا و کشسانی بسیار عالی می باشد

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون استرچ پالت بند دارای مقاومت بالا و کشسانی بسیار عالی می باشد و علاوه بر این ویژگی ها دارای قیمتی مقرون به صرفه به نسبت سایر نایلون های بسته بندی است و از آنجایی که می توان از آن در اکثر کارها استفاده نمود، دارای محبوبیت زیادی می باشد. عوامل متعددی برای خرید نایلون های استرچ پالت بند موثر می باشند که شما باید پیش از خرید به آن توجه کنید:

موارد مهم در خرید نایلون استرچ پالت بند

ضخامت استرچ پالت بند

دومین عامل مهم در خرید نایلون استرچ پالت بند، ضخامت آن است. اکثرا نایلون های استرچ پالت بند با ضخامت 24 میکرون در بین مشتریان کاربرد بیشتری دارد، اما باید گفت هیچ محدودیتی در ضخامت تولید و یا ابعاد نایلون های استرچ وجود ندارد.

همینطور لایه بندی استرچ نیز هیچ نقشی در ضخامت آن ندارد و در هر ضخامتی امکان سفارش تعداد لایه بندی وجود دارد. هر مقداری که ضخامت استرچ افزایش یابد، متقابلا استحکام و میزان کشش آن نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت نایلون استرچ پالت بند

اولین عاملی که باید در خرید نایلون استرچ پالت بند به آن توجه نمایید، قیمت نایلون استرچ پالت بند است که بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود که با توجه به شرایط اقتصادی دائما در حال تغییر است و بهتر است برای استعلام قیمت با کارشناسان پلاستیک اطلس تماس بگیرید.

رنگبندی نایلون های استرچ پالت بند

در اکثر موارد یا شاید بهتر است بگویم همیشه از استرچ پالت بندهای شفاف استفاده می شود و کمتر دیده شده این نوع از پلاستیک بسته بندی را به صورت رنگی تولید کرد.

سفارش پلاستیک استرچ بیشتر به دو صورت مات و شفاف است، اما بنا به درخواست مشتری می توان این نمونه را به صورت رنگی نیز تولید کرد.

سایر موارد موثر در خرید نایلون های سلفون پالت بند

  • سفارش به صورت رنگی
  • سفارش به صورت مات
  • ​ضد الکتریسته ساکن جهت جذب ناپذیری گردو غبار روی نایلون (Anti Static )
  • سفارش با مقاومت بالا در برابر حرارت (Anti UV ضد اشعه ماورای بنفش خورشید)

تولید استرچ پالت بند با ماشین آلات بروز چه اهمیتی دارد؟

یکی از عواملی که موجب افزایش کیفیت در تولید نایلون های استرچ بسته بندی می شود ، ماشین آلات صنعتی به روز و با کیفیت است، زیرا با دستگاه های مدرن میتوان نایلون های استرچ با ضخامت کمتر لایه های بیشتر و با چسبندگی بالاتر تولید کرد.

همینطور مواد اولیه و نحوه تولید و ماشین آلات بروز تاثیر مستقیم در کیفیت و شفافیت تولید فیلم استرچ دارد . در صورت پایین بودن کیفیت فیلم استرچ باعث سوراخ شدن و پارگی آن در کشش نه چندان زیاد می شود.

پلاستیک اطلس تولید کننده و عرضه کننده ی بهترین نوع نایلون های سلفون پالت بند با به روز ترین ماشین آلات و مناسب ترین قیمت ها می باشد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات