نایلون شیرینگ چیست و بررسی انواع آن

نایلون شیرینگ

1401/05/19
499
0
نایلون‌های شیرینک در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می شوند و عموما بنا به درخواست مشتری، سفارشی تولید می شوند.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. با توجه به گستردگی و فراگیری روزافزون دستگاه های شیرینگ پک، در این مقاله قصد بررسی نکات فنی و عملکردی ملزومات و تجهیزات بسته بندی را داریم. به بیان دقیق تر، پس از مطالعه ی این مقاله شما درباره ی خرید و فروش نایلون شیرینگ و رول شیرینگ اطلاعات مناسبی دریافت خواهید کرد. نایلون شیرینگ یکی از ملزومات و تجهیزات بسته بندی است که به طور عمده خریداری می شوند.

پیش از این در مورد اینکه دستگاه شیرینگ چیست، بررسی هایی انجام دادیم و با نحوه کار دستگاه شیرینگ آشنا شدیم. در ادامه به معرفی نایلون شیرینگ می پردازیم. در صنایع بسته بندی نایلون شیرینگ با نام های سلفون شیرینگ و پلاستیک شیرینگ نیز شناخته می شود.

یکی از انواع نایلون های مورد استفاده در صنایع تولیدی مختلف و مخصوصا صنایع بسته بندی، نایلون های شیرینگ هستند. این نایلون ها پس از پوشش و بسته بندی محصول ، با حرارت وکیوم شده و از آن حفاظت میکنند. نایلون های شیرینگ در مجاورت با دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد تغییر حالت داده و به محصول میچسبند.

ابعاد و ویژگی های نایلون های شیرینگ

نایلون های شیرینک در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و عموما بنا به درخواست مشتری، سفارشی تولید می شوند. چرا که در صنایع مختلف، عرض و طول نایلون و همچنین حجم مورد نیاز، متفاوت است.

نایلون های شیرینگ به صورت کلی، در دو نوع تولید می شوند:

  • یک لایه
  • چند لایه

هرچه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد، کیفیت آن افزایش پیدا میکند. عرض نایلون ها از ۱۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و ضخامت نایلون های شیرینگ از ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون متغیر است.

اگر از نایلون شیرینگ تک لایه و پالنی جهت ضربه گیری استفاده می کنید، بهتر است چند لایه از آن را به دور کالای مورد نظرتان بپیچید.

در نظر داشته باشید که نایلون های شیرینگ در رنگ بندی های مختلف تولید می شوند.

خرید عمده نایلون شیرینگ

تقریبا همه کسب و کارها مواد و کالاهای مصرفی خود را به طور عمده خرید می کنند که نایلون شیرینگ هم یکی از آنهاست. وب سایت پلاستیک اطلس به عنوان یک عمده فروشی آنلاین، می تواند نیازهای شما را از بابت خرید عمده ملزومات و تجهیزات بسته بندی تامین کند. با ویترین نت می توانید خرید عمده را سریع و راحت تجربه کنید. خرید عمده نایلون شیرینگ به صورت رولی یا کیلویی است. هر رول نایلون شیرینگ بنا به عرض و ضخامت؛ وزن مشخصی دارد و خریداران عمده نایلون شیرینگ عموما به تعداد رول مشخص یا وزن مشخصی خرید خود را انجام می دهند.

خرید عمده نایلون شیرینگ

همچنین خریداران نایلون شیرینگ می توانند با کارشناسان پلاستیک اطلس برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان جهت خرید عمده نایلون شیرینگ تماس بگیرند (09129404904) و پس از کسب اطلاعات کامل خرید خود را به طور آنلاین انجام دهند

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ پلاستیکی است شکل پذیر، بسیار نازک و حساس به تغییرات دمایی به همین دلیل به آن نایلون شیرینگ حرارتی نیز گفته می شود. پر واضح است هر چه ایزوله بودن بسته بندی برای شما مهم تر باشد، نیاز به خرید نایلون شیرینگ ضخیم تر، بالا خواهد بود.

نایلون شیرینگ تونلی

اگر دستگاه شیرینگ پک تونلی است، باید نایلون شیرینگ تونلی خریداری کنید. توجه داشته باشید، که در چنین شرایطی که نوع بسته بندی شما ثابت می باشد، خرید عمده و کلی نایلون شیرینگ شرایط اقتصادی تری را به همراه می آورد. نام دیگر نایلون شیرینگ تونلی نایلون شیرینگ پلی اتیلن است.

سلفون شیرینگ

تفاوت نایلون، نایلکس و سلفون در مواد اولیه ی آن هاست. اما برای ما کافی است که بدانیم هرچه از نایلون به سمت سلفون حرکت کنیم، جنس بسته بندی شفاف و نازک تر خواهد بود، به همین راحتی. در نتیجه اگر چنین بسته بندی مد نظر شما است، باید سلفون شیرینگ خریداری کنید.

پس از موارد مصرفی به این شکل، می رسیم به المنت و فیلم پی وی سی شیرینگ پک ها که دو عنصر فنی و عملکردی یک دستگاه بسته بندی هستند. مانند هر وسیله ای، هرچه برند و محصول قدرتمندتری انتخاب کنید، کارایی بهتری دریافت خواهید کرد.

کاربردهای مختلف نایلون شرینگ

به صورت کلی از نایلون شرینگ به دو دلیل استفاده می شود:

۱. حفاظت در برابر ضربه خصوصا در زمان جابه جایی.

۲. حفاظت در برابر آلودگی که عموما در صنعت غذایی و بهداشتی مورد استفاده است

کاربردهای مختلف نایلون شرینگ

روش ها و نحوه نگهداری از رول نایلون شیرینگ

از سفارش و تحویل نایلون ها تا زمان استفاده از رول های شیرینگ بازه زمانی طولانی نگذرد، چرا که بوبین مقوایی (لوله مقوایی) داخل آنها دچار تغییر شکل نشود.

به جهت حفاظت از بوبین های مقوایی (لوله مقوایی) آنها را دور از رطوبت و نم قرار دهید و در جای خشک نگهداری کنید.

به دلیل تغییر شکل نایلون ها در برابر آفتاب، آنها را در محلی مسقف نگهداری کنید.

رول های نایلون را به صورت افقی نگهداری کنید تا دچار سر خوردن و مخروطی شدن رول ها نشود.

در زمان استفاده از نایلون ها، با تنظیم حرارت، از ذوب شدن بیش از اندازه یا سوختن نایلون ها جلوگیری کنید.

به کالا و محصول مورد نظرتان جها بسته بندی دقت کنید، تا عرض مناسب را انتخاب کنید و کمترین ضایعات را داشته باشید.

هر دستگاه شیرینگ از چه نوع نایلون شیرینگ استفاده می کند؟

هر ماشینی برای عملکرد، نیاز به مواد مصرفی و ماده ی اولیه دارد. انواع دستگاه های شیرینگ پک هم از این قاعده مستثنی نمی شوند. اگر قصد بسته بندی با این دستگاه ها را دارید، ناچارید درباره ی خرید و فروش فیلم پلاستیکی، نایلون و رول شیرینگ اطلاعات خود را بیشتر کنید. ما در این قسمت، به طور خلاصه این کار را برای شما انجام داده ایم و هرآنچه برای راه اندازی یک دستگاه شیرینگ نیاز است را بیان کرده ایم.

قیمت نایلون شیرینگ بر پایه ی چه مولفه هایی تعیین می شود؟

ضخامت، عرض، برند و شفافیت یک نایلون، نایلکس، سلفون تعیین کننده ی قیمت آن است. درباره ی سایر تجهیزات نیز برند می تواند معیار مناسبی برای انتخاب باشد.

هرچند که تلاطم بازار فعلی کار را برای در اختیارگیری مواد اولیه با کیفیت سخت می کند، اما با مراجعه به فروشگاه های صاحب نام بازهم می توان تا حد امکان قوی عمل کرد و بهترین نایلون و رول شیرینگ را خریداری کرد. توصیه ما در حالت عمومی این است که از فروشگاه هایی که فروش عمده نایلون شیرینگ و سایر وسایل و ابزارآلات را در برنامه دارند، خرید کنید.

پلاستیک اطلس، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع بسته بندی را گرداوری می کند تا بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت نایلون شیرینگ و قیمت دستگاه بسته بندی وکیوم بپردازید. برای اینکه بهترین و مناسب ترین خرید دستگاه شیرینگ بسته بندی را داشته باشید، می توانید به راهنمای خرید دستگاه شیرینگ مراجعه فرمایید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات