خرید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

1401/03/23
585
0
ضربه وارد شده به محصول می تواند منجر به شکستگی و آسیب دیدن به محصول شود و بهمین منظور بسته بندی آنها باید با نایلون حبابدار انجام شود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از مواردی که باعث آسیب رسیدن به محصولات بسته بندی شکستنی می شود ضربه می باشد. ضربه وارد شده به محصول می تواند منجر به شکستگی و آسیب دیدن به محصول شود و بهمین منظور بسته بندی آنها باید با نایلون حبابدار انجام شود. نایلون حبابدار به دلیل حباب هایی که بر روی خود دارد می تواند از بروز هر گونه آسیب ناشی از برخورد اجسام جلوگیری بعمل آورد. نایلون های حبابدار نه تنها در بسته بندی محصولات بلکه می توانند در اسباب کشی ها و نقل و انتقال وسایلی که آسیب پذیری زیادی نیز دارند مورد استفاده قرار گیرند. وسایل زیادی مانند وسایل صوتی و تصویری و همچنین شکستنی وجود دارند که بخوبی باید بسته بندی شده تا بتوانند در برابر ضربات وارد شده مقاومت کنند. نایلون های حبابدار شفاف بوده که همین شفافیت یک مزیت برای آن محسوب میشود و می تواند در کنار مقاومت بالا زیبایی را در بسته بندی بوجود آورد.

خرید نایلون حبابدار

تولید نایلون حبابدار

تولید نایلون حبابدار با دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی انجام می شود که قابلیت ایجاد حباب بر روی نایلون را داشته باشند. مواد درجه یک و مرغوب در تولید نایلون حبابدار اهمیت بسیار زیادی دارند و هر چه مواد از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در نتیجه کیفیت و دوام نایلون نیز افزایش خواهد یافت. مواد اولیه مرغوب همچنین می توانند مدت زمان فرسایش نایلون های حبابدار را نیز به تعویق بیندازند و تا مدت ها می توان از آنها استفاده نمود. امروزه تولید نایلون حبابدار در انواع مختلفی انجام میشود که تفاوت هر یک از آنها مربوط به لایه های به کار رفته در تولید نایلون می شود. هر چه لایه های نایلون حبابدار بیشتر باشد در نتیجه مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد.

پلاستیک اطلس یکی از عرضه کنندگان انواع نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ تولید شده از بهترین و مرغوبترین مواد می باشد و برای سفارش نایلون می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

پلاستیک اطلس از ابتدای شروع به فعالیت خود در زمینه فروش نایلون حبابدار و همچنین انواع پوشش های مناسب از قبیل نایلون استرچ برای بسته بندی بر فروش محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب تاکید ویژه ای داشته است و همچنین به دلیل اینکه بتواند سراسر کشور را تحت پوشش در آورد اقدام به فروش غیر حضوری نموده است و خریدار به راحتی می تواند خرید خود را از سراسر کشور به انجام برساند.

در بسته بندی لوازم و وسایل شکستنی باید به گونه ای عمل شود که وسایل در تکان ها و لرزش های صورت گرفته در هنگام حمل و جابجایی به هیچ وجه آسیب نبینند. نایلون حبابدار از بهترین نایلون هایی است می توان برای بسته بندی انتخاب نمود زیرا از حباب هایی بر روی خود برخوردار است که این حباب ها اجازه آسیب دیدن به وسایل و لوازم شکستنی را نمیدهد.

موارد استفاده از نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار کابرد بسیار زیادی با توجه به ویژگی های خود پیدا کرده اند که در ادامه به برخی از این کاربرد ها اشاره خواهیم نمود. یکی از کاربرد های نایلون حبابدار در بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات و صنایع می باشد. بسیاری از صنایع و واحد های تولیدی وجود دارند که برای حفاظت از محصولات خود در برابر شکستگی و هر گونه آسیب دیدگی آنها را با نایلون حبابدار به خوبی بسته بندی می کنند که این کار منجر می شود تا کالا تا زمان ارسال به فروشگاه و یا در احتیار قرار گرفتن مشتری هیچگونه آسیبی نبیند. تکان های شدید و یا با ضرب افتادن محصول می تواند آسیب زیادی را به آن وارد کند و یا در خوشبینانه ترین حالت آسیب جزئی را به آن وارد آورد. با استفاده از نایلون های حبابدار هیچگونه آسیبی متوجه محصول نشده و کاملا سالم به دست مشتری و یا فروشنده خواهد رسید. حجم زیادی از نایلون های حبابدار مانند انواع نایلون شیرینگ در صنایع و بسته بندی محصولات استفاده می شود اما این نایلون ها در بسته بندی های در حجم و ابعاد کوچک نیز مورد استفاده زیادی دارند که می توان به بسته بندی لوازم و اثاث منزل در هنگام اثاث کشی اشاره نمود. وسایل شکستنی زیادی در منزل وجود دارند که در هنگام اثاث کشی و در صورت عدم احتیاط می توانند به راحتی آسیب ببینند که اگر از نایلون حبابدار برای بسته بندی آنها استفاده شود به هیچ وجه آسیب ندیده و سالم باقی می مانند. نایلون های حبابدار همچنین در برخی صنوف و جابجایی های آنها نیز کاربرد دارند و میتوانند این مزیت را ایجاد کنند که هیچ آسیبی به وسایل موجود بخصوص وسایل ارزشمند در فروشگاه نرسد.

خرید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از پوشش های ارزان برای بسته بندی

یکی از ویژگی های نایلون حبابدار در قیمت مناسب آنها میباشد و میتوانند هزینه های بسته بندی را تا حد زیادی کاهش دهند. می توان با کمک نایلون حبابدار بسته بندی در حجم و ابعاد بالایی را انجام داد بدون آنکه نیازی به صرف هزینه زیادی برای بسته بندی باشد. قیمت نایلون های حبابدار به طور کلی بسیار مناسب است و نیازی نیست تا هزینه زیادی بابت خرید آن صرف کنید اما برخی عوامل در قیمت این نایلون ها تاثیر گذار هستند. یکی از عواملی که میتواند بر روی قیمت نایلون حبابدار تاثیر داشته باشد ضخامت آن است. هر چه نایلون های حبابدار ضخیم تر باشند در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته نایلون های حبابدار ضخیم میتوانند محافظت بهتر و بیشتری را نیز از محصول بعمل آورند که باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات