چاپ نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

1401/08/23
347
0
نایلون حباب دار یا نایلون ضربه گیر بافت و ساختار متفاوتی نسبت به سایر پلاستیک ها و محصولات پلی اتیلنی دارد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون حباب دار یا نایلون ضربه گیر بافت و ساختار متفاوتی نسبت به سایر پلاستیک ها و محصولات پلی اتیلنی دارد. این نوع نایلون سطحی ناهموار داشته و روی آن برجستگی های حباب مانندی وجود دارد که از گاز مخصوصی پر شده اند. این حباب ها مانند بالشی نرم عمل می کنند و مانع آسیب دیدن وسایل حساس و شکننده می شود.

کاربرد نایلون حباب دار

همان طور که گفتیم، کاربرد این محصول بسته بندی کالا به منظور ایجاد عایق و ضربه گیر است. به همین جهت از آن هنگام حمل و نقل و اسباب کشی و همچنین انبار کردن اقلام آسیب پذیر استفاده زیادی می شود. از دیگر کاربردهای نایلون حباب دار می توان به کاور کردن مبلمان، وسایل چوبی و شیشه ای، ظروف و لوازم آشپزخانه، کالاهای برقی مانند یخچال و لباسشویی، لوازم الکتریکی مانند موبایل و کامپیوتر، اسباب بازی، لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی، ایجاد عایق برای مرسولات پستی و… اشاره کرد. نایلون حباب دار با ایجاد پوشش حفاظت کننده، جلوی ضربه ها و صدمه های احتمالی مانند خراشیدگی، رنگ پریدگی و لب پر شدن را گرفته و مانع از آسیب های فیزیکی و شیمیایی به کالا می گردد.

سفارشی سازی نایلون حباب دار

نایلون حباب دار قابلیت تولید در عرض، ضخامت، و رنگ های مختلف را دارد:

عرض: این محصول را می توان در ابعاد بزرگ به صورت رولی و یا به شکل برش خورده، شیت، کیسه، کاور سه بعدی، پاکت، پاکت دو سر باز، و کشدوزی شده تولید کرد.

ضخامت: ضخامت این نایلون می تواند از دو تا پنج لایه یا حتی بیشتر متغیر باشد. حتی اندازه قطر حباب ها نیز قابل تغییر بوده و می توان آن ها را به صورت حباب های ریز با قطر ۱۰ میلیمتر، متوسط با قطر ۲۰ میلیمتر، و درشت با قطر ۳۰ میلیمتر تولید نمود. هرچه تعداد لایه ها و قطر حباب ها زیادتر باشد، قدرت ضربه گیری نایلون افزایش پیدا کرده و جهت عایق کردن کالاهایی با حجم و وزن بالاتر به کار می رود.

رنگ: نایلون حباب دار امکان تولید به صورت شفاف، رنگی و متالایز را دارد. حتی می توان آن را با کاغذهای مخصوص و ورق متالایز لمینت کرد و خاصیت عایق بودن آن را افزایش داد.

چاپ نایلون حبابدار

چاپ نایلون حباب دار

از دیگر خاصیت های نایلون حباب دار می توان به قابلیت چاپ پذیری آن اشاره کرد. گاهی اوقات لازم است که برای نمایش برند تولیدکننده و درج سایر اطلاعات و توضیحات، نایلون حباب دار را به صورت چاپ شده تولید کنیم.

مجموعه پلاستیک اطلس با در اختیار داشتن بهترین متریال ها و مجهزترین ماشین آلات روز دنیا، امکانات لازم برای چاپ روی انواع محصولات پلی اتیلنی از جمله نایلون حباب دار را دارد. چاپ پلاستیک حباب دار با درج انواع طرح، لوگو، نوشته و تصویر با بالاترین سطح کیفی و بدون هیچ محدودیتی در این مجموعه امکان پذیر است. چاپ نایلون حباب دار می تواند به صورت افقی و عمودی در انواع رنگ ها انجام بگیرد. معمولا حجمی که هر ردیف چاپ اشغال می کند بین ۱۰ الی ۸۰ سانتیمتر متغیر است. با این حال، انتخاب سایز کلیشه چاپ و سایر موارد مربوطه طبق سلیقه و نیاز مشتری انجام خواهد شد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات