مزایا بسته بندی با نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

1397/10/06
3258
0
نایلون شیرینگ قیمت خیلی مناسبی دارد. تولید کنندگان میتوانند با استفاده از نایلون های اطلس پلاستبک قیمت نهایی محصولات خود را کاهش دهند

در مقالات پیشین سایت به تعریف نایلون شیرینگ و بررسی کاربردهای گسترده آن در صنعت بسته بندی پرداختیم. در این نوشته قصد داریم که مزایا استفاده از این محصول را بررسی کنیم. در ادامه با اطلس پلاستیک همراه باشید.

شفاقیت نایلون شیرینگ

مواد اولیه به کار رفته در تولید این نایلون باعث میشود که زمانی که از شکل خمیری به صورت نایلون در می آیند به وسیله افت حرارت انجام گرفته توسط آب، دارای شفافیت و درخشندگی بالایی باشند. به همین جهت بسیاری از شرکت ها برای بسته بندی محصولات خود از این نوع نایلون استفاده میکنند. البته انواع کدر این نایلون یافت میشود که میتوان با چاپ روی آنها، تبلیغات محصول خود را انجام داد.


دوخت پذیری بسیار مقاوم

در بسته بندی مواد غذایی لازم است که بسته بندی در خلا باشد و هوای موجود در آن کاملا تخلیه شود. به عنوان مثال زمان بسته بندی درپوش مواد لبنی یا بطری های آب، این نالون به دلیل مقاومت بالایی که دارد میتواند به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد و محصولات غذایی را وکیوم کند.


قیمت مناسب

امروزه با توجه به رقابت زیادی که در تولیدات مواد و بسته بندی آنها وجود دارد تمامی شرکت ها به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا اما قیمت پایین هستند که بتوانند. در دنیای رقابت جای پای خود را تثبیت کند. این نایلون قیمت خیلی مناسبی دارد. تولید کنندگان میتوانند با استفاده از نایلون های اطلس پلاستبک قیمت نهایی محصولات خود را کاهش دهند و رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند.


حساسیت بالا به حرارت

در صنعت بسته بندی سرعت بالای بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. حساسیت بالای نایلون شیرینگ در برابر حرارت باعث شده است که بتوان آن را به سادگی و تنها با حرارت کمی با استفاده از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی استفاده کرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات