نایلون حبابدار چه ویژگی هایی دارد؟

نایلون حبابدار

1401/07/30
368
0
نایلون های ضربه گیر یا حبابدار برای محافظت و پوشش دهی وسایل شما مورد استفاده قرار می گیرند تا در هنگام جابه جایی آسیبی به آن ها وارد نشود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. همانطور که می دانید نایلون های ضربه گیر یا حبابدار برای محافظت و پوشش دهی وسایل شما مورد استفاده قرار می گیرند تا در هنگام جابه جایی آسیبی به آن ها وارد نشود.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حباب دار در اصل بیش از 50 سال پیش با هدف ایجاد کاغذ دیواری برای جلب نظر طرفداران آوانگارد ساخته شده است. با این حال، هنگامی که مورد استقبال قرار نگرفت، آن را در مواد بسته بندی محافظتی که امروز می شناسیم، مورد استفاده قرار دادند.

هدف از بسته بندی با نایلون های ضربه گیر چیست؟

نایلون حباب دار یکی از محبوب ترین روش های بسته بندی محافظتی است. این یک روش راحت و بسیار موثر برای محافظت از وسایل شکننده در حین حمل و نقل، جابجایی و نگهداری به دلیل بالشتک سازی نرم می باشد.

نایلون حباب دار برای محافظت از همه چیز از وسایل کوچک، سبک تا محصولات بزرگ و شکننده طراحی شده است، محصولی کاملاً متنوع است که بسته به اندازه جسم و سطح بالشتک مورد نیاز در انواع و اندازه های مختلف موجود است.

حباب های موجود در این نوع محصولات اندازه های مختلفی دارد و بسته به کالایی که می خواهید پوشش دهید انتخاب می شود.

نایلون حباب دار ضد استاتیک برای محافظت از کالاهای الکتریکی بسیار مناسب است، زیرا این نوع نایلون حباب دار بار الکترواستاتیک تولید نمی کند.

پاکت های حبابدار گزینه دیگری هستند که با لبه های کشیده و مهر و موم شده آسان و راحت برای بسته بندی استفاده می شوند، آن ها برای محافظت از وسایل کوچک و ظریف ایده آل هستند.

آیا نایلون حبابدار عایق خوبی است؟

نایلون حبابدار نه تنها برای محافظت از وسایل مناسب است، بلکه عایق خوبی نیز می باشد. هوا در یک فضای محدود با حرکت مولکول های هوا در برابر تغییرات دما مقاومت می کند و انتقال انرژی را دشوارتر می کند.

از آنجا که نایلون حبابدار چیزی بیش از حباب های هوا است که در پلاستیک پیچیده شده است، این یک گزینه محبوب برای عایق بندی خانه ها و سایر مکان ها است.

استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق چندین مزیت دارد. در مرحله اول، می توان آن را به راحتی با قیچی برش داد تا متناسب با هر شکل و اندازه ای باشد. بدون نیاز به هرگونه نیاز فنی می توان آن را اعمال کرد.

نایلون ضربه گیربه دلیل سبک بودن می تواند بدون هیچ گونه مشکلی از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود. می توان آن را به راحتی با پاشیدن آب روی شیشه و فشار دادن نایلون حبابدارروی آن، به پنجره ها متصل کرد و دیگر نیازی به چسب نیست.

نایلون حبابدار همچنین می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد، بسته به اینکه آیا در شکل خوب با حباب های سالم باقی مانده است، برای چندین فصل دوام داشته باشد.

آیا نایلون حبابدار قابل بازیافت است؟

نایلون حبابدار ماده ای سازگار با محیط زیست است که قابلیت بازیافت دارد. چندین روش وجود دارد که هم کاربران نهایی و هم تولیدکنندگان می توانند این ماده را بازیافت کنند.

برخی از مناطق آن را به همراه پلاستیک های دیگر مانند کارتن های شیر و کیسه های حمل در مجموعه منظم خود جمع می کنند. با وارد کردن کد پستی خود در وب سایت های مخصوص می توانید بفهمید که آیا شورای محلی شما نایلون حبابدار را قبول می کند.

روش دیگر برای بازیافت نایلون حبابدار، اگر شورا آن را در منطقه شما قبول نکرد، یافتن یک سایت بازیافت در نزدیکی جایی است که بتوانید آن را به درستی دفع کنید. اگر در تلاش برای یافتن مکانی هستید که دفع نایلون ضربه گیر را بپذیرد، به راحتی می توان از آن برای بسیاری از موارد مانند هنرها و صنایع دستی یا، واضح تر، بسته بندی استفاده کرد.

اگر محصولی را تولید می کنید یا کالاهایی را حمل و نقل می کنید که نیاز به محافظت دارند، نایلون حبابدار یک راه حل دوستانه محیط زیست است.

نایلون حبابدار چه ویژگی هایی دارد؟

نایلون حبابدار از موادی چه ساخته شده است؟

نایلون حبابدار از پلی اتیلن ساخته شده است که نوعی پلاستیک است و حاوی صدها جیب هوا به طور مساوی است. این جیب های هوا سپس به عنوان یک بالشتک نرم عمل می کنند که در هنگام حرکت غیر منتظره شوک را جذب می کند و از آسیب دیدن هرگونه محصول بسته بندی شده جلوگیری می کند.

نایلون حبابدار به صورت یک رزین پلی اتیلن به شکل دانه های ریزی شروع می شود. این دانه های کوچک رزینی سپس در آنجا ذوب می شوند و به صورت یک لایه نازک در می آیند و به عنوان ماده پایه برای نایلون حبابدار استفاده می شوند. این فیلم از طریق غلطک هایی که سوراخ های کوچکی به آن وارد می شوند صاف شده و تغذیه می شود.

هنگامی که فیلم از طریق رول عبور می کند، مکش برای فشار دادن آن به داخل سوراخ ها ایجاد می شود تا حباب های هوا ایجاد شود.

هنگامی که حباب های هوا به داخل فیلم دمیده می شوند، سپس با لایه دوم فیلم مهر و موم می شوند. این هوای داخل را به دام می اندازد.

سپس قبل از وارد شدن به رول های بزرگی که در سطح جهانی استفاده می شوند، برش داده و سوراخ می شود.

چقدر طول می کشد تا نایلون حبابدار تهیه شود؟

اگر فوری به نایلون حبابدار و سایر راه حل های بسته بندی محافظ نیاز دارید، کلیه سفارشات ما از طیف وسیعی از موجودی که در مرکز توزیع خود نگهداری می کنیم، ارسال می شود.

نقاط مثبت و منفی نایلون حبابدار چیست؟

استفاده از نایلون حبابدار دار برای محافظت از وسایل خود فواید زیادی دارد. این شامل

  • استفاده آسان
  • مقاومت و دوام
  • وزن سبک
  • خواص عایق بندی خوب
  • به راحتی و به شکل و اندازه مورد نیاز اصلاح می شود
  • شفاف برای امکان بازرسی بصری از محصول

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات