خرید نایلون شیرینگ در تهران

نایلون شیرینگ

1400/09/05
708
0
یکی از پرکاربردترین نایلون‌ های بسته بندی که در بازار تهران وجود دارد، نایلون شیرینگ یا شیرینک است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از پرکاربردترین نایلون های بسته بندی که در بازار تهران وجود دارد، نایلون شیرینگ یا شیرینک است. این پلاستیک جهت محافظت از انواع محصولات استفاده شده و دارای ضخامت های متفاوتی است. نایلون شیرینگ به دما حساس است. به این صورت که در گرما شکل گرفته و در دمای خنک محکم می شود. برای مثال برای شکل دهی آن از دمای 160 تا 220 درجه استفاده می کنند تا نایلون به دور محصول شکل بگیرد. هرچه محصول حساس تر باشد، از نایلون شیرینگ ضخیم تری برای پوشاندن آن استفاده می کنند.

برای خرید نایلون شیرینگ در تهران بهتر است ابتدا با انواع این محصول، کاربردها و ویژگی های آن آشنا شوید.

خرید نایلون شیرینگ در تهران

آشنایی با انواع نایلون شیرینگ

همان طور که توضیح دادیم، نایلون های شیرینگ برای بسته بندی استفاده می شوند. اما بدون شک انواع مختلفی هم دارند. تولید انواع مختلف این نوع نایلون به نوع دستگاه مرتبط است. برای دستگاه های مختلف از جنس متفاوتی استفاده می کنند. ضخامت و عرض مورد نیاز مشتری نیز در انتخاب جنس تاثیرگذار خواهد بود.

دستگاه های تولید این نایلون به دو نوع تقسیم می شوند.

دستگاه شیرینگ کابینتی

برای استفاده از این دستگاه از نایلون شیرینک پی وی سی یا پی وی اف استفاده می شود.

اما در سال های اخیر انواع جدیدی از این نایلون وارد بازار شده اند که هرکدام مخاطبان خاص خود را دارند. از جمله این نایلون ها می توان موارد زیر را نام برد:

نایلون شیرینگ با چاپ تبلیغاتی

تولیدی های زیادی طرفدار این نوع نایلون هستند. اما در کنار تولید دنبال تبلیغات برای جذب مخاطبان بیشتر نیز هستند. در این چند سال اخیر چاپ نوعی از پلاستیک شیرینگ متداول شده که هم می تواند رنگی باشد و هم شفاف و بدون رنگ . این نایلون دارای چاپ تبلیغاتی است. به این صورت که مشتری درخواست می کند تا آدرس و شماره تلفن و اطلاعات دیگری که نیاز دارد را بر روی نایلون چاپ کنند.

نایلون های شیرینگ رنگی

برخی از مشتریان ترجیح می دهند از پلاستیک رنگی برای پک و بسته بندی استفاده کنند. به همین دلیل به کارخانه سازنده، سفارش نایلون رنگی شیرینک را می دهند. این نوع نایلون را برای بسته بندی انواع خوراکی ها استفاده می کنند.

دستگاه شیرینگ تونلی

برای استفاده از این دستگاه از نایلون شیرینگ پلی اتیلن استفاده می کنند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات