نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون حبابدار

1401/08/04
417
0
نایلون انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد که در فروشگاه پلاستیک اطلس عرضه می گردد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد که در فروشگاه پلاستیک اطلس عرضه می گردد. نایلون حبابدار ضربه گیر از ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر نایلون ها برخودار است. بیشتر نایلون هایی که در صنایع بمنظور بسته بندی به کار می روند همگی از سطحی صاف برخوردار هستند ولی نایلون حبابدار ضربه گیر اینگونه نیست و دارای حباب های برجسته ای بر روی خود می باشدکه در حقیقت همین حباب ها باعث جلوگیری از وارد آمدن آسیب به محصول می شوند.

نایلون حبابدار چیست

داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ها باعث شده اند تا نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم مانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را می توانید پیدا کنید که توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی نشده باشد. بخصوص کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی میکنند. هیچ کدام از نایلون های به کار رفته در صنایع از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه گیر برخوردار نیستند. نایلون حبابدار ضربه گیر در سه نوع دو، سه و پنچ لایه تولید میشود و هر چه تعداد لایه ها بالاتر میرود مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

اندازه حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار ضربه گیر متفاوت است. سایزهای به کار رفته در این نوع ضربه گیر بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر متغیر است. نسبت به نوع استفاده خود میتوانید نایلون حبابدار ضربه گیر را به صورت برش خورده، پاکت، کیسه و کاور تهیه نمایید.

کاربرد نایلون حبابدار

از نایلون حبابدار ضربه گیر برای موارد زیر استفاده میشود:

  • بسته بندی محصولات چوبی مانند مبلمان و دکوراسیون اداری.
  • صنایع خودرو سازی و همچنین وابسته به خودرو سازی از این نوع ضربه گیر استفاده زیادی میکنند.
  • صنایع تولید کننده لوازم خانگی.
  • صنایع الکتریکی و الکترونیکی.
  • کلیه اتوبار ها و صنوفی که در حمل اثاثیه فعالیت میکنند.
  • صنایع تولید شیشه.
  • بسته بندی قطعات کامپیوتر.
  • در کارگاه های کابینت سازی از این نوع ضربه گیر برای حمل کابینت استفاده میکنند.

انواع نایلون برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات تولید شده در یک کارخانه و یا حتی یک کارگاه تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از پرکاربرد ترین آنها نایلون حبابدار است. نایلون حبابدار از لحاظ شکل ظاهری و همچنین ساختار تفاوت زیادی با سایر نایلون ها دارد و ضریب ایمنی محصول را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. نایلون حبابدار از جمله نایلون های شفاف و البته ضربه گیر است که برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر و شکستنی مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون حبابدار می تواند ضربه های وارد شده به محصول را تا حد زیادی دفع نموده و در نتیجه از شکستگی، خش دار شدن و همچنین فرو رفتگی آنها جلوگیری کند. حباب هایی که بر روی نایلون حبابدار به کار رفته اند ابعاد مختلفی دارند و می توانند ابعادی کوچک و یا بزرگ داشته باشند. از نایلون حبابدار با حباب های کوچک برای بسته بندی محصولات کوچک و از نایلون با حباب های درشت برای بسته بندی محصولات به مراتب بزرگتر استفاده میشود.

انواع نایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدار تولید و عرضه میشود که از مهمترین آنها می توان به نایلون دو لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب درشت و نایلون سه حباب ریز را نام برد. نایلون دو لایه حباب درشت از انواع نایلون حبابدار است که از قطر و همچنین حباب های درشت تری برخوردار میباشد و می تواند از محصول به خوبی محافظت نماید. نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار برخوردار است زیرا یک لایه بیشتر دارد. نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی بالایی در حد و اندازه سه لایه حباب درشت برخوردار است با این تفاوت که از این نوع نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات به مراتب کوچکتر استفاده میشود.

خرید نایلون حبابدار

اولین نکته ای که باید در خرید نایلون حبابدار به آن توجه داشته باشید انتخاب مناسبترین نوع نایلون میباشد. همانطور که گفته شد انواع نایلون حبابدار وجود دارد که هر یک برای بسته بندی نوع خاصی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و باید توجه داشته باشید که اگر نایلون مناسب با محصول خود را تهیه نکنید ضریب ایمنی محصول نیز به مراتب پایین تر خواهد آمد. برای خرید نایلون حبابدار به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر استفاده می شود که از این رو کیفیت آن بسیار حائز اهمیت قرار می گیرد و می تواند ایمنی محصول شما را افزایش دهد.

فروش نایلون حبابدار

شرکت پلاستیک اطلس یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش نایلون حبابدار است که انواع نایلون را با قیمت بسیار مناسب و منصفانه عرضه می کند. فروش نایلون حبابدار توسط شرکت پلاستیک اطلس بصورت اینترنتی و تلفنی انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری برای تهیه نایلون مورد نیاز خود نخواهید داشت. شرکت ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که در زمینه فروش نایلون حبابدار فعالیت می کنند که شرکت پلاستیک اطلس از قدمت و تجربه طولانی تری برخوردار است و محصولات خود را به تمای شهرهای کشور عرضه می کند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار نسبت به نوع آن متفاوت است. در مطالب بالا به انواع نایلون حبابدار اشاره شد و باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر یک از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. قیمت نایلون حبابدار به کیفیت آن نیز بستگی داشته و هر چه نایلون از کیفیت بالاتری برخوردار باشد در قیمت آن نیز تاثیر گذار خواهد بود. برخی از فروشندگان وجود دارند که قیمت نایلون حبابدار را با اینکه محصولات بسیار بی کیفیتی را عرضه می کنند بسیار غیر منصفانه در نظر می گیرند و تنها به فکر کسب سود بیشتر هستند. برای اینکه مناسبترین و منصفانه ترین قیمت نایلون حبابدار را به دست آورید بهتر است ابتدا استعلام قیمتی از چندین فروشنده کسب نموده و سپس خرید نهایی خود را از شرکت هایی انجام دهید که منصفانه ترین قیمت را به شما ارائه می دهند.

نایلون حبابدار ارزان

شرکت هایی که در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت میکنند و نیاز زیادی به نایلون حبابدار دارند همواره سعی میکنند تا فروشگاه هایی را برای خرید نایلون انتخاب کنند که نازلترین قیمت ها را ارائه می دهند. نایلون حبابدار ارزان امروزه به یکی از خدماتی تبدیل شده است که فروشندگان برای مشتریان خود در نظر می گیرند. البته بسیاری از افرادی که نایلون حبابدار ارزان را از فروشندگان خریداری نموده اند نسبت به کیفیت پایین این نایلون ها ناراضی هستند. شرکت پلاستیک اطلس برای عرضه نایلون حبابدار ارزان به کیفیت نایلون اهمیت ویژه ای قائل شده و همین موضوع رضایت مشتریان این شرکت را در بر داشته است.

شرکت پلاستیک اطلس از مجموعه های بزرگ در زمینه فروش نایلون حبابدار و به طور کلی انواع نایلون و پوشش های مناسب برای بسته بندی میباشد و آمادگی خود را برای همکاری و عرضه محصولات خود به کارخانجات تولیدی اعلام می دارد و نواع نایلون حبابدار و با بالاترین کیفیت را آن هم با قیمت مناسب بفروش می رساند و می توانید با انتخاب این شرکت و خرید نایلون هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش داده و صرفه جویی زیادی بعمل آورید.

نایلون های حبابدار از جمله نایلون هایی هستند که در بسته بندی کاربرد فراوانی دارند. نایلون حبابدار همانطور که از نامش نیز پیداست از حباب هایی بر روی خود برخوردار است و این حباب ها نیز وظیفه اصلی حفاظت از کالا را بر عهده دارند. حباب های تعبیه شده بر روی این نایلون ها میتوانند از برخورد ضربه به کالا تا حد زیادی جلوگیری بعمل آورند و برای بسته بندی محصولات شکستنی تولید شده در کارخانجات بسیار ایده آل میباشند. نایلون حبابدار نه حتی در برابر ضربه بلکه محصول را در برابر آلودگی و همچنین خط و خش بخوبی محافظت میکند. نایلون های حبابدار در انواع مختلفی تولید میشوند که تفاوت آنها به تعداد لایه های به کار رفته در ساخت آن و همچنین سایز و ابعاد حباب ها مربوط میشود. هر چه تعداد لایه های بیشتری برای ساخت نایلون مورد استفاده قرار میگیرد در نتیجه امکان ترکیدن حباب ها به حد اقل میرسد و حفاظت بهتری نیز از کالا بعمل می آید.

نایلون حبابدار با حباب های بزرگ را خریداری کنیم یا با حباب های کوچک؟

برای خرید نایلون حبابدار نکته ای که باید به آن در کنار کیفیت توجه زیادی داشته باشید اندازه حباب های نایلون میباشد. برای اینکه بتوانید نایلون با حباب های مناسب را تهیه کنید باید به ابعاد کالا و یا هر وسیله ای که قصد بسته بندی آنرا دارید توجه داشته باشید.

نایلون های حبابدار همگی از یک سایز حباب برخوردار نیستند و این حباب ها در هر نایلون از یک سایز و ابعاد مشخصی برخوردار می باشند. نایلون های حبابداری که از حباب های کوچک برخوردار هستند برای بسته بندی کالاهایی مناسب هستند که سایز کوچکی دارند و در صورت برخورد اجسام و ایجاد فشار می توانند ضربه وارد آمده را به خوبی تحمل کنند.

اما در صورتیکه کالای مد نظر شما از ابعاد بزرگی برخوردار است باید نایلون هایی را تهیه نمایید که از حباب های بزرگتری بر روی خود برخوردار هستند تا بتوانند فشار و وزن وارد شده را به خوبی تحمل کنند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات