لیبل شیرینگ و کاربردهای آن

نایلون شیرینگ

1397/10/10
3874
0
میتوان با استفاده از لیبل و نایلون شیرینگ طرح های خلاقانه ای را روی محصولات درج کنیم.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. درج تبلیغات و جلوه های بصری زیبا روی محصولات میتواند کمک شایانی به فروش بیشتر محصول باشد. چاپ تبلیغات و طرح های مختلف روی محصولات به شیوه های مختلفی انجام میشود، یکی از این راه ها چاپ روی بسته بندی محصولات است. همانطور که در مقالات قبلی سایت اشاره کردیم، محصولات و اجناس مختلف را میتوان با استفاده از نایلون شیرینگ بسته بندی کرد. میتوان با استفاده از لیبل و نایلون شیرینگ طرح های خلاقانه ای را روی محصولات درج کنیم.

نحوه استفاده از لیبل نایلون شیرینگ

به منظور بسته بندی محصولات مختلف با این محصول، ابتدا تکه های نازکی از لیبل را به انداره ای بتواند دور محصول و یا قسمتی از آن که باید بسته بندی شود مانند درب محصول را بپوشاند برش زده و به دور محصول مورد نظر پیچیده شده و به کمک کوره های حرارتی هدایت میشود. از آنجایی که نایلون شیرینگ در برابر حرارت بسیار حساس است، بلافاصله دچار جمع شدگی میشود و محصول را درون خود جا میدهد.


کوره های حرارتی یا دستگاه شیرینگ پک از روش های گوناگونی برای شیرینگ کردن بسته بندی استفاده میکنند. روش هایی مانند استفاده از هوای داغ، تونل های بخار و اشعه مادون قرمز، انتخاب دستگاه های مختلف و روشهای متفاوت بستگی زیادی به ضریب انقباض این نایلون و جنس و ضخامت آن دارد.

مزایا استفاده از لیبل شیرینگ

قابلیت پلمپ کردن درب محصولات: برخی محصولات خوراکی از جمله بطری های نوشیدنی یا ظرف سس و مربا باید به گونه ای بسته بندی شوند که اثرات باز شدن آن به سادگی قابل تشخیص باشد. به همین جهت میتوان با استفاده از لیبل شیرینگ این کار را به سادگی انجام داد.


محافظت در برابر اشعه UV

می توان از این لیبل ها علاوه بر زیبایی بخشی به محصول به منظور حفاظت کالا هم استفاده کرد. بیشتر محصولات و خصوصا نوشیدنی ها در صورتی که در معرض نور خورشید قرار بگیرند فاسد خواهند شد، به همین دلیل روی این محصول را با استفاده از انواع لیبل ضد اشعه UV می پوشانند تا مدت ماندگاری آن را افزایش دهند.
سرعت بسته بندی: مدت زمان بسته بندی اجناس با استفاده از این نایلون کمتر از 30 ثانیه به طول خواهد انجامید. این در حالی است که اگر از دستگاه اتوماتیک استفاده کنید این زمان به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات