نایلون استرچ پالت بند

نایلون استرچ

1402/02/16
254
0
استرچ پالت بند، در میان انواع فیلم های استرچ موجود، گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف کارخانجات است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. با توجه به رشد شهرک های صنعتی، کارخانجات و صنایع مختلف و لزوم بسته بندی محصولات به صورت مناسب، اهمیت نایلون ها و فیلم های بسته بندی را چند برابر کرده است.

جالب است بدانید که استرچ پالت بند، در میان انواع فیلم های استرچ موجود، گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف کارخانجات است. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای این است که به دور محصولات پیچیده شوند. به واسطه مقاومت بالا این نایلون در برابر رطوبت و نفوذ مواد شیمیایی، جایگاه ویژه ای در صنعت بسته بندی پیدا کرده است.

انواع استرچ پالت بند

استرچ پاور رپ: به دلیل قدرت کشسانی و ضخامت بالا و استحکام، نایلون پالت بند از آن برای بسته بندی و محافظت انواع محصولات در جابجایی ها استفاده می کنند.

استرچ دستی: این نوع نایلون که به صورت عام از آن با عنوان سلفون نام می برند، در زندگی روزمره بسیار کاربرد دارد که در ضخامت های مختلف و شفاف در بازار موجود است.

نایلون استرچ علوفه: برای بسته بندی علوفه، غذای دام و محصولات کشاورزی نیز از نایلون استرچ استفاده می کنند.

استرچ سوپر پاور: صنعت بسته بندی هر روز در حال تغییر است و با نیازهای متفاوتی روبرو هستیم، لذا دانشمندان با تغییر در فرمول نایلون استرچ، کشش آن را تا 2 برابر افزایش دادند و مخاطبان این نوع نایلون بسیار گسترش یافت. از این نوع نایلون در بسته بندی لوله و اتصالات، پروفیل و ... استفاده می شود.

مزایای استرچ پالت بند

محافظت و ایمنی از کالا و محصولات: نایلون استرچ پالت بند برای بسته بندی و محافظت محصولات در برابر گرد و غبار و رطوبت کاربرد دارد. جالب است بدانید این نایلون از محصولات در برابر نورخورشید محافظت می کند.

قیمت مناسب: یکی از بزرگترین مزایای این محصول، قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن است و نسبت به سایر بسته بندی ها قیمت پایین تری دارد و همچنین تجهیزات مورد نیاز آن ارزان تر است.

سازگاری با کالاهای مختلف: از نایلون استرچ به دلیل خاصیت کشسانی آن، می توان برای بسته بندی انواع محصولات و کالاها استفاده کرد.

موارد استفاده و کاربرد نایلون استرچ پالت بند

اکثر تولیدها و فروشنده ها به واسطه کاربرد آسان نایلون استرچ پالت بند، هزینه پایین، حمل و نقل آسان تر محصولات، محافظت بسیار بالا و مقاومت بالا سبب شده است تا از آن استقبال می کنند و محبوبیت بالایی دارد.

حتی از نایلون استرچ برای بسته بندی مبل ها نیز استفاده می شود، از آن ها در برابر آلودگی، گرد و خاک و آسیب محافطت می کند.

همانطور که می دانید جنس این نایلون نازک است و شفافیت بالایی دارد، هچنین به دلیل قدرت چسبندگی آن بالا است. نایلون استرچ به عنوان لفاف به دور محصولات بسته می شود و از آن محافظت می کند و حمل و نقل آسان آن کمک می کند. همچنین در بسته بندی طاق پارچه، کاغذ دیواری، اسباب بازی و ... استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای آن می توان به :

  • صفحات آلومینیومی
  • تجهیزات ساختمانی
  • صفحات گالوانیزه
  • ظروف شیشه ای
  • قطعات خودرو

و ...

اشاره کرد.

تولید استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند در مدل های مختلف قابل تولید است و در صورت سفارش مشتری می توان نایلون استرچ پالت بند رنگی نیز تولید نمود. ضخامت آن نیز متغیر است و معمولا 10 الی 50 میکرون است و البته 24 میکرون آن طرفداران بیشتری دارد. همانطور که می دانید هرچه ضخامت آن بیشتر باشد استحکام کششی آن نیز بیشتر است. جالب است بدانید که هر متر مرغوب این نوع نایلون قابلیت کشش تا 10 متر را دارد که برندهای زیادی آن را تولید می کند که پلاستیک اطلس یکی از معروف ترین و مرغوب ترین آن ها است.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات