چگونگی ساخت نایلون حبابدار ضربه گیر دولایه

نایلون حبابدار

1400/09/05
310
0
نایلون‌ های حبابدار بیشتر به عنوان ضربه گیر استفاده می‌ شوند

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون های حبابدار بیشتر به عنوان ضربه گیر استفاده می شوند و به همین دلیل برای بسته بندی کالاهای تولیدی یا بسته بندی لوازم خانه در حین جابجایی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل کاربردهای متنوعی که نایلون های حبابدار دارند، در انواع و ابعاد مختلف تولید می شوند. یکی از انواع نایلون های حبابدار، نایلون حبابدار دولایه است و به دلیل قدرت خوبی که در برابر ضربه دارد و ضربه گیر محسوب می شود، برای بسته بندی لوازم بیشتر از باقی کاربردها استفاده می شود. می توان متوجه شد که اصلی ترین کاربرد نایلون های حبابدار در هر نوع و مدلی، استفاده از آنها برای بسته بندی وسایل است.

نایلون حبابدار ضربه گیر دولایه و ویژگی های آن

نایلون های حبابدار دولایه در دو نوع دو لایه حباب درشت و دو لایه حباب ریز تولید می شوند. هر کدام از این دو مدل برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. نایلون های حبابدار دولایه دارای ویژگی های متنوعی هستند که موجب می شود کاربردهای بسیاری پیدا کنند. در ادامه با مهم ترین ویژگی های نایلون های حبابدار دولایه آشنا خواهید شد.

  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر ساییدگی
  • جلوگیری از ورود کثیفی و آلودگی
  • عایق حرارتی
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و ذرات معلق
  • دارای شفافیت و درخشندگی
  • جلوگیری از نفوذ نور خورشید

به دلیل بالا بودن ویژگی های نایلون های حبابدار، این دسته از نایلون ها در عرض ها و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند. همچنین نایلون های حبابدار دولایه دارای قیمت مناسبی نیز هستند و به همین دلیل افراد بسیاری برای کاربری های خود از آنها استفاده می کنند.

نایلون حبابدار چگونه ساخته می شود؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که نایلون حبابدار چگونه ساخته می شود؟ به طور کل نایلون پلیمری است که از جنس پلی اتیلن بوده و در سال 1935 به صورت تصادفی توسط یک موسسه علمی کشف شده است. این پلیمر با نام انگلیسی LDPEL شناخته می شود و به دلیل این که در طبیعت به وفور پیدا می شود، بسیار کاربردی و کارآمد است. برای تولید نایلون حبابدار این پلیمر را به همراه دیگر مواد وارد اکسترودر کرده و پس از بیرون آمدن لایه تولید شده از اکسترودر، اجازه می دهند لایه مذکور خشک شود. پس از آن نوارپیچ می شوند، بخش های اضافی برش خورده و در نهایت به صورت رول شده آماده می شود.

نایلون های حبابدار دارای انواع مختلف دو لایه و سه لایه است. روش تولید این نایلون ها شبیه به هم بوده ولی دارای تفاوت هایی است. برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات