کاربرد نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

1400/08/26
626
0
یکی از کارایی هایی که نایلون های حباب دار دارند این است که در اسباب کشی ها می توانند به کمک شما بیایند

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد ؛ آیا به کاربرد نایلون های حباب دار فکر کرده اید؟ ما در این مقاله قصد داریم در مورد کاربرد نایلون های حبابدار صحبت کنیم پس ما را تا انتها همراهی کنید.

همانطور که از اسم نایلون های حبابدار مشخص است؛ در سطح خود حباب هایی دارند و به همین دلیل به این نام خوانده می شوند. احتمالا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در کودکی خاطره های خوشی با این نایلون ها داشتید که آن هم ترکاندن حباب های آن ها بود که لذتی همراه با آرامش برای تان به ارمغان می آورد. معمولاً نایلون های حبابدار برای بسته بندی کردن محصولات و کالاهای مختلفی استفاده می شود که باعث محافظت بیشتر در مقابل ضربه و خسارات می شود

یکی از اصلی ترین کاربردهای نایلون های حباب دار این است که در اسباب کشی ها می توانند به کمک شما بیایند و به عنوان یک ضربه گیر بسیار قوی عمل خواهند کرد اما امروزه شاهد هستیم که از این نوع نایلون ها بیشتر استفاده می شود.

کاربردهای نایلون های حباب دار

کاربردهای خاص و جالب یک نایلون حباب دار

یک نایلون حبابدار دارای کاربردهای مختلف و متفاوتی است که در این قسمت به یک سری از کاربردهای جالب و خاص این نوع از نایلون اشاره می کنیم که شامل موارد زیر است:

استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق پنجره:

یکی دیگر از کاربردهای نایلون های حبابدار استفاده از آن ها به عنوان عایق پنجره است پس اگر اهل صرفه جویی هستید و نمی خواهید برای داشتن پنجره های دوجداره هزینه کنید نایلون های حبابدار می تواند یک انتخاب درست و به صرفه برای شما باشد زیرا با استفاده از نایلون بر روی پنجره های تان گرمی خانه تان را تضمین می کنید و هم در استفاده از وسایل گرمایشی در فصل زمستان صرفه جویی می کنید.

پس با یک تیر چندین نشان بزنید یعنی با استفاده از نایلون حبابدار هم پنجره های تان را عایق کنید، هم پنجره هایتان را دوجداره کنید و هم در مصرف گاز صرفه جویی کنید که تمام این نکات مثبت به خاطر این است که نایلون حباب دار دارای ویژگی عایق گیر می باشد.

استفاده از نایلون حبابدار برای فرمان خودرو:

شما می توانید از نایلون های حباب دار برای فرمان خودروی تان استفاده کنید اما این کار چه مزیتی دارد؟ با این کار می توانید از استرس های ناشی از بارندگی و ترافیک ها خلاص شوید و در هنگامی که در ترافیک به سر می برید با ترکاندن حباب های نایلون خودتان را سرگرم کنید و هم یک آرامش اعصاب را ایجاد خواهد کرد همچنین استفاده از نایلون حباب دار بر روی فرمان از عرق کردن بیش از حد دستتان در اثر تماس با فرمان خودرو جلوگیری می کنید.

کیسه خواب؛ از کاربرد نایلون های حباب دار

اگر عادت دارید که همراه خود کیسه خواب ببرید و از کیسه خواب استفاده می کنید می توانید چندین لایه از نایلون های حباب دار را در کیسه خواب تان قرار دهید با این کار احساس نرمی و راحتی بیشتری می کنید و حتی به گرم تر شدن کیسه خواب تان نیز کمک خواهد کرد و می تواند یک مورد مناسبی برای یک کیسه خواب نرم و راحت باشد.

استفاده از نایلون حبابدار برای لباس:

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به مراسمات خارجی مانند مراسم هالووین اهمیت می دهید و برای این گونه از مراسمات لباس خاص تهیه می کنید می توانید از نایلونهای حباب دار نیز کمک بگیرید آن ها می توانند لباس خیلی خاصی را در مراسم هالووین برای شما تدارک ببینند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات