تولید کننده استرچ پالت بند

نایلون استرچ

1401/01/31
467
0
ویژگینایلون استرچ پالت بند ظرفیت کششی بالا و استحکام آن می باشد بسته بندی این نایلون به دو صورت دستی و ماشینی می شود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. یکی از پر کاربرد ترین نوع نایلون امروزه نایلون استرچ پالت بند است این نایلون در تمام صنایع های صنعتی و دیگر مشاغل کاربرد دارد جهت بسته بندی پیچی و رولی کامل محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این محصول ظرفیت کششی بالا و استحکام آن می باشد بسته بندی این نایلون به دو صورت دستی و ماشینی می شود. دستی توسط نیروی انسانی برای بسته بندی محصولات سبک و کوچک و ماشینی جهت محصولات بزرگ مانند یخچال ، و….

نایلون استرچ پالت بند بصورت شفاف تولید می شود اما بصورت رنگی به دلخواه مشتری نیز عرضه می گردد. جنس استرچ پالت بند از مواد پلی اتلین سبک نظیر PE ، PP و LLD تهیه می شوند. تفاوت فیلم استرچ با فیلم شرینگ پک در این است که نایلون ها در استرچ تنها به دور محصولات کشیدن می شوند اما در شرینگ پک نایلون ها با عبور از کوره حرارتی پخته می شوند تا جذب دور محصول گردند.

تولید کننده استرچ پالت بند

ویژگی نایلون استرچ پالت بند :

  • کاهش هزینه حمل و نقل
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار ، ضربه گیری بالا
  • کاهش هزینه و حمل و نقل
  • کاهش ورود بخارو رطوبت بر محصول
  • پوشش دهی کامل محصولات

تولیدکنندگان زیادی در زمینه انواع نایلون فعالیت دارند یکی از تولید کنندگان مطرح در تولید استرچ پالت بند پلاستیک اطلس می باشد این مجموعه با چندین سال سابقه در راستای فعالیت نایلون شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد ویژگی محصولات پلاستیک اطلس تولید با کیفیت و قیمت مناسب همراه با ضمانت می باشد. استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در عرض های مختلف (از 10 سانتی متر تا 150 سانتی متر) به صورت سه لایه و پنج لایه که متراژ هر رول 100 متر می باشد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات