نایلون حبابدار چیست

نایلون حبابدار

1401/08/20
402
0
اگر برای بسته بندی محصولات خود به دنبال کاوری ارزان قیمت با میزان ضربه گیری بالا هستید پیشنهاد ما به شما پلاستیک حبابدار ضربه گیر است

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون حبابدار چیست؟ اگر برای بسته بندی محصولات خود به دنبال کاوری ارزان قیمت با میزان ضربه گیری بالا هستید پیشنهاد ما به شما پلاستیک حبابدار ضربه گیر است ، این نوع پلاستیک تشکیل شده از یک لایه نایلون به همراه حباب های پر شده از هوا است که موجب ضربه گیری و محافظ از محصول می شود که در ادامه مطلب انواع آن و تاریخچه نایلون حبابدار به همراه راهنمای سفارش پلاستیک های حباب دار توضیحات تکمیلی در اختیار شما قرار گرفته است .

لیست قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

گروه تولیدی پلاستیک اطلس به علت تولید مستقیم و بدون واسطه و قیمت گذاری ارزان تر نسبت به دیگر همکاران می تواند با نازل ترین قیمت ممکنه با کیفیت ترین نوع رول پلاستیک حبابدار با تضمین کیفیت را در اختیارتان قرار دهد .

نایلون حبابدار چیست

قیمت نایلون ضربه گیر بر حسب قیمت مواد اولیه پلی اتیلنی یا همان مواد پتروشیمی گذاشته می شود که بر حسب کیلو گرم قیمت گذاری می شود و به علت وضعیت نابسامان اقتصادی و تغییر قیمت لحظه ای مواد اولیه برای دریافت قیمت دقیق نمونه مد نظرتان با ما تماس حاصل فرماید .

تاریخچه نایلون حبابدار ( اختراع تصادفی بسته بندی حبابدار )

دو مخترع (آلفرد فیلدینگ و مارک چانونز در هاوتورن ، نیوجرسی ) در سال 1357 یک ​​آزمایش ناموفق را به محصولی قابل مقاومت تبدیل کردند که انقلابی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرد ، پلاستیک حباب دار در اصل به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی اختراع شده است .

نایلون های حباب دار بیش از 50 سال است که وجود دارد. در سال 1957 مهندسین آمریکایی آلفرد فیلدینگ و مارک شاوانس اقدام به ایجاد کاغذ دیواری با بافت 3 بعدی کردند که پس از مهر و موم کردن دو پرده دوش با حباب های هوا به دام افتاده ، اما این دو فرد فهمیدند که دیوار پوشش سه بعدی آنها آنچنان که انتظار داشتند محبوب واقع نشد . آنها سرانجام تاكتیك ها را تغییر دادند و آن را به عنوان عایق گلخانه ها به بازار عرضه كردند – اما این مورد هم محبوب واقع نشد.

نایلون حبابدار چیست

نزدیک به 3 سال طول کشید تا یک بازاریاب به استفاده بهتر از این محصول پی برد. این ماده برای محافظت از رایانه های IBM که اخیراً طراحی شده اند در حین حمل و نقل کمک بسیار بزرگی می کند. IBM پس از نشان دادن ویژگی های محافظتی خود ، سوار شد و شروع به استفاده از Bubble Wrap برای محافظت از محموله های گرانبها کرد.

امروزه بسته بندی حبابی اشکال مختلفی دارد و تقریباً در هر جایی که لوازم اداری و بسته بندی فروخته می شود می توان آن ها را دید. برخی از محبوب ترین قالب های آن عبارتند از:

  • پاکت حباب دار
  • رول بسته بندی حباب دار

تاریخچه نایلون حبابدار زمانی به منظور پوشاندن ساده دیوارها به عنوان کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون به وسیله اصلی حمل و نقل ، جابجایی و محافظ از کالا تبدیل شده است. همچنین یک محصول زمین دوست است ، زیرا حاوی محتوای بازیافتی قبل از مصرف کننده است و از مواد پلاستیکی بسیار کمتری نسبت به گذشته استفاده می کند.

نایلون حبابدار چیست

بعد از گذشت 50 سال از اولین تولید این نوع پلاستیک ، نایلون حباب دار تقریباً 10٪ از درآمد سالانه شرکت Sealed Air را تشکیل می دهد ( با بیش از 400 میلیون دلار فروش سالانه ). اگر مقدار بسته بندی تولیدی را در یک سال بگیریم ، از زمین تا ماه کشیده می شود – تقریباً 384،400 کیلومتر !

کاربرد نایلون حبابدار چیست ؟

این نوع نایلون در موارد که نیاز به محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد . حتما تا به حال مبلمان هایی را مشاهده کردید که برای محافظت در حمل و نقل و جلوگیری از خط و خش از این نوع نایلون استفاده می کنند .

به طور کلی کاربرد نایلون حبابدار بسیار زیاد است و نام بردن تمام آن ها امکان پذیر نمی باشد اما گروه تولیدی پلاستیک اطلس می تواند با مشاوره های کاربردی بهترین نوع جنسی که برای شما کاربرد و بازده ای بالایی دارد را به شما معرفی کند .

نایلون حبابدار چیست

بسته بندی انواع محصولات

  • چوبی ، دکوراسیون ، مبل ها و
  • لوازم خانگی
  • لوازم الکترونیکی
  • بسته های صنعتی
  • صنف های شیشه بری و تولیدات شیشه
  • و ….

سفارش سازی ابعاد حباب ها

همانطور که پیش تر گفتیم هیچ محدودیتی در تولیدات پلاستیک اطلس وجود ندارد و می توانید با توجه به دقیقا آنچه که می خواهید را سفارش دهید ، اگر وزن و شکنندگی محصول بسته بندی زیاد است می توانید حباب ها را بزرگتر سفارش دهید تا میزان ضربه گیری بالا رود و یا بالعکس اگر وزن و شکنندگی محصول پایین است می توانید حباب های ریز با تعداد بالا سفارش دهید بهتر است در این باره با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

مزایا استفاده از نایلون حباب دار

با توجه به کاربردی که فرد سفارش دهنده دارد می توان کاربرد های گوناگونی برای این نوع نام برد اما اصلی ترین کاربرد های حباب دار عبارتند از :

  • یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی
  • بسته بندی و حمل و نقل راحت تر
  • جلوگیری از کثیفی محصول و یا خرابی آن
  • ضربه گیر برای جا به جایی وسایل و یا تولیدات
  • و….

نایلون حبابدار چیست

تولید در تمام ابعاد به صورت تک لایه یا چند لایه

هیچ محدودیتی در ابعاد و لایه بندی وجود ندارد و می توانید با توجه به ابعاد محصول بسته بندی در هر ابعادی که می خواهید پلاستیک ضربه گیر را سفارش دهید . همینطور با توجه به میزان ضربه گیری و شکنندگی محصول مورد نظر می توانید به صورت تک لایه یا چند لایه این نمونه را سفارش دهید .

تولید به صورت رولی یا فله ای

اگر می خواهید در موارد صنعتی از این نوع پلاستیک استفاده کنید برای سهولت در استفاده پیشنهاد ما تولید به صورت رول ضربه گیر است و در بقیه موارد و با توجه به نیاز شما می توان هم به صورت فله ای و هم به صورت رولی تولید کرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات