کاربرد نایلون پشت چسبدار

درباره نایلون ها

1397/11/08
4272
0
نایلون های پشت چسپدار کاربرد بسیاری درصنایع مختفی دارد

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. اطلس پلاستیک عرضه کننده انواع نایلون پشت چسبدار با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. پوشش های زیادی وجود دارند که بمنظور محافظت از کالا مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این پوشش ها که کاربرد زیادی در صنابع دارد، نایلون پشت چسبدار می باشد. نایلون پشت چسبدار همانطور که از نامش پیداست فقط از یک طرف قابلیت چسبندگی دارد.

عرض رول نایلون محافظ پشت چسبدار: ۵ الی ۲۰۰ سانتیمتر

ضخامت فیلم: ۳۵ الی ۱۵۰ میکرون

نایلون محافظ پشت چسبدار تولید شده در شرکت اطلس پلاستیک از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک و درجه یک مواد پتروشیمی به دو صورت شفاف و رنگی تولید میشود و در صورت نیاز قابلیت چاپ لگو و طرح های سفارشی تا 6 رنگ را دارا میباشد

نصب این نوع از نایلون ها بسیار ساده بوده و قابلیت این را دارد که در در مدت زمان کوتاهی آن را نصب کرد.

کاربردهای نایلون پشت چسب دار در صنایع مختلف

  1. از نایلون پشت چسبدار میتوان برای نصب بر روی ورق های کامپوزیتی و گالوانیزه استفاده نمود. نصب این نوع از نایلون بسیار ساده میباشد و به راحتی میتوان از آن برروی کامپوزیت و همچنین ورق های آلومینیومی استفاده نمود. برای محافظت کردن از آلومینیوم در برابر اشعه خورشید هم میتوان از این نوع نایلون بر روی آن استفاده نمود.
  2. برای عرضه کردن پروفیل upvc به بازار لازم میباشد که آن را توسط نایلون های پشت چسبدار بسته بندی نمود.استفاده از این نایلون ها برای محافظت پروفیل ها در برابر خط و خش بسیار مناسب میباشد.
  3. همچنین برای عرضه کردن ورق های استنلس استیل آنها را توسط این نوع از نایلون ها بسته بندی مینمایند. بست بندی کردن محصولات با نایلون پشت چسب دار میتواند نوعی تبلیغ هم برای این ورق ها هم به حساب بیاید.
  4. برای محافظت کردن از خودروهای صفر در انبار ها روی آنها را با نایلون پشت چسب دار میپوشانند. این کار میتواند تا حد زیادی از خودرو ها در برابر عوامل بیرونی محافظت نماید.

انواع نایلون های پشت چسبدار

این دسته از نایلون ها در طیف وسیعی تولید میشوند که بیشتر تفاوت های آنها در تعداد لایه هایی است که با آن ساخته شده اند. این نایلون ها در انواع سه تا پنج لایه تولید و نگه داری میشوند. که هر چه تعداد لایه های به کار رفته افزایش پیدا میکند خاصیت محافظ نایلون ها هم افزایش پیدا میکند.

چاپ تبلیغات محصولات روی نایلون پشت چسب دار

میتوان برای درج تبلیغات شرکت ها وچاپ لوگو آنها از این نوع استفاده نمود. این محصول زمانی که برروی محصول چسبیده باشد میتواند باعث تبلیغ شرکت باشد زیرا قابلیت این را دارد که تا مدت زمان زیادی برروی محصول باقی بماندو تا زمانی که از روی آن کنده نشود، باقی خواهد ماند.

نگهداری از رول نایلون پشت چسب دار

  • به این دلیل که از تغیر ظاهری این نایلون ها جلوگیری نمایید بهتر است که از انبار کردن طولانی مدت آن خودداری کنید
  • برای اینکه به شکل دوکی ظاهر شان تغییر نکند بهتر است که آنها را به صورت افقی قرار داد.
  • از گذاشتن آنها در جایی که در معرض نور مستقیم افتاب است خودداری شود
  • در محل خشک و دور از روطوبت نگهداری شوند
  • شعله مستقیم و حرارت باعث ذوب شدن فیلم ها و سوختن بوبینهای مقوایی وسط آنها میشود.

.در صورتی که قصد خرید نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض، سلفون پشت چسب دار را دارید می توانید، با کارشناسان اطلس پلاستیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات