شیرینگ بسته بندی

نایلون شیرینگ

1401/01/21
550
0
قابلیت شیرینگ پذیری تولیدی پلاستیک اطلس تضمینی است .

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. به پلاستیکی که با حرارت به دور یک محصول یا چند محصول جمع می شود و باعث حمل نقل راحت تر و محافظت از محصول می شود را شیرینگ کردن می گویند . یکی از بهترین مثال هایی که می توان برای نایلون شیرینگ نام برد باکس های شش تایی آب معدنی است که شیرینگ حرارتی باعث بسته بندی آن ها شده.

یکی از بهترین پلاستیک ها برای بسته بندی نایلون شیرینگ پک است ، زیرا دارای قیمت بسیار اقتصادی و مناسبی است که کارخانه جات پلاستیک اطلس با قیمت گذاری مناسب آن را عرضه می کند.

قابلیت شیرینگ پذیری تولیدی پلاستیک اطلس تضمینی است .

کاربرد پلاستیک شیرینگ چیست؟

با شیرینگ کردن محصولات خود چندین مزایا به آن اضافه می شود که می توان به حفاظت از کالا ، جلو گیری از ورود آلودگی ، حمل و نقل آسان ، ضربه پذیری بالا و …. است .

نایلون شیرینگ با قابلیت جذب پذیری بالا برای بسته بندی های محصولات مختلف به طور مثال شیرینگ کردن کارتن های سایز بزرگ و کارتن های سایز کوچک ، شیرینگ کردن تمام محصولات غذایی و بسته بندی غذایی محصولات آرایشی و بهداشتی بسته بندی و شیرینگ کردن محصولات پلاستیکی و شیرینگ آب معدنی شیرینگ نوشابه و … استفاده می شود.

شیرینگ بسته بندی

قیمت نایلون شیرینگ

در این نوسانات قیمت هر روزه قیمت مواد اولیه پتروشیمی تغییر می کند و نمی توان یک قیمت واحد به مشتری گفت از همین رو برای دریافت قیمت دقیق از با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با نازل ترین قیمت ها رو به رو شوید.

تولید شیرینگ بسته بندی در پلاستیک اطلس

کارخانه جات پلاستیک اطلس قادر به تولید انواع نایلون شیرینگ با بالاترین کیفیت و به روز ترین ماشین آلات به همراه کادری با تجربه و مجرب است که به شما مشتریان تضمین کیفیت تولید را می دهند .

کارخانه جات پلاستیک اطلس از مواد اولیه درجه 1 و با کیفیت استفاده می کند اما در صورت درخواست شما عزیزان بنا بر کم کردن قیمت شیرینگ می توان از مواد اولیه درجه 2 و 3 در شیرینگ بسته بندی استفاده کرد. مواد درجه نمونه های بازیافتی یا ضایعاتی است.

چاپ شیرینگ حرارتی

بدلیل یکسان بودن پایه مواد شیرینگ بسته بندی با خود نایلون ساده چاپ روی این محصول مثل چاپ روی نایلون ساده است چاپ این محصول می تواند با دستگاه های فلکسی و… انجام شود. فرق عمده نایلون عادی و نایلون شیرینگ در ترکیب مواد خام پتروشیمی است که کارخانه جات پلاستیک اطلس در طی 10 سال تجربه در این باره به بهترین و شیرینگ پذیر ترین ترکیب مواد دست یافته اند و جزو معدود کارخانجات کشور در شیرینگ مستقیم محصولات فلزی مثل کولر است. شیرینگ های این کارخانه با توجه یه دستگاه های شیرینگ شما یا سشوار های صنعتی مصرفی شما و همچنین دما های شیرینگ شما تولید می شود. چاپ روی این محصولات یا رنگ خود نایلون شیرینگ در صد ها مدل قابل انجام است.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات