کاربردهای نایلون شیرینک

نایلون شیرینگ

1400/09/05
675
0
خرید نایلون شیرینک در تهران آن هم با قیمت مناسب می‌ تواند بسیار پیچیده است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. شهر تهران به دلیل وجود تولیدی ها و کارخانه های زیادی که دارد، سرانه مصرف نایلون بالایی هم دارد. بنابراین خرید نایلون شیرینک در تهران آن هم با قیمت مناسب می تواند بسیار پیچیده باشد. به خصوص که کاربردهای زیاد آن برای تولیدی ها و کارخانه ها کاملا مشخص است.

کاربردهای نایلون شیرینک

به طور کلی از این نوع نایلون به دو روش استفاده کرده و آن را به کار می برند:

در بسته بندی مواد غذایی و تولیدی ها برای جلوگیری از ورود آلودگی و یا گرد و غبار به درون محصول و همچنین بسته بندی محکم آن و قرار دادن تعداد زیاد در کنار یکدیگر.

برای مثال بارها دیده اید که به دور بطری های آب معدنی، نوشابه، پک های رب گوجه فرنگی و… پلاستیک محکمی پیچیده شده که کاملا فیکس محصول است. این نوع پلاستیک همان پلاستیک شیرینک است.

البته استفاده از آن تنها به استفاده در صنایع غذایی تقسیم نمی شود. بلکه بسیاری از تولیدی های لباس، تولیدی های دیگری مانند کاغذ و کلا لوازم نوشت افزاری، شرکت های وکیوم کننده محصولات و… نیز از این پلاستیک برای سالم و تمیز نگه داشتن محصولات خود استفاده می کنند.

استفاده در صنایع تولید شیشه و لوازم شکستنی. شهری مثل تهران، مرکز تولید انواع شیشه جات و بلوری جات است. برخی از کارخانه ها محصولات خود را به دیگر شهرها نیز ارسال می کنند. اما چطور می توان آنها را بدون شکستگی و خراب شدن به دست مشتریان رساند؟ به کمک نایلون شیرینگ.

به همین دلیل است که خرید نایلون شیرینگ در تهران به خصوص در تولیدی های شیشه بسیار متداول است. این کارخانه ها حجم زیادی از آن را خریداری می کنند تا هم محصولات خود را به صورت 6 عددی بسته بندی کنند و هم این که از آسیب دیدگی و شکستن آن جلوگیری کنند.

نایلون شیرینگ چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات نایلون شیرینگ به انتخاب مشتری باز می گردد. اما به طور کلی یک اندازه و ضخامت استاندارد برای آن تعریف شده و در صورت درخواست مشتری آن را به صورت پالت و رول شده برای مشتری ارسال می کنند. با این حال برخی دیگر ترجیح می دهند که ضخامت و یا اندازه آن مناسب کسب و کارشان طراحی شده باشد. یا حتی از نوع رنگی یا نیمه شفاف باشد. بنابراین مشخصات نهایی کاملا به نظر مشتری بستگی دارد.

چرا خرید نایلون شیرینگ در تهران بهتر است؟

بیشتر کارخانه های تولید نایلون شیرینگ ایران در تهران قرار دارند. همچنین تهران انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال خرید به صورت عمده و در حجم بالا هستند.

بیشتر کارخانه ها و تولیدی های نایلون شیرینگ ایران نیز مواد اولیه خود را از تهران تهیه می کنند. بنابراین انتظار می رود که خرید نایلون شیرینگ در تهران از نظر قیمت به صرفه تر باشد. همچنین مواد اولیه به کار رفته نیز باکیفیت تر خواهد بود.

پلاستیک اطلس یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع نایلون های شیرینگ و حبابدار در تهران است. تمامی محصولات از باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده و با نازل ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرید. همچنین امکان خرید در اندازه های مختلف و حجم های متفاوت برای خریداران محترم وجود دارد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات