فروش انواع نایلون حباب دار

نایلون حبابدار

1401/01/29
524
0
استفاده از پلاستیک حبابدار کیسه ای بسیار آسان است و کارخانجات راحت تر می توانند کالاهای تولیدی را در مدت زمان کوتاهی بسته بندی نمایند.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون حبابدار به عنوان یکی از پلاستیک های پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. این نوع پلاستیک از مواد اولیۀ پلیمری یا همان گرانول پلی اتیلن تولید می شود. در واقع این نوع مواد با ترکیب گازهای طبیعی و نفت خام، فرآیند سنتز شیمیایی در اتیلن ایجاد می شود. مجموعۀ پلاستیک اطلس تلاش نموده با گردآوری این مقاله، بتواند شما را بیشتر با ویژگی های نایلون حبابدار آشنا سازد و متناسب با موقعیت های مختلف، بتوانید مناسب نوع پلاستیک حبابدار را با قیمت ارزان و ابعاد مناسب خریداری کنید.

فروش انواع نایلون حباب دار

چگونگی تولید نایلون حبابدار و ویژگی آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، نایلون حبابدار از زنجیره ای بلند از اتم های کربن با پیوندهای دوگانه متصل به یکدیگر ساخته شده است، که اتم های هیدروژن موجود در شاخه های زنجیره به کربن ها وصل می شوند. گرانول به عنوان یکی از اشکال شناخته شدۀ مواد پلیمر پلی اتیلن است و در علم پتروشیمی به صورت دانه ای تولید می شود چون پودر در هوا پخش شده و آلودگی محیطی و مشکلات تنفسی ایجاد می کند.

کارخانجات تولید کنندۀ نایلون حبابدار، ابتدا دانه های گرانول را توسط دستگاه های مخصوص در دمای بالا ذوب نموده و حالت مایع در می آورند و سپس آنها را به صورت ورقه ای تولید می کنند. سپس برای ایجادهای هوا در میانۀ لایه های پلاستیک، یک ورق نایلونی را به دور یک استوانه با طرح حفره های سوراخ دار می پیچند و سپس فرآیند مکیدن نایلون به داخل حفره ها آغاز می شود و یک لایه با حباب های هوا بوجود می آید. پس از این مرحله، یک و یا چند لایه، روی حباب ها را می پوشاند. بدین ترتیب پلاستیک حباب دار به صورت رول هایی با عرض متفاوت تولید و روانۀ بازار می شود.

با توجه به گستردگی مبحث چگونگی فرآیند تولید این نوع پلاستیک، تنها به موارد فوق اکتفا می کنیم و در ادامۀ مقاله قصد داریم به مزایا، انواع و کاربرد نایلون حبابدار بپردازیم.

با توجه به نحوۀ تولید این نوع نایلون، مهمترین ویژگی که نایلون حبابدار دارد، داشتن لایه ای از حباب های هوا است و به میزان قابل توجهی مانع از ورود فشار و ضربه به کالاهای بسته بندی شده می شود.

به طور کلی مزایای نایلون حباب دار عبارتند از :

  • قیمت ارزان
  • داشتن حالت ضربه گیر
  • عایق الکتریسیته و صدا
  • عایق حرارتی و نفوذ سرما
  • مانع از نفوذ چربی و لکه
  • استفاده و دسترسی آسان
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • کیفیت خوب و ماندگاری بالا
  • تولید به صورت دو لایه و چند لایه
  • مانع از نفوذ آب و رطوبت به اقلام
  • جلوگیری از سایش کالاهای بسته بندی شده
  • فروش انواع نایلون حباب دار و انواع آن

با توجه به ویژگی هایی که این نوع پلاستیک دارد، استقبال فراوانی از سوی کارخانجات تولید جهت تهیۀ این نوع لفاف بسته بندی نموده اند. بدین ترتیب مجموعۀ پلاستیک اطلس و دیگر مراکز تولید کنندۀ لفاف های بسته بندی، تلاش نمودند علاوه بر تولید نایلون حبابدار رولی، نایلون حبابدار کیسه ای در ابعاد مختلف نیز تولید نمایند.

به عبارتی استفاده از پلاستیک حبابدار کیسه ای بسیار آسان است و کارخانجات راحت تر می توانند کالاهای تولیدی را در مدت زمان کوتاهی بسته بندی نموده و جهت فروش آماده نمایند.

پلاستیک حبابدار از نظر سایز حباب در سه دسته بندی نایلون حبابدار ریز، متوسط و درشت تولید می شود. متناسب با ابعاد کالاهای مختلف، می تواند برای کارآمد بودن ماهیت ضربه گیری نایلون حبابدار، مناسب ترین نوع پلاستیک را تهیه نمود.

برای مثال جهت بسته بندی کالاهایی با ابعاد کوچک، خرید نایلون حبابدار ریز کاربردی تر خواهد بود ولی هر چه ابعاد اقلام بزرگ تر می شود، استفاده از نایلون های حبابدار با حباب های درشت تر، بیشتر می تواند از نفوذ ضربه و فشار به کالاها جلوگیری کند.

کارخانجات تولید کنندۀ کالا و مجموعه های توزیع کنندۀ محصولات بر اساس ابعاد و نوع کالا بتوانند از میان انواع نایلون حبابدار معمولی (دو بعدی)، نایلون حباب دار سه بعدی، پلاستیک حبابدار دو لایه حباب درشت، نایلون حباب دار سه لایه حباب درشت و حباب ریز، مناسب ترین نوع پلاستیک را جهت بسته بندی آنها تهیه نمایند. انتخاب نایلون مناسب، مانع از ورود فشار به اقلام می شود.

جهت مشورت و انتخاب مناسب ترین نوع پلاستیک برای بسته بندی اقلام مختلف، می توانید با کارشناسان فروش پلاستیک اطلس تماس گرفته و مشورت نمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید انواع لفاف بسته بندی همچون نایلون شیرینگ، نایلون عریض، فیلم استرچ، نایلون پشت چسبدار، نوار خطر، نایلکس و .... بهتر می توانند شما را جهت انتخاب بهترین نایلون راهنمایی کنند.

فروش انواع نایلون حباب دار

قیمت نایلون حبابدار و موارد کاربرد آن

پلاستیک حبابدار موارد کاربرد فراوانی دارد که می توان در حوزۀ بسته بندی تجهیزات روشنایی و نورپردازی، صنایع تولید قطعات دیجیتالی و کامپیوتری، صنایع لوازم خانگی، ساخت انواع شیشه و بلورجات، صنایع تجهیزات پزشکی، صنعت خودروسازی، صنایع تولید تجهیزات چوبی، بسته بندی های صنعتی، بسته بندی انواع لوازم الکترونیکی، بسته بندی محصولات چوبی دکوراتیو، کیسه خواب با لایه های پلاستیک حبابدار، فرمان خودرو، عایق پنجره ها و ... کاربرد این نوع پلاستیک را مشاهده نمود.

کارخانجات متناسب با نوع مصارف و هزینه، نایلون حباب دار رولی و یا کیسه ای را انتخاب می کنند. همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، این نوع پلاستیک در مدل های مختلف دو لایه، سه لایه و پنج لایه تولید می شود. بدین ترتیب جهت حفاظت و جلوگیری از فشار خارجی به کالاها حین جابجایی و حمل و نقل، می توان از مزایای نایلون حبابدار استفاده کرد.

عمده ترین کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر برای امور اسباب کشی منزل و بسته بندی وسایل منزل است که بتوان از ضربه، ساییدگی و فشار به کالاها جلوگیری کنند.

نکتۀ قابل توجهی که مجموعۀ پلاستیک اطلس از تاریخچۀ تولید این نوع پلاستیک، باعث جلب نظر افراد گردد، این است که در ابتدا از نایلون حباب دار به عنوان دیوارپوش سه بعدی استفاده می نمودند. در واقع جهت زیبایی به نمای داخلی دکوراسیون و همچنین ایجاد فضایی عایق در برابر صدا و رطوبت از مزایای این نوع پلاستیک استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان سطح کاربری آن توسعه یافت و در حال حاضر جهت امور بسته بندی از این نوع پلاستیک استفاده می شود. به عبارتی در تاریخچۀ تولید نایلون حباب دار با عنوان اختراع تصادفی بسته بندی کالاها معرفی می شود.

طبیعتاً ساختار سه لایۀ نایلون حباب دار مانع از عبور ضربه می شود چون وجود یک لایه حباب های هوا و چند لایۀ خارجی مانع از ترکیدن حباب های پلاستیک شده و بدین وسیله کالاهای بسته بندی شده از ضربات محکم ایمن نگه داشته می شوند.

با توجه به تنوع سایز و مدلی که این نوع پلاستیک تولید می شود، جهت اطلاع از قیمت نایلون حبابدار، می توانید با واحد فروش پلاستیک اطلس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به عنوان یک تولیدی موفق، علاوه بر فروش نایلون حباب دار رولی در ابعاد آماده، قادر به پاسخگویی سفارشات مشتریان با ابعاد سفارشی نیز می باشند.

البته قیمت نایلون حبابدار سفارشی ممکن است بیشتر از پلاستیک های آماده باشد.

نایلون حبابدار سفارشی متناسب با نوع کاربری که می داند داشته باشد، برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

به دلیل ویژگی های قابل توجهی که این نوع پلاستیک دارد، همواره خیلی از شرکت ها جهت امور بسته بندی از این نوع پلاستیک استفاده می کنند چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات