سلفون استرچ غذایی

نایلون استرچ

1400/06/10
1048
0
یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های بسته بندی در حوزه کارخانجات، نایلون استرچ است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های بسته بندی در حوزه کارخانجات، نایلون استرچ است که کاربرد بسیاری دارد و هر ماه صنایع مختلف سلفون استرچ می خرند، شرکت اطلس پلاستیک با قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

سلفون استرچ بسته بندی مواد غذایی

از آنجایی که از این نوع از پلاستیک استرچ هوا رد نمی شود برای بسته بندی مواد غذایی مانند گوشت ، مرغ ، ماهی ، قارچ ، میوه ، سبزی و…. بسیار مناسب است.

البته به مقدار بسیار کم اکسیژن از این پلاستیک عبور می کند که این امر باعث کم شدن هوا داخل بسته بندی می شود و در نتیجه مواد غذایی تازگی و طراوت خود را به خوبی حفظ می کند.

لازم است اشاره کنیم که برای سلفون استرچ غذایی، به علت بسته بندی مواد غذایی حتما باید از مواد اولیه نو ساخته شود تا دچار مشکل های بهداشتی نشود، در موارد بسیاری دیده شده که همکاران پلاستیک اطلس با استفاده از مواد ضایعاتی به جای مواد نو باعث نارضایتی مشتری شده اند.

استرچ پالت

استرچ پالت از مواد پلی اتیلنی تشکیل شده است که خاصیت کششی بسیار بالا و همینطور چسبندگی و شفافیت زیادی دارا می باشد که یکی از بهترین پلاستیک بسته بندی محصولات در صنایع است که از جهات مختلف محافظ محصول می شود.

از مزایای خوب نایلون استرچ می توان به قابلیت ضد گرد و خاک و ضد رطوبت آن اشاره کرد که باعث ماندگاری زیاد کالا و کم شدن هزینه حمل و نقل و باعث افزایش بازدهی می شود.

انواع فیلم های پلاستیک استرچ

دسته بندی فیلم های استرچ در دو دسته می باشد که عبارتند از:

ماشینی : بسته بندی محصولات با رول ماشینی باعث بازده گسترده و اقتصادی می شود.

دستی : این نوع از بسته بندی به روش سنتی معروف است که باعث پایین آمدن بازدهی و بالا رفتن هزینه ها به علت نیروی انسانی می شود.

این نوع از بسته بندی استرچ کاملا توسط دستگاه انجام می شود و هیچ نیروی انسانی در آن دخالت ندارد.

  • ویژگی های سلفون استرچ پالت با کیفیت
  • مقاومت کشسانی بالا
  • پیچش منظم و طول مناسب رول
  • حالت نگرفتن زیر گرما ( نورخورشید و … )
  • مقاومت بالا ( پاره یا سوراخ نشدن هنگام کشش های جزئی )

لایه بندی استرچ پالت

شرکت پلاستیک اطلس جز تولید کننده استرچ 5 لایه در ایران است؛ هر چقدر لایه های استرچ بیشتر شود میزان مقاومت و کشش آن نیز بیشتر می شود انتخاب لایه بندی استرچ بر عهده خود مشتری و نیاز صنعت مورده استفاده است.

یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های بسته بندی در حوزه کارخانجات، نایلون استرچ است که بسیار پر مصرف می باشد و هر ماه صنایع مختلف سلفون استرچ می خرند، شرکت اطلس پلاستیک با قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات