نایلون حبابدار و انواع آن

نایلون حبابدار

1401/04/06
466
0
نایلون حبابدار نوعی نایلون شفاف و ضربه گیر می باشد و به این علت که از حباب های پر از هوا بر سطحش تشکیل شده است. قدرت ضربه گیری مناسبی نیز دارد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون حبابدار نوعی نایلون شفاف و ضربه گیر می باشد و به این علت که از حباب های پر از هوا بر سطحش تشکیل شده است. قدرت ضربه گیری مناسبی نیز دارد. به همین جهت هم از آن برای بسته بندی و نگهداری کردن کالاهایی که خاصیت شکنندگی دارند استفاده می شود. نایلون حبابدار می تواند به عنوان ضربه گیری عالی برای کاهش صدمات ناشی از حمل و نقل و جابه جایی استفاده شود.

میزان مقاومت این نوع از نایلون بستگی به اندازه حباب های آن دارد. به این صورت که برای کالاهای ظریف تر و آنهایی که حساسیت بالایی دارند از نایلون هایی که دارای حباب های ریزتری هستند استفاده می شود و برای محافظت از کالاهای بزرگ تر و شکستنی از نایلون هایی با حباب های درشت تر استفاده می شود.

نایلون حبابدار به طور معمول از درون جنس لطیف و صافی دارد اما پوشش بیرونی آنها دارای حباب هایی در سایزهای مختلف می باشد. جنس این نوع نایلون از مواد پلی اتیلن می باشد و دارای انواع مختلفی است.

انواع کیسه حبابدار

انواع کیسه حبابدار

نایلون حبادار معمولی یا دو بعدی:

از این نوع نایلون می توان برای بسته بندی کردن تمام کالا ها استفاده نمود. کالاهایی مانند ظروف شکستنی، قاب عکس، صندلی، تابلوها، لوازم یدکی، قطعات الکترونیکی و

نایلون حبابدار 3 بعدی:

این نوع نایلون برخلاف کیسه های دو بعدی مناسب برای بسته بندی کالاهایی میباشد که شکل مکعب مانند دارد. کالاهایی مانند انواع لوازم برقی آشپزخانه. مانند یخچال، گاز و یا انواع مختلف وسایل منزل مانند: تخت خواب، مبلمان، کمد و ابزارها و وسایل صنعتی که به شکل مکعب می باشند، استفاده می شود.

دولایه حباب درشت:

این نوع از نایلون به علت داشتن قطر و حباب های درشت تر نسبت به حبابهای ریز کارایی بهتری برای محافظت از محصول هنگام جابه جایی و حمل و نقل کالاهای شکستنی دارد.

سه لایه حباب درشت:

این نوع نایلون حبابدار به این علت که از یک لایه بیشتر از نوع دولایه برخوردار می باشد کارایی بهتری دار و باعث خواهد شد که مقاومت حباب های روی سطح نایلون بالاتر برود. این نوع بهترین محصول جهت بسته بندی کردن کالاهای بزرگتر می باشد.

سه لایه حباب درشت:

سه لایه حباب ریز:

این نوع محصول به دلیل داشتن حباب های ریز و یک لایه اضافه تر در سطحش کارایی مناسبی را نسبت به نایلون های دولایه ارائه می کند. لایه سوم باعث می شود که حباب های سطح نایلون بر اثر فشار نترکند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات