نحوه استفاده از نایلون حبابدار هنگام بسته بندی

نایلون حبابدار

1401/05/21
410
0
نایلون حبابدار از موارد ظریف ، شکننده و حساس در برابر خراشیدگی ، شکستگی و همچنین هر نوع آسیب دیگری در هنگام حمل و نقل محافظت می کند.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. اگر می خواهید نحوه استفاده از نایلون حبابدار هنگام بسته بندی را یاد بگیرید ، این مطلب را دنبال کنید تا با آن آشنا شوید.

بدون شک ، نایلون حبابدار از موارد ظریف ، شکننده و حساس در برابر خراشیدگی ، شکستگی و همچنین هر نوع آسیب به دلیل لرزش های بیش از حد یا شوک در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. همراه با کاغذ بسته بندی ، باید از نایلون حبابدار استفاده کنید تا وسایل شکننده خود را کاملاً محافظت کنید و با امنیت به خانه جدید برسید.

نکات مهم در مورد نایلون حبابدار

نایلون حبابدار در دهه ۱۹۵۰ میلادی در نتیجه تلاش ناموفق دو مهندس به نام های آل فیلدینگ و مارک چاوانس برای اختراع کاغذ دیواری پلاستیکی ۳ بعدی ایجاد شد.

در ابتدا ، از نایلون حبابدار ، به طور عمده برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی حساس استفاده می شد. اما امروزه ، از این ماده برای محافظت از انواع اقلام شکننده استفاده می شود.

مزایای استفاده از نایلون حبابدار

چرا نایلون حبابدار برای بسته بندی مناسب است؟ در اینجا برخی از مهم ترین مزایای بسته بندی کردن با این نایلون ها در طی مراحل بسته بندی آورده شده است:

مزایای استفاده از نایلون حبابدار

باعث محافظت بیشتر می شود:

هوایی که بین صفحات پلاستیکی به دام می افتد ، ویژگی های برجسته را ارائه می دهد که به جداسازی وسایل بسیار شکننده و حساس از هر گونه اثرات مضر در حین اسباب کشی در خانه از شوک ، لرزش و برخورد تصادفی تا رطوبت ، گرد و غبار و خاک کمک می کند.

برای استفاده آسان می باشد:

استفاده از نایلون حبابدار بسیار آسان است. شما فقط آن را به اطراف موردی که باید محافظت شود پیچیده و آن را با چسب محکم کنید. به لطف انعطاف پذیری مواد پلاستیکی ، حباب های هوا ، وسیله شکننده را پوشانده و در نتیجه بسته های محافظ محکم ایجاد می کنند.

تقریباً بی وزن است:

نایلون حبابدار بسیار سبک وزن است (تقریباً بی وزن است) و این امتیاز ویژه به این معنی است که باعث افزایش وزن جعبه های شما نمی شود.

استفاده از نایلون حبابدار

از کدام طرف پلاستیک حبابدار باید استفاده کنید؟

قبل از اینکه به توضیح چگونگی بسته بندی با استفاده از نایلون حبابدار بپردازیم ، این سؤال وجود دارد که باید از کدام طرف نایلون حبابدار در هنگام محافظت از چیزهای ظریف خود استفاده کنید؟

این پلاستیک ها دو طرف دارند: یک طرف حبابدار و یک طرف صاف. به عنوان یک قاعده ، موارد ظریف خود را با حباب هایی که به سمت داخل قرار دارد بپیچید زیرا طرف حبابدار ماده را بهتر نگه می دارد و از آنجایی که پر از هوا است از ماده ظریف در برابر فشار بیش از حد و اثرات شدید بیرونی محافظت می کند.

از طرفی دیگر اگر بخواهید مستقیماً روی بسته را برچسب بزنید ، نوشتن آن روی طرف صاف ساده تر خواهد بود.

نحوه بسته بندی چینی با نایلون حبابدار

به عنوان یک قاعده کلی ، برای بسته بندی چینی های خود باید از کاغذ بسته بندی نرم استفاده کنید. با این حال ، اگر شما صاحب مجموعه های بسیار ارزشمند چینی هستید ، پس حتماً باید حفاظت با نایلون حبابدار را نیز به آن اضافه کنید.

نحوه بسته بندی چینی با نایلون حبابدار

با پوشاندن چینی با کاغذ بسته بندی ، حتماً یک لایه اضافی پلاستیک حبابدار را روی آن بیفزایید. بهتر است که از نایلون های با حباب کوچک استفاده کنید. سپس وسایل شکننده بسته بندی شده را درون کارتن های مخصوص منتقل کنید.

نحوه بسته بندی وسایل شیشه ای با نایلون حبابدار

هر عنصر شیشه ای مانند رومیزی شیشه ای ، قفسه های شیشه ای ، درب های شیشه ای ، پانل های شیشه ای و مواردی از این دست که در خانه خود دارید باید در برابر آسیب های احتمالی به خوبی محافظت شوند. آینه های بزرگ نیز شامل این موارد می شود.

برای محافظت از اشیاء شیشه ای از چندین نایلون حبابدار استفاده کنید اما اطمینان حاصل کنید که پلاستیک پر از هوا لایه دوم محافظت است نه اولین لایه. قبل از هر چیز دیگری ، ابتدا این وسایل را با کاغذ بسته بندی بپوشانید ، سپس از پلاستیک حبابدار استفاده کنید. این امر ضروری است زیرا حباب های هوا در صورت استفاده مستقیم بر روی سطوح حساس ، از جمله شیشه ، علائم ناخوشایندی را به جای می گذارند.

در این موارد ، بهتر است از بسته بندی حباب هایی با اندازه بزرگ استفاده کنید. پس از محافظت در مورد حباب ، از پتو های مبلمان ضخیم به عنوان آخرین لایه محافظت از اشیاء بزرگ شیشه ای در خانه خود استفاده کنید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات