مشخصات نایلون های حبابدار

نایلون حبابدار

1400/09/05
674
0
می‌ توانید به کمک نایلون های حبابدار محصولات خود را به خصوص آنهایی که شکستنی هستند، بسته‌ بندی کنید

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون های حبابدار علاوه بر این که دارای انواع مختلفی هستند، دارای ویژگی های خاص خود هم هستند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت استفاده مجدد و چندباره

قرار نیست این نایلون بسته بندی تنها یک بار مورد استفاده قرار گیرد. می توانید آنها را برای استفاده های مشابه دیگر نیز دوباره استفاده کنید. به شرطی که حباب های هوا نترکیده باشند!

خاصیت ضد ضربه بودن

این خاصیت کمک می کند تا محصول درون بسته بندی خود سالم باقی بماند و هر گونه ضربه توسط بالشتک های هوای بسته بندی پس زده می شود.

دارای دو نوع درجه یک و درجه دو هستند

می توانید به انتخاب خود هر کدام را انتخاب کنید. از نوع درجه یک برای بسته بندی انواع محصولات بسیار حساس استفاده می کنند.

دارای دو نوع شفاف و کدر است

این نوع نایلون دارای دو نوع کد و شفاف است و می توانید بسته به نوع بسته بندی که انجام می دهید؛ از نوع شفاف یا کدر آن استفاده کنید. نوع شفاف را بیشتر برای بسته بندی لوازم خانگی استفاده می کنند. در موارد استفاده صنعتی، اغلب نوع کدر محبوب تر است.

به صورت متری و طولی عرضه می شوند

اگر استفاده شما محدود و کم است، می توانید تنها چند متر یا کمتر نیز خریداری کنید. اما برای استفاده های زیاد می توانید انواع رولی و طولی آن را خریداری کنید. این ویژگی سبب صرفه جویی در هزینه های تمام شده کسانی خواهد شد که به صورت عمده، فروش دارند یا محصولات زیادی را روزانه از جایی به جای دیگر پست می کنند.

چطور نایلون حباب دار برای بسته بندی بخرم؟

اگر چه می توان در پلاستیک فروشی ها این نوع نایلون را جستجو کرد؛ اما قطعا تنوع محصولات کمتر خواهد بود. می توانید به صورت عمده یا خرده انواع کدر، شفاف یا حتی رنگی را نیز خریداری کنید. خرید به صورت اینترنتی نه تنها به صرفه تر خواهد بود؛ بلکه از نظر زمانی نیز برای شما کلی هزینه های اضافی را حذف خواهد کرد. می توانید از وب سایت های معتبری که به صورت آنلاین و در تعداد بالا و حتی کوچک هم این محصول را می فروشند؛ خرید خود را انجام دهید.

می توانید به کمک این نوع نایلون محصولات خود را به خصوص آنهایی که شکستنی هستند، بسته بندی کرده و به هرجای دنیا که دوست دارید بفرستید. بالشتک های هوای این نوع نایلون بهترین محافظ محصول شما خواهند بود.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات