کاور نایلون حبابدار مبلمان

نایلون حبابدار

1401/06/23
374
0
با استفاده از کاور نایلون حبابدار می توان از ایجاد خط و خش روی مبلمان و وارد شدن ضربه روی آن ها جلوگیری کرد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از محصولات پلاستیکی بسیار پرکاربرد که توسط شرکت پلاستیک اطلس تولید می شود و برای بسته بندی و محافظت از مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد، کاور نایلون حبابدار مبلمان است. با استفاده از این کاور می توان از ایجاد خط و خش روی مبلمان و وارد شدن ضربه روی آن ها جلوگیری کرد. کاورهای نایلون حبابدار مبلمان در ابعاد و اندازه های متنوعی با توجه به سفارش و نیاز مشتری تولید می شوند . برخی از تولید کننده ها به جای استفاده از این کاور ضربه گیر حبابدار از نایلون استرچ استفاده می کنند. زیرا قیمت نایلون استرچ نسبت به نایلون حبابدار ارزان تر است. در ادامه این مطلب درباره سفارش سازی ابعاد حباب ها در نایلون حبابدار مبلمان و چاپ روی این نایلون و همچنین عوامل تاثیرگذار روی قیمت این محصول توضیح خواهیم داد.

امکان سفارش سازی ابعاد حباب ها در نایلون حبابدار

همانطور که می دانید در تولید محصولات شرکت پلاستیک اطلس از جمله کاور نایلون حبابدار مبلمان هیچ نوع محدودیتی از لحاظ ابعاد و اندازه حباب ها وجود ندارد. مشتری می تواند بر اساس نیاز خود ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهد. اگر احساس می کنید مبلمان شما از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است سعی کنید که ابعاد حباب ها را درشت سفارش دهید. اما برعکس اگر فکر می کنید وزن و شکنندگی مبلمان پایین است، اندازه حباب ها اگر ریز هم باشد مشکلی به وجود نخواهد آمد و مبلمان هنگام حمل و نقل و جا به جایی آسیب نخواهند دید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران سایت تماس بگیرید.

چاپ روی کاور نایلون حبابدار مبلمان چقدر طرفدار دارد؟

تعداد مشتریانی برای کاور نایلون حبابدار برای مبلمان درخواست چاپ داشته باشند، بسیار کم است. اکثر آن ها تمایل دارند که نایلون های حبابدار ساده را برای پوشاندن مبلمان استفاده کنند. اما با این حال شرکت پلاستیک اطلس شرایطی فراهم کرده است که در صورت درخواست مشتری چاپ لوگو، تصاویر و متون با کیفیت بالا روی نایلون حبابدار امکان پذیر باشد. چاپ ها با استفاده از یک الی هشت رنگ با کیفیت فول اچ دی با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ انجام می شود.

قیمت کاور نایلون حبابدار مبلمان به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به نوسانات موجود در بازار مواد اولیه پلی اتیلنی یا پتروشیمی قیمت تمام محصولات پلاستیکی مدام در حال تغییر است. برای دریافت قیمت روز هر محصول از جمله نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان فروش پلاستیک اطلس تماس بگیرید. از آنجایی که این شرکت محصولات را با حذف واسطه و به صورت عمده و مستقبم در اختیار مشتریان قرار می دهد، قیمت تمام محصولات نسبت به جاهای دیگر ارزان تر است.

قیمت کاور نایلون حبابدار مبلمان به چه عواملی بستگی دارد؟

تولید نایلون حبابدار در ابعاد و ضخامت های متنوع

شرکت پلاستیک اطلس برای تولید نایلون حبابدار در ابعاد و ضخامت های متنوع هیچ گونه محدودیتی ندارد و مشتری می تواند ابعاد مختلف این نایلون را با ضخامت های مختلف به صورت تک لایه و چند لایه سفارش دهد و از آن به عنوان کاور نایلون حبابدار مبلمان استفاده کند .

استفاده از نایلون حبابدار برای مبلمان چه مزایایی دارد؟

این محصول از ایجاد خط و خش و وارد شدن آسیب به مبلمان جلوگیری می کند. حمل و نقل مبلمان با نایلون های حبابدار راحت تر بوده و امنیت بالایی دارد. در هنگام جابه جایی به عنوان یک ضربه گیر عمل می کند. اگر ابعاد حباب های روی نایلون بزرگتر باشد، میزان ضربه گیری آن نیز بیشترخواهد بود.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات