انواع نایلون استرچ

نایلون استرچ

1399/11/07
1681
0
از انواع محصولات بسته بندی که میتواند محافظت خوبی را در برابر ضربه های کوچک ایجاد کند نایلون استرچ میباشد


اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. استفاده از محصولات بسته بندی مناسب میتواند محافظت بسیار خوبی را از کالا و محصولات تولید شده در کارخانجات و واحد های تولیدی بعمل آورد. بسته بندی برای سالم به مقصد رسیدن کالا از اهمیت زیادی برخوردار است و تاکنون نیز چندین نوع محصول بسته بندی نایلونی به صنعت بسته بندی معرفی شده است. از انواع محصولات بسته بندی که می تواند محافظت خوبی را در برابر ضربه های کوچک ایجاد کند نایلون استرچ میباشد که این نایلون دور تا دور محصول کشیده میشوند و آنرا به خوبی در بر میگیرند. انواع مختلف نایلون استرچ وجود دارد که هر یک کاربرد خاص خود را نیز دارند.


انواع نایلون استرچ بر اساس سایز
نایلون استرچ ها از لحاظ سایز با یکدیگر متفاوت هستند و در واقع این سایز این نوع نایلون ها میباشد که بیشترین تفاوت را در میان آنها به وجود آورده است. البته منظور از سایز نایلون استرچ ها همان عرض و پهنای نایلون است . این نایلون ها به صورت رولی عرضه می شوند که از لحاظ عرض و پهنا می توانند با یکدیگر متفاوت باشند. انواع مختلف نایلون استرچ که بر اساس سایز و عرض بفروش می رسند دست مصرف کننده را باز می گذارند تا بتواند بر اساس محصولی که قرار است بسته بندی کند بهترین سایز را انتخاب و خریداری نماید.


انواع مختلف نایلون استرچ بر اساس ضخامت نایلون
نایلون استرچ ها بر اساس پهنای خود با یکدیگر متفاوت هستند اما باید بدانید که این نایلون ها از لحاظ ضخامت نیز با یکدیگر متفاوت می باشند و با توجه به نیاز مشتری در ضخامت های گوناگونی تولید و بفروش میرسند. خرید نایلون استرچ ضخیم برای واحد های تولیدی که به کیفیت بسته بندی اهمیت زیادی می دهند توصیه می شود زیرا این نایلون ها کمتر آسیب دیده و پاره می شوند. همچنین خرید نایلون استرچ ضخیم برای واحد های تولیدی که قصد دارند کالا و محصولات بزرگی را بسته بندی کنند نیز پیشنهاد می شود زیرا هر چه سایز محصولی که قصد بسته بندی آنرا دارید بزرگ تر باشد در نتیجه باید از نایلون های ضخیم تری نیز استفاده کنید. فروش نایلون استرچ همچنین با توجه به ضخامت و عرض نایلون با قمیت متفاوتی در حال انجام است. در فروش نایلون استرچ ها بیشتر از هر چیز ضخامت و کیفیت تعیین کننده قیمت ها هستند و نایلون های ضخیم و با کیفیت قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.



پلاستیک اطلس هر نوع محصولات بسته بندی نایلونی و نایلون استرچ را که نیاز داشته باشید می توانید از شرکت پلاستیک اطلس که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند خریداری نمایید. کلیه محصولات این شرکت در کنار کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشند.

در صورتی که قصد خرید نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض ، نایلون استرچ ، سلفون پشت چسب دار را دارید می توانید، با کارشناسان اطلس پلاستیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات