فيلم استرچ بسته بندی

نایلون استرچ

1400/05/28
1064
0
یکی از مهمترین موارد هنگام بسته بندی در صنایع استرچ پالت بند است که در صورت نبود آن خط تولید بدون کاربرد خواهد ماند ؛

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از مهمترین موارد هنگام بسته بندی در صنایع استرچ پالت بند است که در صورت نبود آن خط تولید بدون کاربرد خواهد ماند ؛ فيلم استرچ که به رول استرچ هم معروف می باشد که در عامه بیشتر با عنوان سلفون بسته بندی می شناسند.

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

اطلس پلاستیک اولین و تنها تولید کننده استرچ 5 لایه می باشد که همین قابلیت 5 لایه بودن باعث خاصیت کشسانی هر یک متر 1 متر تا 7 متر می شود یعنی 700% قابلیت کشسانی که منجر می شود در مصرف صرفه جویی گردد و هزینه ها برای خرید فيلم استرچ کاهش یابد .

اطلس پلاستیک هیچ محدودیتی در تولید ندارد بخاطر همین موضوع می توان نایلون استرچ را در تمام ابعاد و سایز بندی های درخواستی مشتری تولید کرد . ( کیفیت تولید تضمینی )

آنچه می بایست مد نظر قرار دهید این است که یک سلفون استرچ باکیفیت با کشش های جزئی و یا ضربه پاره نشود تا بتواند از محصول بسته بندی شده بهترین محافظت را انجام دهد.

استرچ رنگی بسته بندی

بسیار از تولید ها به دلایل مختلف و یا اینکه موارد بسته بندی مشخص نباشد از فيلم های استرچ رنگی یا مشکی استفاده می کنند که همانطور که پیش تر گفتیم اطلس پلاستیک هیچ محدودیتی در تولید ندارد از همین رو می توان این نوع پلاستیک بسته بندی را در تمام رنگبندی ها تولید کرد .

یکی از مهم ترین موارد برای تولید رنگی رنگ پاشی باکیفیت و 100% است که باعث پوشاندن کل پلاستیک شود .

نایلون استرچ چیست ؟

کلیه صنایع تولیدی برای بسته بندی نهایی محصولاتشان نیاز به یک پلاستیک با قابلیت کشسانی برای محافظت از محصولات دارند یکی از بهترین نمونه ها به همراه نازل ترین قیمت ممکنه همین نایلون استرچ اطلس پلاستیک است .

قیمت رول استرچ

قیمت استرچ بر حسب قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بر حسب هر کیلو گرم محاسبه می گردد ، از همین رو برای خرید رول استرچ یا دریافت مشاوره و استعلام قیمت دقیق لطفا با کارشناسان ما در اطلس پلاستیک تماس حاصل فرمایید .

ابعاد رول بسته بندی استرچ

ضخامت ، عرض و تعداد لایه های رول استرچ به صورت مستقیم به خود مشتری و نیازی که دارد بستگی دارد که هیچ محدویدیتی در تولید توسط اطلس پلاستیک وجود ندارد ، همینطور طول رول نیز قابل سفارش سازی توسط خود مشتری است.

فیلم استرچ غذایی

در مواردی که از این نوع نایلون برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود از مواد اولیه فود گرید استفاده می شود که با تماس نایلون با مواد غذا تمام موارد بهداشتی رعایت شده باشد .

اضافه کردن موارد خاص در سفارش سلفون

  • سفارش به صورت مات
  • سفارش به صورت رنگی
  • ضد الکتریسته ساکن جهت جذب ناپذیری گردو غبار روی نایلون (Anti Static )
  • سفارش با مقاومت بالا در برابر حرارت ضد اشعه ماورای بنفش خورشید

انواع بسته بندی با استرچ

پالت بندی با استرچ به دو صورت انجام می شود که عبارتند از :

دستی : در این روش بدون هیچ ماشین آلاتی و تنها با استفاده از نیروی انسانی پالت بندی انجام می شود .

ماشینی : در این روش بسته بندی تماما با ماشین آلات انجام می شود و هیچ گونه دخالت انسانی در آن وجود ندارد.

در صورتی که قصد خرید نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض ، نایلون استرچ ، سلفون پشت چسب دار را دارید می توانید، با کارشناسان اطلس پلاستیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات