آشنایی با فیلم استرچ

نایلون استرچ

1400/05/22
741
0
اگر قصد دارید فیلم های بسته بندی را تهیه کنید، اطلس پلاستیک پیشنهاد می کند یک سری از ویژگی های آن را در نظر بگیرید.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد.اگر قصد دارید فیلم های بسته بندی را تهیه کنید، اطلس پلاستیک پیشنهاد می کند یک سری از ویژگی های آن را در نظر بگیرید. این ویژگی ها عبارت اند از:

  1. ۵ لایه بودن فیلم استرچ یکی از مهم ترین مزیت این محصول است.
  2. مناسب برای استفاده دستی و دستگاهی
  3. درخشندگی و شفافیت بالا
  4. قابلیت اضافه کردن انواع افزودنی ها
  5. نازکی و سبکی بودن فیلم های استرچ
  6. انعطاف پذیری و قدرت کشسانی بالای محصول

وزن کم فیلم های استرچ

استفاده از بسته بندی هایی مانند جعبه، وزن بیشتری به محصول اضافه می کند اما استفاده از فیلم های استرچ با وزن کم باعث می شود وزن زیادی به بسته نهایی اضافه نشود. ضخامت بسیار کم فیلم استرچ علت اصلی وزن کم این فیلم ها است.

قابلیت جابه جایی

معمولا از فیلم های استرچ کاربرد صنعتی دارد و برای بسته بندی کالا بر روی پالت استفاده می شود. این پوشش چندین بار به دور کالا پیچیده می شود که منجر به راحتی فرآیند حمل و نقل، کاهش زمان بارگیری و جابه جایی می شود.

ذخیره سازی

از مهمترین دلایل استفاده از فیلم های پلاستیکی بسته بندی برای محافظت کالا در برابر گرد و غبار، رطوبت و صدمه های مربوط به سوراخ شدگی و ضربه می باشد. از آنجایی که فیلم های استرچ با هدف مقاومت در برابر سختی طراحی شده اند، برای ذخیره سازی محصول در انبار ها، قفسه ها، گاراژها و… نیز استفاده می شود.

اقتصادی بودن

بسته بندی با فیلم استرچ، بسته بندیِ اقتصادی است و کاملا متناسب با نیاز کالا مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از طناب، تسمه و ریسمان علاوه براینکه قدرت کافی برای نگهداشت کالا را ندارند، از آن در برابر عوامل جوّی مثل رطوبت، باران، گردوغبار و … محافظت نمی کند. این شرایط می تواند هزینه زیادی را برای رانندگان و یا تولیدکنندگان به همراه داشته باشد.

قابلیت تطبیق پذیری فیلم استرچ با کالا ها

از آن جایی که فیلم های استرچ در عرض های مختلف تولید و عرضه می شوند و قدرت کشسانی بالای آن، این قابلیت را دارد که روی سطوح مختلف با اندازه های متنوع منطبق شود. از طرفی استرچ های شفاف، ظاهر شکیل تری به محصول می دهند و مشتریان نیز به راحتی می توانند کالای خود را تشخیص دهد. این نوع بسته بندی معمولا در سخت ترین شرایط هم آسیب نمی بینند.

انواع فیلم استرچ در بازار

فیلم استرچ ماشینی

برای بسته بندی محصولات به کمک ماشین های مخصوص این کار تولید می شوند. معمولا برای بسته بندی محصولات در حجم و اندازه بزرگ در صنایع سنگین و کارخانه های مواد غذایی از این فیلم ها استفاده می شود. دستگاهی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، استرچ پالت نام دارد که در بازار به نام دستگاه سلفون پیچ نیز شناخته می شود.

فیلم استرچ دستی

این نوع فیلم ها همان طور که از نامشان مشخص است، برای بسته بندی دستی محصولات استفاده می شوند. عمدتا محصولات با ابعاد کوچک و متوسط را با این روش بسته بندی می کنند.

کاربردهای فیلم استرچ

از جمله کاربرد معمول و رایج فیلم استرچ، برای بسته بندی پالت ها است. در جابه جایی پالت ها برای بارگذاری در کشتی و هواپیما برای صادرات محصولات تولیدی، استفاده از فیلم استرچ بهترین گزینه است. کاربردهای دیگر فیلم استرچ شامل بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی علوفه است.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات