استفاده از نایلون حبابدار در صنعت بسته بندی

نایلون حبابدار

1397/09/29
1894
0
استفاده نایلون حبابدار یا ماده ضربه گبر سلولی دارای هوا میتوانند حفاظت فوقالعاده ای برای محصول به وجود آورد


اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. حمل و نقل اشیا شکستنی و آسیب پذیر بسیار مشکل است زیرا در حین حمل و نقل ممکن است که با هر ضربه کوچکی شکسته شوند. اما استفاده نایلون حبابدار یا ماده ضربه گبر سلولی دارای هوا می توانند حفاظت فوقالعاده ای برای محصول به وجود آورد و اجناس را از هرگونه آسیب احتمالی ای حفظ نماید. جالب است بدانید نام این نایلون ها در ابتدا مختص به محصوالات شرکت هوایی بود ولی پس از گسترش استفاده از آنها این نام برروی محصول ماند.


انتخاب نایلون حبابدار

برای انتخاب نایلون مناسب برای بسته بندی محصولات خود باید به اندازه محصول و میزان حساسیت آن توجه کنید. از نایلون های کوچکتر و دارای حباب های کوچک برای حمل مواد کوچک و ظریف استفاده می شود و برای حمل محصولات بزرگتر از نایلون هایی با تعداد حباب های بیشتر و بزرگتر استفاده می شود. همچنین می توانید نایلون های ضد الکترسیته ساکن هم تهیه کنید. این نایلون ها مناسب برای محافظت کردن از محصولات الکترونیکی هستند.
یکی دیگر از انواع این نایلون ها انواع پشت چسبدار آنها هستند، که می توان از آنها برای عایق بندی و برای افزایش استحکام محصول استفاده کرد. با آشنایی با انواع نایلون ها میتوانید انتخاب درستی برای تهیه آنها داشته باشید.

تهیه نایلون حبابدار

برای خرید نایلون حبابدار می توانید به اکثر فروشگاه های فروش پلاستیک و وسائل یکبار مصرف مراجعه نمایید. این محصول در انواع متفاوت به شکل رول، ورق و کیسه موجود است. می توانید آنها به صورت یک رول کامل یا متری خریداری کنید. البته انواعی از این محصول به شکل پاکت هم موجود است، قیمت این محصول بسته به شکل و اندازه متفاوت است.

نحوه استفاده از نایلون حبادار در صنعت بسته بندی

برای بسته بندی اجناس با این نایلون ها می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد، می توان اجناس را با این نایلون پوشاند یا داخل کیسه های حبابدار قرار داد و در کالاهایی مثل بشقاب و اجناسی مانند این می توان از تکه های آن بین تکه های محصول استفاده کرد. برای وسائل بزرگتر هم می توان این نایلون را روی سطح آنها چسباند. تا از ضربه به آنها جلوگیری شود.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات