پلاستیک های حبابدار

نایلون حبابدار

1401/08/18
403
0
پلاستیک‌های حبابدار، ضربه گیرهای مناسبی برای بسته بندی انواع محصولات شکستنی و یا لوازم الکتریکی هستند.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. پلاستیک های حبابدار، ضربه گیرهای مناسبی برای بسته بندی انواع محصولات شکستنی و یا لوازم الکتریکی مثل یخچال و وسایل برقی و پایه های مبل، وسایل شکستنی، چوبی و ... هستند. پلاستیک های ضربه گیر برای اسباب کشی، بسته بندی و پوشاندن لوازمی مثل پایه های مبل و وسایل کوچک دیگر کاربرد دارند. پلاستیک اطلس این نایلون های حباب دار را در کیفیت های متفاوت و همچنین در عرض های مختلف یک متری و عرضهای کمتر 50 و 25 و 100 سانتی متری تولید و عرضه می کند. نایلون های حبابدار را می توان در قطعات کوچک تر نیز برش زد و از آنها برای استفاده در بین وسایل و ظروف برای جلوگیری از ضربه خوردن و مالیده شدن به یکدیگر استفاده کرد. از عرض های کمتر نایلون های حباب دار می توان برای بسته بندی وسایل کوچکتر و از عرض های بیشتر برای بسته بندی وسایل بزرگ تر استفاده کرد. از مزیت های نایلون حباب دار عرض کم، حمل و نقل راحت تر با وسیله شخصی خودتان است.

حفاظت فیزیکی و جلوگیری از خراش برداشتن هنگام جابه جایی اثاثیه، جلوگیری از اتلاف انرژی از طریق عایق بندی مکان هایی نظیر گلخانه ها، پوشش مناسب ضد آب برای آلاچیق ها و سایر اماکن، استفاده به عنوان زیرانداز نرم در پیکنیک ها تنها بخشی از کاربردهای نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه هستند. اگر برای حمل وسایل از نایلون ضربه گیر استفاده می کنید توجه داشته باشید که این نایلون های حبابدار دو نوع حباب ریز و درشت دارند. پیشنهاد می شود دسته اول را برای قطعات کوچکتر و دسته دوم را برای قطعات حساس تر استفاده کنید. امروزه اشکال متنوع دیگری از انواع محافظ های حبابدار به صورت اختصاصی طراحی و تولید می شوند.

پلاستیک های حبابدار

یکی از سوالات متداول درباره نایلون حبابدار این است که پلاستیک حبابدار از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر پیشنهادیست که با آن می توانید در زمان صرفه جویی کنید، انواع مختلف نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه و محافظ حبابدار سه لایه را به راحتی مشاهده، بررسی و خریداری کنید.

پلاستیک اطلس علاوه بر نایلون ضربه گیر انواع ملزومات بسته بندی چون کارتن اسباب کشی را عرضه می کند. ما در پلاستیک اطلس در تلاش هستیم تا محصولات پرکاربرد را با تنوع زیاد به دست مصرف کننده برسانیم. به همین دلیل در وبسایت پلاستیک اطلس شما می توانید انواع محافظ حبابدار را به صورت دو لایه و سه لایه مشاهده بررسی کنید. محافظ حبابدار دو لایه از یک لایه زیرین و یک لایه حبادار تشکیل شده است. این نوع از پلاستیک محافظ انعطاف پذیر بوده و به راحتی می تواند در اطراف محصولات قرار گیرد و برای بسته بندی استفاده شود. به یاد داشته باشید برای کسب بهترین نتایج بهتر است لایه حبابدار را به سمت داخل بسته بندی قرار دهید با اینکار، حباب ها مستقیم با محصول در تماس هستند و علاوه بر ایجاد اصطکاک و ممانعت از جابه جایی محصول به نگهداری محصول نیز کمک می کنند. بعلاوه لایه بیرونی و سیقلی محافظ حبابدار در بسته بندی می تواند به راحتی کنار یکدیگر قرار گیرند و بر روی هم بلغزند و حرکت کنند.

نایلون های حبابدار سه لایه از دو لایه زیرین و روین مسطح و یک لایه حبابدار میانی تشکیل شده است. این محافظ های حبابدار از نظر استحکام مقاومتر بوده و در مقابل به دلیل عدم امکان شکل پذیری زیاد برای بسته بندی محصولات کوچکتر مناسب نیستند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات