کاربردهای نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

1398/08/14
2865
0

برچسب ها:

تعریف نایلون حبابدار

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. پیش از این از نایلون حبابدار وو اینکه چگونه ساخته و تولید شد، صحبت کردیم. در این مطلب می خواهیم از فواید و کاربردهای این نایلون بگوییم. می توانید برای خواندن مطلب دستگاه شیرینگ پک چیست، به سایت مراجعه نمایید.

تعریف نایلون حبابدار

همانطور که پیش تر گفتیم، این نایلون در نتیجه ی شکست دو مهندس در ساخت کاغذ دیواری پلاستیکی در سال های1950 بود.

نایلون حبابدار درون ورق های نازک پلی اتیلن به هیچ روشی پف و باد دار نمی شوند. بیشتر، هنگامی که هوا در دو ورقه ی پلاستیکی در فرآیند ساخت گیر کرده باشند، ساخته می شوند.

اوایل برای محافظت از تجهیزات برقی حساس به طور گسترده ای استفاده می شده است. اما امروزه، برای هر چیز کوچک یا بزرگی که احساس شود نیاز به محافظت دارد، استفاده می شود.

نایلون حبابدار می تواند در اندازه های متفاوت طراحی و تولید شود. بیشترین اندازه ی این نایلون 0.4 است.

آیا می دانید که نایلون های حبابدار می تواند به شکل های مختلف و حتی شکل قلبی ساخته شود؟

درست است، هوایی که در نایلون ها جمع آوری می شود می تواند در اشکال و الگوهای مختلف ساخته و الزاما در الگوی یکسان تولید نمی شود.

فواید استفاده از نایلون های حبابدار

حفاظت کامل: هوایی که بین نایلون گیر کرده است کیفیت محصول را نگه می دارد. در اثاث کشی می تواند از وسیله های شکستنی، الکتریک و غیره، از ضربه، لرزش و تکان های ناگهانی، گرد و غبار، آب و آلودگی ها محافظت نماید.

نایللون های حبابدار

استفاده ی راحت: استفاده از این نایلون واقعا کار آسان و راحتی است. شما آن را دور وسیله ی مورد نظرتان می بندید و آن را در جای مخصوص خود می گذارید. به لطف مواد مقاوم درون پلاستیک، نایلون می تواند راحت روی کالای مورد نظر، بسته بندی دقیق و راحتی شود.

امیدواریم از این مطلب که درباره ی نایلون حبابدار بود، راضی بوده باشید.

در صورتی که قصد خرید نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض، سلفون پشت چسب دار را دارید می توانید، با کارشناسان اطلس پلاستیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات