نایلون استرچ پالت بند درجه یک با کشش 10 برابری

نایلون استرچ

1401/08/08
369
0
نایلون استرچ پالت بند درجه یک با کشش 10 برابری و قیمت مناسب یکی از بهترین نمونه ها

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون استرچ پالت بند درجه یک با کشش 10 برابری و قیمت مناسب یکی از بهترین نمونه ها و مدل های نایلون می باشد که توسط کارخانه ها و شرکت های بزرگ در انواع مدل های جدید و گوناگون تولید گردیده و در بسته بندی های مخصوص وارد بازار می شود و دارای قیمت مناسب و ارزان می باشد.

نایلون استرچ پالت بند نمونه ای از انواع و اقسام مدل های جدید نایلون می باشد که دارای شفافیت قابل توجهی بوده و همچنین خاصیت کشسانی و پلاستیکی و همچنین چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و از پرکاربردترین پلاستیک ها برای بسته بندی در صنایع گوناگون می باشد.

نایلون استرچ پالت بند درجه یک با کشش 10 برابری

نایلون استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند همانطور که در قسمت قبل گفتیم خود دارای قابلیت کشسانی و همچنین خاصیت چسبندگی فوق العاده بالایی می باشد که با ورود این محصول به عرضه بسته بندی تقریبا می توان گفت که تمامی شرکت ها و مراکز تحت نظر و وابسته به این محصول و سایر محصولات مشابه را کنار گذاشته و نگرانی برای حفظ محصولات در میان آنها از بین رفته و از این محصول استفاده های بیشتری می کردند.

در واقع انواع و اقسام مدل های متفاوت نایلون استرچ دارای ویژگی ها و قابلیت های فراوانی هستند به عنوان مثال این محصولات به خوبی از بسته بندی ها مراقبت می کنند و همچنین در برابر گرد و غبار و همچنین خط و خش و صدمات ناشی از جابجایی و حمل و نقل که ممکن است و محصولات وارد شوند به خوبی حفاظت دارند و همچنین از دیگر مزیت های استفاده از این محصولات می توانیم این مورد دارید بیان کنیم که کار با آن ها فوق العاده ساده و آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد و می توان به راحتی با استفاده از نایلون استرچ محصولات را بسته بندی کرد.

امروزه از نایلون استرچ در موارد گوناگون از جمله برای بسته بندی مواد غذایی و همچنین سایر ترکیبات مانند پوشاک و از همه مهمتر برای بسته بندی مواد غذایی و دارویی استفاده می شود که می تواند به خوبی قابلیت استریلیزاسیون محصولات را حفظ کرده و همچنین از وارد شدن گردوغبار و همچنین اشعه های مضر به این محصولات به خوبی جلوگیری کند.

استفاده از نمونه های گوناگون نایلون استرچ دارای مزایای فراوان است که در این مقاله سعی داریم به طور مختصر برخی از این مزایا را بیان کنیم تا مشتریان و مصرف کنندگان شناخت کامل با این محصولات پیدا کنند و بتوانند بر این اساس آنها را تهیه کرده و از آنها در موارد گوناگون را برای بسته بندی محصولات خود استفاده نمایند.

با استفاده از بسته بندی استرچ پالت بند افراد می توانند به خوبی بهداشت محصولات را حفظ کرده و از وارد شدن رطوبت و هرگونه آلودگی به درون محصولات خود به خوبی جلوگیری کند که معمولاً تمامی این محصولات زیر نظر سازمان یونسکو تولید گردیده و با استفاده از دستگاه های به اسم اتوکلاو پاکسازی شده و بعد برای بسته بندی وارد بازار می شوند.

از دیگر مزیت های استفاده از این محصولات می توانیم این مورد اصلی را نیز بیان کنیم که باعث افزایش مقاومت تمامی محصولات بسته بندی شده در برابر خراش و آسیب دیدگی و همچنین وارد شدن ضربه می شود که این امر باعث شده است افرادی که در زمینه بسته بندی مواد غذایی فعالیت دارند استفاده بیشتری از نایلون استرچ پالت بند نسبت به دیگر مراکز داشته باشند چرا که مواد غذایی بیشتر از هر چیزی در معرض وارد شدن ضربه و آسیب هستند.

از دیگر مزیت های اصلی این محصول می توانیم به افزایش سرعت در فرایند بسته بندی تمامی محصولات و همچنین وزن ناچیز و فوق العاده کم این محصولات اشاره کنیم و همچنین به این موارد نیز می توانیم اشاره کنیم که این محصولات دارای شفافیت قابل توجهی بود که هزینه حمل و نقل آنها فوق العاده کم بوده و همچنین محصولات دارای قیمت های ارزان و مناسب هستند که تهیه آن ها برای تمامی شرکت ها و کارخانجات با سهولت تمام انجام می شود و هیچ گونه هزینه های اضافی در بر ندارد.

نایلون استرچ چیست

نایلون استرچ با استفاده از موادی به نام پلی اتیلن و همچنین پلی استر و همچنین ترکیبات نایلونی تولید می شود که این ترکیبات همگی دست به دست هم داده تا باعث افزایش کیفیت این محصولات شده اند و همچنین باعث شده است که بتوان از این محصولات در تمامی صنایع برای بسته بندی انواع و اقسام مواد غذایی و دیگر محصولات استفاده کرد.

نایلون استرچ با روش های مختلف بر روی محصولات قرار می گیرد که عمل نایلون کشی معروف بوده و همچنین با استفاده از دستگاه های مخصوص و به صورت دستی انجام می شود که بسته به نوع محصول روش استفاده از آن می تواند متفاوت باشد.

در بسته بندی های کوچک و بسته بندی های جزئی افراد می توانند بدون نیاز به ماشین آلات و دستگاهها و همچنین ابزارهای مخصوص و تنها با استفاده از نیروی دست نسبت به استرس چکشی اقدام کرده و محصولات را به راحتی بسته بندی کند و آنها را درون نایلون مخصوص قرار بدهند که معمولاً این روش نسبت به روش ماشینی دقت بیشتری نیاز داشته و همچنین به صورت کاملاً تمیزتر و استاندارد تر انجام می شود.

به طور کلی چنانچه بخواهیم یک نمونه از نایلون استرچ مرغوب و باکیفیت را معرفی کنیم در ابتدا و مشخصات آن می پردازیم که از جزئی ترین مشخصات این محصول می توانیم این مورد را بیان کنیم که در برابر سوراخ شدن قابلیت مقاومت بالایی داشته و همچنین در موقع کشش های جزئی استحکام خوبی از خود نشان می دهد و چنانچه در برابر نور قرار بگیرد دچار هیچگونه تغییر شکل نمی شود و همچنین این محصول ضد الکتریسیته ساکن بوده و از چسبندگی و مقاومت بالایی برخوردار است.

نایلون استرچ پالت بند درجه یک با کشش 10 برابری

نایلون استرچ سلفون

نایلون استرچ سلفون نمونه ای دیگر از انواع و اقسام مدل های با کیفیت این محصول می باشد که در بسته بندی های مخصوص تولید شده و به صورت رولی وارد بازار می شود و امروز اذان در مراکز مختلف از جمله در قنادی ها و دیگر مراکز برای بسته بندی و یا برای کاور کردن محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و توسط توزیع کنندگان و فروشندگان مختلف به فروش می رسد.

چنانچه مشتریان عزیز قصد تهیه این محصول را داشته باشند می توانند با مراجعه حضوری به این مراکز و یا به صورت اینترنتی و آنلاین با ثبت سفارشات خود در این سامانه و سایت معتبر این محصولات را مشاهده کرده و از قیمت آنها استعلام بگیرند و چنانچه تمایل به خرید داشتند با پرداخت هزینه های لازم این محصولات را تهیه کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات