پلاستیک حرارتی ، نایلون پُرکاربرد جهت وکیوم نمودن محصولات

نایلون شیرینگ

1401/10/12
330
0
نایلون شیرینگ به گونه ای تولید شود که در اثر تماس با حرارت جمع شده و بتوان آن را براساس اندازه و ابعاد جسمی که قرار است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. در صورتی که نایلون شیرینگ به گونه ای تولید شود که در اثر تماس با حرارت جمع شده و بتوان آن را براساس اندازه و ابعاد جسمی که قرار است با آن وکیوم شود درآورد ، پلاستیک حرارتی یا نایلون وکیوم حرارتی می گویند. وکیوم به معنای مکش حداکثری هوای بین کالا با نایلون شیرینگ است.

کاربرد پلاستیک حرارتی در بسته بندی

پلاستیک حرارتی یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین نوع نایلون شیرینگ می باشد. در صنایع مختلف برای عرضه محصولات زیر می توان از وکیوم حرارتی بهره گرفت:

۱- بسته بندی بطری های آب معدنی ، نوشابه ، تُن ماهی و … در پک های ۶ تایی

۲- وکیوم نمودن مواد غذایی نظیر سبزیجات ، میوه ، گوشت ، مرغ ، ماهی و … برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای

۳- وکیوم کردن لوازم خانگی به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به درون آن

۴- وکیوم نمودن لوازم و تجیهزات وزرشی نظیر کفش ورزشی ، توپ و

۵- بسته بندی انواع نوشت افزار و لوازم التحریر

۶- بسته بندی قوطی های رنگ ، چسب و رزین ، حلال های شیمیایی

ویژگی اصلی پلاستیک حرارتی

مهم ترین ویژگی که در ساخت نایلون شیرینگ در نظر گرفته شده است ، اینست که بر اثر حرارت جمع می شود اما پاره نمی گردد.

نحوه استفاده از نایلون وکیوم

ابتدا وسیله موردنظر را داخل نایلون قرار داده و قسمت باز نایلون را توسط چسب نواری ببندید ، سپس با گرمای سشوار می توانید وسیله موردنظر را وکیوم کنید. همچنین می توان قسمت های اضافه نایلون را بعد از گرم کردن به شکل محصول فرم داد. هرچه اندازه اولیه نایلون به اندازه وسیله وکیوم شونده نزدیک تر باشد ، پوشش دهی نایلون محکم تر خواهد بود.

نحوه استفاده از نایلون وکیوم

لازم به ذکر است این محصول با گرم شدن تا نزدیک نقطه ذوب کوچک می شود. پلاستیک حرارتی معمولاً بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد گرما نیاز دارد. در این حال به سرعت به کالا می چسبد و کالا را وکیوم می کند. در کارخانجات بزرگ بسته بندی محصولات با دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد.

مزایای استفاده از نایلون شیرینگ حرارتی

  • ظاهر محصول براق و شفاف می باشد.
  • بسته بندی بسیار شکیل و جذاب می شود و مورد پسند مشتری واقع خواهد شد.
  • عدم ورود گرد و غبار و ذرات آلودگی به داخل بسته بندی

عرضه پلاستیک حرارتی به صورت رولی

بعد از تولید ، برای استفاده راحت تر و حمل و نقل بهتر پلاستیک شیرینگ حرارتی تولید شده به صورت رولی یا همان فیلم در می آید که به اصطلاح رول شیرینگ بسته بندی می گویند. معمولاً عرض رول نایلون شیرینگ ۱۰ سانتی متر تا ۴ متر است اما به صورت سفارشی نیز تهیه خواهد شد.

جنس نایلون شیرینگ

ماده پلیمری استفاده شده در تولید پلاستیک حرارتی ، از جنس پلی اتیلن با دانسیته پائین می باشد. این ماده به شدت به تغییرات دمایی حساس بوده و با حرارت دهی به سرعت به نقطه ذوب خود می رسد. این نوع نایلون به وسیله حرارت ، کاهش حجم می دهد (به ۲/۳ اندازه اولیه) ، به همین منظور پس از جمع شدن دارای افزایش ضخامت نیز می گردد.

چاپ پلاستیک حرارتی

برای پک کردن محصولاتی نظیر آب معدنی ، نوشابه و … بهتر است لوگوی کارخانه سازنده بر روی آن درج شود. البته این موضوع کاملاً سلیقه ای است. این نایلون به شکل شفاف و رنگی تولید می شود و قابلیت چاپ لوگو و طرح های سفارشی از ۱ رنگ الی ۸ رنگ (FHD) را دارا می باشد.

فروش نایلون شیرینگ

با توجه به تغییرات مداوم در قیمت مواد پتروشیمی ، قیمت محصولات عرضه شده به صورت روزانه تعیین می گردد. از این رو برای اطلاع از آن با ما تماس حاصل فرمایید.

تولید و عرضه انواع نایلون بسته بندی

نایلون های بسته بندی جزء محصولاتی با درجه حساسیت بالا هستند و در صورتی که در زمان تولید آن ها از متریال اولیه بی کیفیت استفاده گردد ، در زمان استفاده به سادگی پاره می شود و هزینه اضافی را بر دوش شما می گذارد.

رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی ، مهم ترین اولویت پلاستیک اطلس در زمینه تولید انواع نایلون بسته بندی می باشد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات