خرید فیلم استرچ

نایلون استرچ

1401/01/05
512
0
برای خرید فیلم استرچ می توان اندازه های مختلفی از فیلم استرچ را تهیه نمود که باید آن را متناسب با ابعاد و اندازه کالا ها خریداری کرد

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. برای خرید فیلم استرچ می توان اندازه های مختلفی از فیلم استرچ را تهیه نمود که باید آن را متناسب با ابعاد و اندازه کالا ها خریداری کرده و همچنین انواع ضخامت این نایلون ها در بازار به فروش می رسد.

پلاستیک اطلس از مراکز معتبر فروش نایلون های بسته بندی ، به خصوص نایلون استرچ در کشورمان است که با عرضه محصولات بسیار با کیفیت و ارزان قیمت توانست یکی از تامین کنندگان بزرگ که در صنعت بسته بندی باشد.

مزایای استفاده از فیلم استرچ

فیلم استرچ به صورت شفاف بوده و مشتریان می توانند کالا های درون آن را رویت کنند، همچنین مقاومت کششی این نایلون بسیار بالا بوده و در مقابل انواع ضربه ها دارای استحکام خیلی خوبی می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب نایلون استرچ جلوگیری از انتقال رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندی می باشد که بدین وسیله می توان انواع مواد غذایی و دارویی و بهداشتی را با استفاده از این کالا بسته بندی کرد.

سرعت بسته بندی یکی دیگر از ویژگی هایی است که در بسته بندی با نایلون استرچ مشاهده می شود. از نایلون استرچ می توان به صورت دستی و ماشینی محصولات را بسته بندی نمود که این کار با سرعت بالایی امکان پذیر است. همچنین از مزایای بسیار مهم فیلم استرچ، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن است که می توان برای کالا های کوچک نیز این نوع بسته بندی را مهیا نمود.

خرید فیلم استرچ

فیلم استرچ

افرادی که در بخش تولید محصولات فعالیت دارند، به خصوص کارخانجات و کارگاه ها همواره دغدغه ی داشتن یک بسته بندی ارزان قیمت و عالی را داشته اند که این بسته بندی با سرعت بالایی انجام گیرد و کاربردی و با کیفیت باشد. بسته بندی ایجاد شده باید از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد و در زمان جابجایی و تحویل به مشتری آسیب نبیند به همین منظور امروز انواع بسته بندی با استفاده از متریال مختلف روی کار آمده اند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و می توانند در بسیاری از بخش ها مفید واقع شوند. پلاستیک اطلس با عرضه مستقیم نایلون های بسته بندی توانسته قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گیرد و موجب رضایت مندی مشتریانش از یک خرید خوب و به صرفه باشد.

یکی از بهترین لوازم بسته بندی که توانسته امروزه جایگاه بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد فیلم استرچ می باشد . استرچ در لغت به معنای کش آمدن است و این مشخصه اصلی نایلون های استرچ می باشد که کشش بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در مقابل ضربه، مقاوم است. فیلم استرچ از پلی اتیلن به دست می آید و با کیفیت بوده و می تواند برای بسیاری از کالاها مورد استفاده قرار گیرد.

فیلم استرچ یا همان استرچ پالت بند دارای شکلی شفاف و سطحی صاف است که قدرت کشش و چسبندگی بسیار بالایی دارد و به همین منظور در زمان جابجایی دچار پارگی و آسیب نمی شود و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. با استفاده از فیلم استرچ می توان انواع کالاهای بزرگ و کوچک را بسته بندی کرد. در واقع فیلم استرچ یک کالای اقتصادی و به صرفه و همچنین پرکاربرد در بخش تولیدات بوده و در فروشگاه ها و سایر مکان های تولیدی استفاده از این نایلون به چشم می خورد، در بسیاری از صنایع مختلف نیز می توان کاربردهای بسیار خوب نایلون های استرچ را مشاهده کرد.

بسته بندی ایجاد شده با استفاده از فیلم استرچ در حجم محصول مورد نظر بوده و بسته بندی هیچ حجم اضافه ای را به خود اختصاص می دهد، بنابراین کالاها به صورت منسجم در کنار هم قرار گرفته و امکان ریختن محصول وجود نخواهد داشت. همینطور این بسته بندی ها به راحتی قابل انتقال بوده و به راحتی می توان آن را به دست مشتریان رساند. مراکز بسیاری نایلون استرچ را به فروش می رساند که برای خرید باید حتماً به یک مرکز معتبر و قابل اعتماد مراجعه نمایید پلاستیک اطلس از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه فروش انواع نایلون استرچ در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوع می باشد که شما می توانید با خرید به صورت اینترنتی از این مرکز محصولات خود را به راحتی و با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

عدم نفوذ گرد و خاک از عمده مزیت های نایلون استرچ

یکی از مزیت های بزرگ نایلون استرچ ها به چسبندگی بسیار خوب آنها بر روی سطح مربوط می شود و به نحوی سطح محصول را در بر میگیرد که از نفوذ هر گونه آلودگی و گرد و غبار به داخل محصول جلوگیری به عمل می آورند. بسیاری از محصولات بخصوص محصولات و لوازم خانگی که امروزه در بازار عرضه میشوند توسط فیلم استرچ و نایلون استرچ به خوبی بسته بندی می شوند و این نایلون ها کل محصول را پوشش میدهند. پوشش کاملی که توسط نایلون استرچ بر روی محصول ایجاد می شود به این دلیل نیست که نایلون می تواند آنرا در برابر ضربه محافظت کند بلکه بیشتر بمنظور تمیز ماندن سطح محصول چنین کاری صورت می گیرد. البته نا گفته نماند که فیلم استرچ و نایلون استرچ ها می توانند تا حدی از ایجا خط و خش بر روی محصول جلوگیری کنند اما کاربرد اصلی این نایلون ها به منظور جلوگیری از ایجاد خط و خش نیست.

نایلون استرچ های بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب را هم اکنون میتوانید از پلاستیک اطلس آنهم بدون اینکه با محدودیت جغرافیایی مواجه شوید خریداری نموده و در محل دریافت کنید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات