نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ

1401/08/18
422
0
نایلون شیرینگ جزء محصولات پلی اتیلنی می باشد که مهم ترین قابلیت آن وکیوم کردن کالای موردنظر است.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون شیرینگ جزء محصولات پلی اتیلنی می باشد که مهم ترین قابلیت آن وکیوم کردن کالای موردنظر است. این نوع نایلون به دلیل خاصیت جمع شوندگی در برابر حرارت بدون ایجاد آسیب دیدگی در آن ، می تواند محصول را پلمپ نماید.

نحوه عملکرد نایلون شیرینگ جهت وکیوم نمودن محصول

نایلون شیرینگ در دمای خاصی تولید می گردد. نقطه ذوب پایین این ماده پلیمری سبب می گردد تا در تغییرات دمای بین ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد دچار جمع شدگی شود و فرم کالایی را به خود بگیرد که بر روی آن قرار گرفته است.

برای وکیوم کردن یک جسم باید به اندازه ابعاد کالا ، نایلون را برش دهید و دور تا دور آن را بپوشانید و سپس با سشوار صنعتی به آن حرارت دهید. پس از آنکه نایلون به خوبی و به صورت کاملاً شفاف جسم را احاطه نمود ، قسمت های برش خورده را به روی هم آورید و به عبارتی آن را محکم کنید.

در صورتی که محصولات شما در ابعاد بزرگ هستند یا در تعداد بالا نیاز است آن ها را وکیوم نمایید ، بهتر است از دستگاه شیرینگ پک استفاده نمایید.

ضخامت نایلون بسته بندی

مسلماً هرچه ضخامت این نوع نایلون بیشتر باشد ، کیفیت آن بالاتر می رود و محافظت کننده بهتری به شمار خواهد رفت. برای وکیوم کردن کالاهای تزئینی بهتر است از نایلون شیرینگ با ضخامت کم استفاده شود تا زیبایی کالا به خوبی مشاهده گردد و برای مصارف خوراکی نظیر پک کردن بطری های آب معدنی ، نوشابه و … از نایلون های ضخیم تر استفاده نمود.

مزیت های استفاده از نایلون شیرینگ

  • شکیل شدن ظاهر بسته بندی
  • چینش آسان تر محصول (خصوصاً در مورد وکیوم کردن بطری های نوشیدنی)
  • عدم ورود گرد و غبار به داخل بسته بندی کالا

نایلون شیرینگ چیست؟

طول و عرض سفارشی

با توجه به اینکه بستر استفاده از این نوع نایلون بسیار گسترده است ، پس کارفرما باید براساس ابعاد محصول موردنظر خود ، طول و عرض نایلون را سفارش دهد.

انبارداری و نحوه نگهداری از نایلون شیرینگ

  • رول ها را در انباری مسقف به دور از تابش مستقیم اشعه خورشید قرار دهید.
  • انبار دارای رطوبت نباشد ، زیرا رطوبت باعث از بین رفتن بوبین های مقوایی می شود.
  • جهت جلوگیری از تغییر شکل دوکی ، رول ها را به صورت افقی قرار دهید.
  • موارد ایمنی را در انبار رعایت نمایید و مراقب جرقه زدن باشید ، زیرا فیلم های پلی اتیلن در برابر شعله حرارت ذوب خواهند شد.

فروش نایلون شیرینگ با قیمت مناسب

عرض این نوع از نایلون ها می تواند بین ۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و ضخامتی حدود ۳۰ الی ۲۰۰ میکرون باشد. این نایلون می تواند به صورت تک لا یا دولا تولید گردد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات