نایلون ضربه گیر ارزان قیمت

نایلون حبابدار

1401/01/12
547
0
پلاستیک حبابدار یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین ابزار برای عایق کردن وسایل و محیط های گوناگون است.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. اگر بخواهیم ساختار نایلون حبابدار را به طور کلی در نظر بگیریم، چیزی نیست جز هوایی که در پلاستیک حبس شده است. هوا به عنوان یک عایق کننده مناسب استفده می شود.

پلاستیک حبابدار یکی از ارزان ترین و آسان ترین ابزار برای عایق کردن وسایل و محیط های گوناگون است.

این نایلون ها در قیمت های مختلفی ارائه می شوند. نایلون ضربه گیر فروشی در مرکز خرید ما قیمتی بسیار مناسب در قبال کیفیت آن دارد. خودتان ببینید و مقایسه کنید.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار وابسته به کیفیت و اندازه آن است. شما می توانید نایلون حبابدار یا ضربه گیر را به صورت رولی کامل در فروشگاه خریداری بفرمایید. با توجه به تخصصی که پلاستیک اطلس دارد، بهترین نوع نایلون حبابدار یا ضربه گیر حبابدار در مجموعه ما عرضه می گردد. این نایلون های حبابدار ها مختص بسته بندی هستند و وسایل سبک و سنگین را تا چند برابر در مقابل ضربات مقاوم و عایق می سازند. قیمت ارزان در قبال کیفیت بالا هدف ما در جلب رضایت مشتریان عزیز است.

بسته بندی با نایلون حبابدار

وجود هوای حبس شده در میان لایه های نایلون خاصیت ضربه گیری فوق العاده ای را ایجاد می کنند. این تجهیز در بسته بندی هر نوع وسیله ی خانگی کاربرد دارد. از ظرف و ظروف شیشه ای و چینی گرفته تا لوازمی همچون یخچال تلویزیون و

نایلون ضربه گیر ارزان قیمت

در ادامه با نحوه بسته بندی چند وسیله خانگی با استفاده از ضربه گیر حبابدار آشنا خواهید شد.

خرید نایلون حبابدار غرب تهران

بسته بندی وسایل موجود در کارتن

همانطور که می دانید کارتن اسباب کشی از جنس مقوا است. این کارتن کاربرد بسیاری در بسته بندی لوازم مختلف دارد. جعبه یا کارتن بسته بندی لازم است اما کافی نیست.

  • وسایلی که درون کارتن قرار دارند ممکن است به دلیل وجود فضای خالی تکان بخورند و بشکنند
  • کارتن ضدآب نیست
  • کارتن ضدضربه نیست و نقش محافظ را دارد نه عایق

از این رو قبل از بسته بندی برخی وسایل با کارتن، بهتر است به فکر استفاده از نایلون حبابدار هم بیفتید!

از سه روش زیر می توانید در کارتن اسباب کشی از نایلون حبابدار استفاده نمایید:

روش اول پوشاندن محیط داخلی کارتن با ضربه گیر حبابدار است. در این روش با استفاده از چسب درون کارتن را به طور کامل با ضربه گیر حبابدار بپوشانید. با این کار وسایلی که درون کارتن قرار می دهید،تا حد زیادی در مقابل ضربه مقاوم می شوند. همچنین با این تکنیک امکان نفوذ رطوبت به درون کارتن اسباب کشی مقوایی وجود نخواهد داشت. در آخر محیط بیرونی کارتن را با چسب پهن ببندید.

هنگامی که چند وسیله حساس و شکستنی را درون کارتن قرار می دهید، استفاده از تکنیک اول کافی نیست. برای مثال اگر در کارتن چند ظرف و بشقاب شیشه ای چیده اید امکان اصطحکاک ظروف بر اثر کوچکترین تکان وجود دارد. پس بهتر است علاوه بر استفاده از روش اول، از این روش هم استفاده کنید. نایلون حبابدار را به اندازه مشخص به صورت ورقه برش دهید و هر کدام از ورقه ها را در میان ظروف بگذارید. با این روش امکان آسیب به وسایل شکستنی بر اثر اصحکاک کاهش پیدا می کند.

همانطور که می دانید وجود فضای خالی در میان وسایل موجود در جعبه، شرایط تکان خوردن وسایل را فراهم می کند. روش جالب این است که نایلون حبابدار را به تکه های کوچک برش دهید و به صورت مچاله در فضای خالی جعبه بگذارید.

نایلون ضربه گیر ارزان قیمت

فروش نایلون حباب دار بسته بندی

همانطور که در این مطلب اشاره شد نایلون بسته بندی یکی از لازمه های بسته بندی است. اگر به زودی اسباب کشی در پیش دارید حتما لوازم بسته بندی را تهیه نمایید و اثاثیه را به بهترین شکل بسته بندی کنید. در صورتی که تخصص این کار را ندارید از شرکت باربری مورد نظر خود بخواهید که یک تیم بسته بندی خبره برای شما ارسال کنند. عده ای تصور می کنند که خرید نایلون حبابدار و سایر تجهیزات بسته بندی خرج اضافی است و نیازی نیست که برای جابجایی وسایل تا این حد خرج کرد. اما تصور کنید که در صورت عدم بکارگیری نکات ایمنی چه مشکلاتی گریبانگیر شما خواهد شد!

نایلون های حبابدار و ضربه گیرها یکی از ملزومات بسته بندی وسایل حساس است و برای بسته بندی لوازم مختلفی اعم از لوازم آشپزخانه، لوازم صنعتی، لوازم شکستنی، مبلمان، تخت و … کاربرد دارد. پلاستیک اطلس بهترین و باکیفیت ترین لوازم و تجهیزات را جهت فروش در اختیار شما عزیزان گذاشته است. این ضربه گیرها مناسب مصارف کارگاهی و کارخانجاتی هم است و فقط برای بسته بندی لوازم خانگی طراحی نشده اند.در صورتی که قصد خرید نایلون حبابدار با کیفیت اعلا در عین قیمت مناسب را دارید، اقدام به خرید نمایید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات