نایلون شیرینگ در بسته بندی آب معدنی

نایلون شیرینگ

1402/03/06
237
0
نایلون شیرینگ برای بسته بندی و تسهیل در حمل و نقل محصولات و همچنین محافظت از گرد و غبار و آسیب دیدگی کاربرد دارد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از مواردی که از نایلون شیرینگ برای بسته بندی آن استفاده می شود، آب معدنی است. نایلون شیرینگ برای بسته بندی و تسهیل در حمل و نقل محصولات و همچنین محافظت از گرد و غبار و آسیب دیدگی کاربرد دارد. در ادامه مطلب در مورد نایلون شیرینگ برای بسته بندی آب معدنی بیشتر صحبت می کنیم.

آیا بسته بندی هایی شش تایی از آب معدنی و یا نوشیدنی های مختلف را دیده اید؟ شش عدد از یک محصول را در یک بسته بندی قرار می دهند و نایلون محکمی با کمک حرارت به دور آن پیچیده شده است. به این نوع بسته بندی شیرینگ کردن نام دارد. به کمک عملیات شیرینگ پک شما می توانید چند محصول همانند بطری های آب معدنی و یا نوشیدنی های مختلف را درکنار هم قرار دهید. این موضوع حمل و نقل آن ها را تسهیل می بخشد. نایلون شیرینگ محصولات را از عوامل مختلفی همچون نفوذ آب، گرد و خاک و ... محافظت می کند. برای بسته بندی در کارخانجات و صنایع بزرگ در اندازه های بزرگ و تعداد بیشتر از دستگاه های خاصی برای بسته بندی استفاده می کنند. در این دستگاه با یک نقاله محصول را به داخل کوره می کشانند و پس از حرارات به نایلون شیرینگ، به میزان مورد نیاز نرم می شود تا بتوان آن را به دور محصول پیچید. سپس از با استفاده از فن خنک کننده، به بسته بندی می دمند تا نایلون کشیده شده بر روی محصول خنک و خشک شود و کاملا فیکس محصولات شود. این گونه بسته های آب معدنی را به بازار مصرف ارسال می کنند.

مزایای بسته بندی شیرینگ

به دلیل مشخصات خاص این نوع بسته بندی، در صنایع مختلف از آن استقبال خوبی شده است. در ادامه به برخی از این مشخصات می پردازیم:

  • صرفه جویی اقتصادی
  • قرارگیری در چیدمان محکم و سفت جهت پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی در حمل و نقل
  • مانع ورود گرد و غبار و رطوبت و ... به درون بسته بندی
  • ایجاد ظاهری مرتب، منظم و شکیل در بسته بندی محصولات
  • درج تبلیغات بر روی پلاستیک شیرینگ
  • وزن بسیار کم نایلون شرینگ

چاپ نایلون شیرینگ آب معدنی

برای داشتن جذابیت بصری در بسته بندی محصولات شیرینگ، می توانید بر روی نایلون شیرینگ پیش از بسته بندی چاپ بزنید که قطعا روی فروش شما تاثیر می گذارد و آن را افزایش می دهد. بر خلاف تصور افراد، چاپ و تولید این نوع بسته بندی ها در کارخانه های تولید آب معدنی انجام نمی شودف شرکت پلاستیک اطلس یکی از شرکت هایی که تولید و چاپ نایلون شیرینگ را انجام می دهد که افتخار همکاری با بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان آب معدنی را دارد.

لازم است بدانید در شرکت پلاستیک اطلس از مواد اولیه درجه دوم برای تولید نایلون شیرینگ بسته بندی آب معدنی استفاده نمی کند. از مواد اولیه درجه یک برای تولید این نوع نایلون مخصولات غذایی استفاده می کند.

شرکت ما این امکان را برای شما فراهم می آورد که تا 6 رنگ بر روی نایلون های شیرینگ چاپ بزند. عرض نایلون های شیرینگ 0.5 تا 6 متر قابل تولید است.

برای سفارش نایلون شیرینکگ برای بسته بندی آب معدنی، نایلون استرچ و نایلون حبابدار با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات