نایلون حبابدار و انواع آن

نایلون حبابدار

1401/10/17
310
0
نایلون حبابدار برای انواع وسیله ها از کوچک تا بزرگ و از سبک تا سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها برای عرضه ی یک کالا بوده و امروزه صنعت بسته بندی با تغییر و تحول روبرو شده است استفاده از متریال های مختلف بسته بندی موجب شده ، محصولات به شکل های گوناگون به بازار عرضه شوند. به طور کلی بسته بندی های ایجاد شده باید علاوه بر ایجاد زیبایی ، از محصولات به خوبی محافظت نمایند و بسیاری از متریال های بسته بندی محافظت خوبی را به عمل نمی آورند. در این مقاله می خواهیم به یکی از پر کاربرد ترین و البته ارزان ترین متریال بسته بندی را به شما معرفی کنیم. نایلون حباب دار یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که بیشترین کاربرد را در میان انواع متریال های بسته بندی دارد. این نایلون عایق مناسبی بوده و از محصولات در برابر ورود ضربه محافظت می نماید. نایلون حبابدار دارای سطحی پوشیده از حباب است که همانند بالشتک هایی ضربه گیر هستند و دفع کنند ی ضربات می باشند. نایلون حباب دار در ابعاد و اندازه های مختلفی به تولید می رسد و می توانید مدل های دلخواه خود را تهیه کنید. انتخاب نایلون ضربه گیر باید با توجه به سایز محصولات نوع آن ها انتخاب شود زیرا تنوع بالایی از این نوع نایلون ها در بازار به فروش می رسد.

نایلون حباب دار چیست ؟

همان طور که گفتیم برای بسته بندی محصولات به خصوص کالا هایی که حساس هستند به بسته بندی عایق نیاز داریم زیرا ورود هر گونه ضربه می تواند موجب آسیب و شکستگی در آن ها شود. نایلون ضربه گیر یکی از انواع نایلون های پلی اتیلنی است که دارای ضخامت کم بوده و شفاف است. این نایلون در انواع یک یا چند لایه به تولید می رسد که برای ضربه گیری بالاتر از نمونه های چند لایه می تاون بهره برد. نایلون ضربه گیر متشکل از حباب هایی از هوا است که این حباب ها ضربه گیر هستند و تا حد زیادی از ورود ضربه به کالا ها جلوگیری می کنند. در بسیاری از بسته بندی ها نایلون حبابدار را مشاهده می کنیم و استفاده از این متریال بسته بندی بسیار رایج است. به طور مثال در نظر بگیرید که ظروف شکستنی را بخواهید جابجا نمایید و به دست مصرف کنندگان برسانید ، در طول مسیر این وسیله ها ممکن است شکسته شوند و خسارات زیادی را به بار آورد و با استفاده از این نایلون های ارزان قیمت می توان صدمات را از میان برد.

انواع نایلون حباب دار

نایلون حبابدار برای انواع وسیله ها از کوچک تا بزرگ و از سبک تا سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون دارای وزن سبک بوده و حجم کمی دارد و موجب داشتن بسته بندی بسیار کم حجم خواهد شد. پلاستیک حبابدار دارای حباب هایی با سایز های مختلف بوده و با توجه به محصول مورد نظر می توان سایز حباب دار را انتخاب کرد. نایلون ضربه گیر را باید متناسب با محصولاتی که می خواهید آن را پوشش دهید ، انتخاب کنید. نایلون ضربه گیر ضد استاتیک برای محافظت از کالا های الکتریکی استفاده می شود. یکی از انواع نایلون حبابدار ، نایلون ضربه گیر پاکتی می باشد که دارای لبه های مهر و موم شده هستن و برای قرار دهی بسیار راحت تر محصولات در نظر گرفته شده اند.

قیمت پلاستیک حبابدار

قیمت نایلون حباب دار با توجه به مواد پلی اتیلنی بوده و این نایلون بر اساس وزن قیمت گذاری می شود البتهپلاستیک دارای انواع مختلفی از قبیل نایلون حباب دار رولی، نایلون ضربه گیر پاکتی و... می باشد و هر یک دارای قیمت گذاری مختلفی می باشند. شرکت های عرضه کننده ی نایلون ضربه گیر در کشورمان زیاد هستند که انواع پلاستیک حبابدار را با قیمت بسیار عالی به شما ارائه می کنند. برای خرید نایلون حباب دار می توانید از چنین مجموعه هایی اقدام نمایید و خرید نایلون حبابدار را انجام دهید.

قیمت پلاستیک حبابدار

قیمت نایلون حبابدار ثبات بوده و در حال تغییر است و شما با مراجعه به تولید کنندگان می توانید این محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید. در کشورمان تولید کنندگان زیادی نایلون ضربه گیر را به تولید می رسانند که هر یک از مواد اولیه متغیری استفاده می نمایند بنابراین در زمان خرید باید حتما به کیفیت پلاستیک حبابدار مورد نظر دقت داشته باشید و حتما آن را در نوع مرغوب تهیه کنید.

فروش نایلون حبابدار ارزان

فروش نایلون حباب دار در فروشگاه ها در تنوع بالا انجام گرفته و این نایلون توسط تولید کنندگان خریداری می شود. تولید کنندگان برای بسته بندی محصولاتشان از پلاستیک حبابدار استفاده می کنند تا صدمات ناشی از ضربه دیدگی به محصولات را کاهش دهند. خرید نایلون حباب دار توسط تولید کنندگان به صورت فله ای و عمده بوده تا بتوانند با قیمت ارزان تری این نایلون را تهیه کنند.

مزایای نایلون حباب دار

  • قیمت ارزان

یکی از مزایای نایلون های حباب دار قیمت ارزان آن است بنابر این استفاده از متریال بسته بندی بسیار به صرفه خواهد بود به همین دلیل است که تولید کنندگان زیادی از این نایلون برای بسته بندی انواع محصولاتشان حتی محصولات ارزان قیمت مورد استفاد قرار می دهند. داشتن یک بسته بندی ارزان قیمت بسیار مهم بوده و می تواند هزینه ها را بکاهد .

  • استفاده ی چندین باره

نایلون های حبابدار دارای کیفیت بالایی بوده و می تواند برای مصرف چندین بار مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین تا زمان خراب نشدن حباب ها می توان از این نایلون ها استفاده های بسیار زیادی کرد.

  • حجم کم

نایلون حباب دار دارای کم ترین حجم برای یک بسته بندی بود و به همین دلیل بسته ها با حجم کمتر و بسیار راحت تر حمل و نقل خواهند شد بنابراین می توانید از این نایلون برای داشتن بسته هایی جمع و جور استفاده کنید.

  • وزن سبک

نایلون حبابدار دارای وزن بسیار سبکی بوده وهمین باعث می شود بسته های نهایی وزن کمی داشته باشند که بسیار مهم در بخش حمل و نقل می باشد و می تواند هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد.

  • بهداشتی بودن

نایلون حباب دار بهداشتی بوده و می توان برای انواع کالا های بهداشتی و دارویی نیز از آن استفاده کرد. بنابراین از نایلون حبابدار در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

  • ضد نفوذ بودن

یکی از ویژگی های بسیار خوب نایلون حباب دار ، ضد نفوذ بودنش است به طوری که در مقابل رطوبت، آلودگی ، گرد و خاک و... ضد نفوذ می باشد و از خراب شدن کالا ها جلوگیری می کند .

خرید نایلون حباب دار به صورت اینترنتی

برای خرید نایلون حباب دار می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید. امروزه فروشندگان زیادی فروش محصولاتشان رابه صورت اینترنتی ارائه می کنند. با گسترش استفاده از اینترنت و فراهم شن بستری برای فعالیت های اینترنتی ، فروشگاه ها در اینترنت نیز فعالیت داشته و توانستند محصولاتشان را بسیار راحت تر به فروش برسانند. با خرید اینترنتی نایلون حبابدار ، شما به فروشگاه مورد نظرتان دسترسی داشته و می توانید انواع نایلون حبابدار را به راحتی و در زمان دلخواه از فروشگاه مورد نظر خریداری کنید. به منظور خرید اینترنتی ابتدا درباره ی فروشگاهی که انتخاب کردید اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس در صورت قابل اعتماد بودن ، خرید خود را انجام دهید زیرا متاسفانه سودجویانی وجود دارند که محصولات بی کیفیت را به دست مصرف کنندگان می رسانند و به همین جهت برای خرید های اینترنتی باید حتما به مراکز با سابقه و اعتبار بالا مراجعه کنید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات