خرید نايلون شیرینگ با قیمت مناسب

نایلون شیرینگ

1401/11/09
322
0
نایلون شیرینگ از جمله نایلون هایی است که به منظور امور بسته بندی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون شیرینگ از جمله نایلون هایی است که به منظور امور بسته بندی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

خرید نایلون شیرینگ بیشتر توسط شرکت های صنعتی صورت می گیرد چون از مزایای این نوع نایلون برای بسته بندی تمیز و شکیل محصولات تولید شده استفاده می کنند.

تولید کننده نایلون شیرینگ

تولید کننده نایلون شیرینگ در صدد است که بتواند با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک اقدام به تولید نایلون حرارتی نمایند. همانطور که می دانید برای تولید نایلون شیرینگ از مواد پلیمر پلاستیکی به صورت تک لایه ای و دو لایه ( تونلی) استفاده می شود.

عموماً کاربرد نایلون شیرینگ حرارتی برای موارد بسته بندی کارتن، شیشه های سکوریت، صنایع مواد غذایی، بسته بندی قوطی، ساخت قطعات خودرو، تولید پشم شیشه، عرضۀ سنگ های نمای ساختمان و غیره به کار برده می شوند.

ویژگی های نایلون شیرینگ حرارتی

تولید کننده نایلون شیرینگ برای ارتقاء کیفیت محصولاتی که به بازار عرضه می کند، همواره از مواد اولیۀ با کیفیت و مرغوب استفاده می کند که کارایی و طول عمر بالایی داشته باشند.

از این رو شرکت پلاستیک اطلس با در اختیار داشتن مواد پلیمر پلاستیکی درجه یک و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک اقدام به تولید لفاف های پلاستیکی بسته بندی چون نایلون شیرینگ تک لا و دو لا نموده است که قابلیت استفاده در دستگاه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی را داشته باشند.

از ویژگی های قابل توجه نایلون شیرینگ می توان به رنگ شفاف این نوع پلاستیک بسته بندی اشاره نمود. بنابراین قابلیت چاپ تبلیغاتی و برچسب بر روی سطوح نایلون های شیرینگ حرارتی وجود دارد.

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون شیرینگ

با توجه به کاربرد مهم پلاستیک شیرینگ برای بسته بندی مواد غذایی، نوع مواد تشکیل دهندۀ نایلون حرارتی بسیار حائز اهمیت است چون باید از نفوذ میکروب، باکتری، ویروس و قارچ به داخل بسته بندی جلوگیری شود. در نتیجۀ آن از مواد اولیۀ پلاستیکی پلیمری استفاده می شود که جزء دسته بندی مواد پلی اتیلن PE با چگالی اندک و مواد پلی پروپیلن CPP و OPP می باشند. در نتیجه از این مواد اولیۀ پلیمری مرغوب برای ساخت نایلون های شیرینگ حرارتی و همچنین پلاستیک با درب لب چسبی و همچنین پلاستیک با درب وکیوم یا همان زیپی نیز به کار برده می شوند.

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون شیرینگ

در همین راستا شرکت پلاستیک اطلس به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر و با تجربه در عرصۀ تولید انواع نایلون بسته بندی بتواند حجم وسیعی از نیاز بازار را تأمین نموده و محصولات لفاف رولی با دوام و مستحکمی را به صورت آماده و یا سفارشی در حجم عمده در سراسر کشور به فروش برساند. بنابراین در صورت نیاز می توانید سفارش تلفنی و یا اینترنتی از این مجموعه داشته باشید.

فروش نایلون حرارتی با دوام

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، تولید و فروش نایلون حرارتی یا همان نایلون شیرینگ به صورت رولی با عرض 20 الی 130 سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است که متناسب با چند لایه بودن نایلون شیرینگ، ضخامت لایۀ این نایلون متفاوت از یکدیگر تولید می شوند. به عنوان مثال نایلون شیرینگ حرارتی تک لا دارای ضخامت 70 الی 350 میکرون می باشد و این در حالی است که نایلون حرارتی دو لا یا همان تونلی دارای ضخامت 60 الی 500 میکرون می باشد که از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد.

شرکت پلاستیک اطلس با داشتن بیش از 30 سال سابقۀ فعالیت در زمینۀ تولید انواع نایلون بسته بندی، خدمات فروش عمده و سفارشی نایلون شیرینگ حرارتی و سایرلفاف های بسته بندی را با قیمت ارزان و تضمین شده به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

خرید نایلون شیرینگ روده ای

افرادی که خرید نایلون شیرینگ روده ای را انجام می دهند، می دانند خرید نایلون حرارتی انجام داده اند، که تحت تأثیر دمای بالا، تغییر حالت می دهد و به سهولت می توان برای بسته بندی شکیل محصولات صنایع مختلف از مزایای آن استفاده نمود. فروش نایلون شیرینگ روده ای به صورت رول است که در صورت نیاز مشتری، امکان خرید سفارشی نایلون شیرینگ توسط شرکت تولیدکنندۀ معتبر امکان پذیر می باشد. در واقع ارائه چنین خدماتی از سوی تولید کننده نایلون شیرینگ می تواند حجم رضایت مندی مشتریان را به دنبال داشته باشد که در پی آن بهبود کسب و کار ثمرۀ شرکت خواهد بود.

نایلون حرارتی با در معرض قرار گرفتن حرارت حالت انقباض به خود می گیرد و بدین وسیله از نفوذ گرد و خاک و آلودگی به سطوح کالاها و محصولات به میزان قابل توجهی جلوگیری می شود. ایجاد حرارت گرم نیز به واسطۀ سشوار، دستگاه های حرارتی برقی و ماشین آلات مخصوص استفاده می شود.

نکتۀ مهمی که در رابطه با مسئلۀ بسته بندی با پلاستیک شیرینگ وجود دارد، این است که معمولاً سایز نایلون شیرینگ حرارتی باید بزرگ تر از سایز کالا باشد که هنگام انقباض به طور کامل سطوح کالا را پوشش دهد. در این صورت می توانید بسته بندی شکیل و مرتبطی را برای محصولات تولید شدۀ کمپانی خود داشته باشید که تمام نکات بهداشتی در آن مد نظر گرفته می شود.

عوامل موثر بر قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ به عوامل مهمی چون کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک شیرینگ، ابعاد نایلون، میزان ضخامت و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون بستگی دارد. البته نیاز به ذکر است که سفارشی بودن تولید نایلون شیرینگ حرارتی در کنار پذیرفتن سفارشات زمینه رنگی به همراه چاپ تصاویر و متون تبلیغاتی تأثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی نایلون شیرینگ حرارتی دارد.

خرید نایلون شیرینگ روده ای به دلیل انعطاف پذیری بالایی که این نوع پلاستیک دارد، مورد استقبال صنعت گران و تولید کنندگان در سراسر کشور و حتی جهان قرار گرفته می شود. لذا برای مصارف بسته بندی کاملاً بهداشتی از مزایای این محصول استفاده می شود و شاهد کاربرد نایلون حرارتی در بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی ها، مواد لبنیاتی، لوازم یدکی ماشین آلات، در محیط منزل برای بسته بندی کنترل و وسایلی که نیاز به محافظت ویژه و حساس دارند.

شرکت پلاستیک اطلس نیز با در نظر گرفتن تمام این نکات، تلاش کرد بتواند روزبروز بر تعداد و کیفیت محصولات پلاستیکی مجموعۀ خود بیفزاید. جزء کمپانی های تولید کننده ای در سراسر کشور است که حرف اول را در این زمینه می زند و توانسته طی سالیان فعالیت حرفه ای، سطح ارائه خدماتی که به عنوان تولید کننده نایلون شیرینگ روده ای، نایلون استرچ، نایلون حبابدار، نایلون فنداسیون، نوار خطر و غیره به مشتریان عرضه می کند با کیفیت بالا صورت گیرد.

بنابراین شرکت های صنعتی می توانند متناسب با نیاز مصرفی مجموعۀ خود در خواست خرید نایلون شیرینگ سفارشی و یا آماده را با قیمت ارزان از شرکت پلاستیک اطلس داشته باشند. این مجموعه به دلیل سابقۀ طولانی مدتی که در عرصۀ تولید انواع پلاستیک بسته بندی دارد، امکان خرید نایلون حرارتی ارزان و مستحکم را به صورت کاملاً تضمین شده برای متقاضیان در تهران و شهرستان ها فراهم کرده است.

نکتۀ آخری که جا دارد در انتهای این مقاله به آن اشاره کنیم، مد نظر قرار دادن کیفیت نایلون شیرینگ بسته بندی است که می تواند ارزش و بهای محصولات شما را ارتقاء ببخشد و رشد تولید شما را به دنبال داشته باشد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات