خاصیت نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

1397/10/05
3337
0
نایلون شیرینگ به محصولی گفته میشود که از نظر حرارتی بسیار حساس است، و میتواند به سادگی تغییر شکل داده و برای بسته بندی محصول به کار رود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. همانطور که قبلا هم در مقالات قبلی سایت در مورد نایلون شیرینگ و کاربردهای آن صحبت کردیم، این نوع به محصولی گفته می شود که از نظر حرارتی بسیار حساس است، و می تواند به سادگی تغییر شکل داده و برای بسته بندی محصول به کار رود. این خاصیت به دلیل استفاده از مواد LDPE و LLDPE در ساخت این محصول به موجود آمده است. البته می توان با تغییر فرمولاسیون ساخت این نایلون آن را به سادگی برای بسته بندی انواع محصولات آماده سازی کرد. بنا بر درخواست مشتری و خاصیتی که مشتری در نظر دارد می توان فرمولاسیون این محصول را ار نظر ظاهری هم تغییر داد و درصد شیرینگ آن را از نظر طولی و پهنا به میزان قابل قبولی تغییر داد. این محصول به شکل تک لا، دو لا و سه لایه تولید میشود.


به این دلیل که این محصول بسیار به دما حساس است، خاصیت شکل پذیری بالایی هم دارد. هر قدر فشردگی مواد در نایلون بالاتر باشد، طول آن کاهش پیدا میکند.


از نظر سایز و اندازه های نایلون شیرینگ، می توان آنها را از 6 سانتی متر تا 120 سانتی متر تولید کرد. همچنین ضخامت این محصول از 40 میکرون آغاز می شود و تا 400 میکرون است. پس در صورتی که قصد خرید نایلون بسته بندی دارید، عرض و ضخامت محصولات را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.


مراحل شیرینگ کردن و یا همان بسته بندی محصولات به این شکل است که ابتدا رول نایلون شیرینگ را داخل دستگاه شیرینگ پک قرار میدهند و سپس اجناس به داخل آن کشیده شده و بسته بندی خواهند شد.این روش بسته بندی باعث می شود که کلای مورد نظر در برابر رطوبت عایق سازی شود و استحکام زیادی در برابر ضربه داشته باشد. از این نایلون در صنایع مختلفی مانند صنایع بسته بندی قوطی ها و بطری های نوشابه، کاشی و سرامیک، کارتن ها، مصالح نمای ساختمان، آجر، لبنیات و .. استفاده کرد.


نایلون شیرینگ این خاصیت را هم دارد که بتوان آن را به شکل زیبا و شکیل هم در آورد به این منظور می توان با استفاده از چاپ نقوش مختلف و یا تبلیغات و لوگو محصولات خود روی آن، این محصول را به شکل زیبایی در آورده و بسته بندی محصولات خود را زیبا سازی نمایید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات