نایلون حبابدار بر چه اساس قیمت گذاری می شود

نایلون حبابدار

1401/05/16
428
0
نایلون حبابدار بسیار متفاوت از نایلون های دیگر است و علاوه بر ایجاد بسته بندی ، ضربه گیر نیز می باشد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون های بسته بندی در صنعت بسته بندی برای انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع نایلون های پر کاربرد در بسته بندی ها می توان به نایلون حبابدار ، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و فیلم استرچ اشاره کرد. بسته بندی محصولات بسیار مهم بوده و با توجه به شرایط انتقال کالا به مشتریان ، بسته بندی ایجاد شده باید بتواند از کالا ها محافظت کند تا محصولات سالم به دست مشتریان برسند. نایلون حبابدار بسیار متفاوت از نایلون های دیگر است و علاوه بر ایجاد بسته بندی ، ضربه گیر نیز می باشد. این نایلون به عنوان ضربه گیر قوی عمل می کند و در مقابل صدمات وارده به کالا ها ، از آن محافظت می کند. تمامی افراد احتمالا این نایلون را مشاهده کرده اند و یا از آن برای انتقال کالا ها در اسباب کشی استفاده کرده اند. این نایلون دارای حباب هایی پر شده از هوا در سطح خود می باشد. بسته بندی با نایلون حبابدار امروزه اشکال مختلفی پیدا کرده و این نایلون در انواع پاکت حباب دار و رول بسته بندی حبابدار در بازار یافت می شود.

اطلس پلاستیک عرضه ی انواع نایلون های بسته از جمله نایلون حبابدار را با بهترین قیمت ارائه می دهد و برای خرید نایلون ها با قیمت ارزان می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

کاربرد نایلون حبابدار

نایلون حبابدار برای محافظت از محصولات در مقابل آلودگی و ضربات و سایر عوامل خارجی به کار می رود بنابراین در واحد های تولیدی و کارخانه ها از پلاستیک حبابدار استفاده می شود. این نایلون را می توانید در ابعاد مورد نظرتان تهیه کنید و برای انتقال کالا ها ، آن را به راحتی به دور کالا ها از قبیل مبل ، یخچال، ظروف و... بپیچید. برای بسته بندی لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، کالا های صنعتی، محصولات چوبی ، محصولات شیشه ای و... از پلاستیک حباب دار استفاده می شود و محدودیتی برای استفاده از این نایلون در بسته بندی ها وجود ندارد.

مزایای نایلون حبابدار

نایلون حبابدار نقش مهمی در بسته بندی ها دارد به صورتی که اگر بسته بندی نهایی از متریال دیگر بسته بندی هم باشد مانند جعبه و کارتن و.... ، از نایلون حبابدار در کنار این بسته بندی ها در جهت محافظت بیشتر استفاده می شود. بنابراین این نایلون به نوعی کامل کننده ی بسته بندی های دیگر نیز می باشذد همچنین به تنهایی می تواند بسته بندی بسیار خوبی برای انواع کالا ها باشد. نایلون حبابدار وزن سبکی دارد و بسته بندی های ایجاد شده با استفاده از آن بسیار کم حجم هستند بنابراین حمل و نقل کالا ها نیز آسان تر خواهد شد. نایلون حبابدار به عنوان یکی از عایق های حرارتی و صوتی به کار می رود و در ساختمان ها از آن به عنوان عایق درب و پنجره و.... استفاده می شود. با استفاده از نایلون حبابدار از ورود آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیر می شود. این نایلون دارای قیمت ارزانی است و به همین جهت بسیاری از تولید کنندگان برای ارائه ی محصولاتشان از آن بهره می برند.

فروش بی واسطه ی نایلون حبابدار

پلاستیک اطلس به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان نایلون حبابدار ، فروش بی واسطه ی نایلون حبابدار را به شما ارائه می کند. فروش بی واسطه موجب در نظر گرفتن قیمت های مناسب تر شده و خرید از تولیدکنندگان به صرفه خواهد بود. این مجموعه انواع نایلون حبابدار را در ابعاد متنوع عرضه می کند.

انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار دارای تنوع بالایی بوده و هر یک از تولید کنندگان انواع این نایلون را به تولید می رسانند. این نایلون ها از نظر نوع ، کیفیت ، تعداد لایه ، اندازه ی حباب ، اندازه و... شامل تفاوت هایی هستند.

انواع نایلون حبابدار

نحوه ی خرید نایلون حبابدار

اگر شما هم می خواهید بسته بندی کاربردی و مقرون به صرفه ای داشته باشید، به شما پیشنهاد می شود از نایلون حبابدار استفاده کنید. با استفاده از نایلون حبابدار از سالم ماندن محصولات اطمینان خواهید داشت. خرید انواع نایلون های بسته بندی را به صورت اینترنتی از سراسر کشور انجام دهید تا محصولات مودر نظرتان را در زمان کوتاه تحویل بگیرید.

انواع مختلف نایلون حباب دار

  • نایلون پاکت
  • نایلون برش خورده
  • نایلون کیسه ای

موارد استفاده از نایلون حباب دار ضربه گیر

  • صنعت شیشه
  • بسته بندی و جا به جایی لوازم خانگی
  • اتوبار ها و شرکت های باربری
  • قطعات حساس کامپیوتر و برد های الکترونیکی
  • لوازم و ابزارات صنعتی
  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی
  • صنعت چوب و مبلمان

و...

عایق بودن نایلون حبابدار

نایلون حبابدار در کنار محافظت از محصولات در بسته بندی ها ، عایق بسیار خوبی نیز برای انرژی می باشد. به دلیل این که در نایلون های حباب دار ، حباب های هوا به کار رفته ، می تواند به عنوان عایق بسیار مناسبی عمل کند بنابراین در خانه ها و سایر مکان ها از نایلون حبابدار به عنوان عایق استفاده می کنند و این نایلون انتقال انرژی را بسیار دشوار نموده و در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم می باشد. برای استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق می توان آن را در ابعاد مورد نظر تهیه کرد و سپس در هر اندازه ای آن را برش داد. یکی از مزیت های بسیار مهم پلاستیک حباب دار، امکان استفاده ی مجدد از آن است که می توان از نایلون های حباب دار چندین بار استفاده کرد.

مواد تشکیل دهنده ی نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یکی از مواد پلی اتیلنی است که دارای انواع جیب هوا می باشد که این حباب ها مانند ضربه گیر هایی هستند که ضربات را دفع می کنند. نایلون حبابدار مانند رزین پلی اتیلن به صورت دانه ریزی انجام گرفته و این دانه مانند لایه ای درامده و حباب ها را تشکیل می دهد. فیلم تشکیل شده با استفاده از یک غلطک هایی که دارای سوراخ های کوچک هستند صاف می شوند و با ایجاد مکش حباب ها شکل می گیرد. پس از تشکیل حباب ها ، لایه ی دوم به لایه ی اول چسبانده می شود تا هوای حباب ها به دام بیفتند.

مواد تشکیل دهنده ی نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان

تولید کنندگان بسته بندی هایی را در نظر می گیرند که از نظر اقتصادی ، مقرون به صرفه باشد و نایلون های بسته بندی این مزیت را دارند. بنابراین به وسیله ی نایلون حبابدار می توان بسته بندی ارزان قیمتی را با بهترین کارایی در اختیار داشت. کیفیت نایلون حبابدار بسیار مهم بوده و با توجه به متغیر بودن مواد اولیه ی این نایلون ها در مراکز تولید نایلون ، در خرید نایلون حباب دار باید دقت کنید و حتما از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. پلاستیک اطلس با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک تولید انواع نایلون حباب دار را با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام داده و محصولات نهایی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. به جهت فروش مستقیم نایلون های بسته بندی ، شما می توانید با کمترین قیمت این نایلون ها را تهیه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در پلاستیک اطلس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات