نایلون شیرینگ در تهران

نایلون شیرینگ

1401/08/18
372
0
نایلون شیرینگ از پر مصرف ترین انواع نایلون های مورد مصرف در صنعت بسته بندی می باشد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون شیرینگ از پر مصرف ترین انواع نایلون های مورد مصرف در صنعت بسته بندی می باشد. نایلون شرینگ با استفاده از هوای گرم محصولات را بسته بندی و مراقبت می کند. نایلون شیرینگ در درجه بین 160 تا 220 درجه تغییر وضعیت می دهد و به محصولات چسبیده می شود. نایلون های بسته بندی شیرینگ (شرینک) در لایه های مختلف تولید می شود که همانند هر لایه پوششی دیگر، به هر میزان که تعداد لایه ها بیشتر باشد نایلون شیرینگ از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می شود . ضخامت نایلون های شیرینگ می تواند بین 15 تا 300 میلی متر می باشد. نایلون های شیرینگ قابل رنگ آمیزی نیز می باشند و طبق خواسته مشتری امکان رنگ آمیزی آن فراهم می باشد و این امر یکی از دلایل محبوبیت بیش از پیش نایلون های بسته بندی شیرینگ می باشد. از نایلون های شیرینگ می توان در اندازه های عظیم به طور پالتی به منظور بسته بندی محصولات بزرگ استفاده کرد ولی در این حالت چندین لایه باید به دور محصول پیچیده شود تا مقاومت محصول در برابر محصول افزایش یابد . عموماً از نایلون های بسته بندی شیرینگ در اکثر صنایع تولید مواد غذایی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی دیگر به مواد غذایی استفاده می شود و همین طور جهت بسته بندی سایر محصولات به منظور جلوگیری از آسیب و شکستگی به آنها بکار برده می شود. در موارد متفاوت از انواع مختلف نایلون بسته بندی شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال نوع نایلون شیرینگ برای بسته بندی مواد غذایی متفاوت با نوع آن به منظور استفاده برای بسته بندی محصولات حساس و شکننده می باشد. که هرچقدر میزان ضخامت نایلون شیرینگ بیشتر باشد مقاومت و محافظت از محصول افزایش می یابد.

نایلون شیرینگ در تهران

نایلون شیرینگ به دو منظور در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد:

  • از نایلون شیرینگ در تمامی صنایع مواد غذایی بمنظور عدم ورود هر گونه آلودگی به داخل بافت محصولات مورد استفاده قرار میگیرد.
  • از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات بمنظور جلوگیری از شکستگی و هر گونه آسیب به آنها استفاده فراوانی میشود.

از جمله نایلون هایی که برای بسته بندی محصولات کارخانجات و کارگاه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد نایلون شیرینگ است. نایلون شیرینگ یک نوع پلاستیک بسیار نازک و حساس به حرارت می باشد و در صورتیکه حرارت مستقیم به آن وارد شود تغییر شکل خواهد داد و همین ویژگی آن باعث شده تا از آن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده شود. نایلون شیرینگ بعد از حرارت دیدن به خوبی جذب بدنه محصول شده و می تواند از ضربات کوچک که منجر به خش دار شدن می شود به خوبی جلوگیری کند. نایلون شیرینگ یک مزیت بزرگ را در بسته بندی محصولات به وحجود می آورد که آن نیز جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل و همچنین روی محصول میباشد. هیچ یک از نایلون هایی که در حال حاضر برای بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند نمیتوانند به خوبی نایلون شیرینگ از نفوذ گرد و خاک جلوگیری کنند.

نایلون شیرینگ حرارتی تهران

علت این نام گذاری بدان دلیل است که این پلاستیک ها قابلیت وکیوم کردن کالا را دارا هستند. این دسته از محصولات پتروشیمی نقطه ی ذوب پایینی دارند. به همین سبب با حرارت دهی به شکل کالایی که قرار است بسته بندی شود، تغییر شکل می دهند. این محصول با گرم شدن تا نزدیک نقطه ی ذوب کوچک می شود.نایلون شیرینگ حرارتی معمولا بین 150 تا 230 درجه ی سلسیوس گرما نیاز دارد. در این حال به سرعت به کالا می چسبد و کالا را وکیوم می کند. وکیوم به معنای مکش حداکثری هوای بین کالا با نایلون شیرینگ است. بسته بندی محصولات با دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد.

از شیرینگ حرارتی جهت جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت به داخل محصول جلوگیری از ورود گرد و خاک لوکس و زیباتر شدن کالا به سبب این که این محصول نایلونی و از جنس پلی اتیلن با دانسیته ی پائین است . به شدت به تغییرات دمایی حساس بوده و با حرارت دهی به سرعت به نقطه ی ذوب خود می رسد. پس برای پک کردن موادغذایی مانند بسته بندی های آب یا نوشابه و یا پلمپ قوطی ها مناسب است.

نایلون شیرینگ در تهران

نایلون شیرینگ حرارتی

یکی از بهترین پلاستیک ها برای بسته بندی محصولات تولید شده نایلون حرارتی یا همان شیرینگ است ، این پلاستیک حرارتی بعد از قرار گرفتن در مقابل حرارت و گرما باعث بسته بندی محصول مورده نظر یا به اصطلاح شیرنگ شدن آن انجام می شود . نایلون وکیوم حرارتی به دو صورت تولید می شود که در نوع اول برای بسته بندی مواردی مانند پک های آب معدنی 6 تایی که توسط نایلون شیرینگ بسته بندی شده اند که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید استفاده می شود . نوع دوم نایلون کوچک شونده حرارتی کیسه ای است که یکی از بهترین مثال ها می تواند نایلون های حرارتی بسته بندی کنترل را نام برد اما تنها برای این مورد استفاده نمی شوند بلکه دارای طیفی گسترده تر از کاربرد ها است .

خرید نایلون شیرینگ در تهران

برای خرید نایلون شیرینگ در تهران می توانید به وب سایت پلاستیک اطلس و یا از طریق بازار نایلون شیرینگ در تهران محصولات خود را خریداری نمایید.

کاربرد نایلون شیرینگ

کاربرد شیرینگ حرارتی در صنایع بسیار زیاد است و نمی توان همه آن ها را نام برد ، اما چند نمونه از کار هایی که از این نوع نایلون حرارتی استفاده می کنند عبارتند از :

  • بسته بندی کاشی و سرامیک
  • لاوزم یدکی خودرو
  • نوشابه و آب معدنی
  • باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی
  • لوازم خانگی
  • سنگ های نما ساختمان

نایلون شیرینگ درتهران دارای سایزهای مختلفی می باشد و عمدتا به خواست متقاضیان و به صورت اختصاصی تولید می گردد زیرا ابعاد نایلون و همچنین وزن آن متغیر می باشد ضخامت نایلون شیرینگ تا دویست میکرون می باشد و عرض آن تا صد و بیست سانتی متری هم می رسد

وقتی از نایلون شیرینگ استفاده می نمایید باید در نظر داشته باشید جهت محافظت از برخورد ضربهباید از چند لایه استفاده نمایید نایلون شیرینگ در تهران دارای رنگ های مختلف تولید می گردد. این نایلون منعطف و قابل شکل دهی می باشد و در درجه حرارت بالا برای وکیوم اجناس می توان از آن استفاده نمود در وکیوم اجناس حساس باید نایلون ضخیم تر را مورد استفاده قرار دهید

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات