عوامل تأثیرگذار بر قیمت فیلم استرچ

نایلون استرچ

1401/01/04
488
0
کاربرد عمدۀ نایلون استرچ در قسمت بسته بندی و بارگیری محصولات تولید شده می باشد

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. فیلم استرچ کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون نحوۀ استفاده از آن برای افراد بسیار راحت می باشد و می توانند به صورت دستی و یا در خط تولید مکانیزه توسط دستگاه های استرچ ماشینی از آن استفاده نمود.

کاربرد عمدۀ نایلون استرچ در قسمت بسته بندی و بارگیری محصولات تولید شده می باشد که بتوان بدین وسیله کالاهای تولید شده را در برابر گرد و غبار، رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید ایمن نگه داشت. موارد کاربرد عمدۀ فیلم استرچ را می توان در صنایع تولید مواد غذایی مشاهده نمود. در واقع جهت حفاظت از محصولات غذایی در برابر گرد و غبار و نفوذ رطوبت به داخل بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه در صنایع کشاورزی در قسمت انبارداری و نگهداری از علوفه ها نیز به راحتی می توان از سیلاژ یا همان فیلم استرچ استفاده نمود. در حال حاضر دستگاه های مخصوص استرچ پالت بند ساخته شده اند که با استفاده از آن، به سهولت می توان کالاها را همراه با پالت بسته بندی نمود و بدین وسیله بتوان راندمان کاری بسته بندی محصولات را در صنایع مختلف تسریع بخشید.

مزایای عمدۀ فیلم استرچ

موارد متعددی از ابتدای مقاله در رابطه با مزایای کاربرد فیلم استرچ در بخش بسته بندی اشاره نمودیم و اینکه با استفاده از این نوع پلاستیک و استفاده از دستگاه های مخصوص استرچ پالت بند، سرعت حمل و نقل کالاها را به صورت کاملاً ایمن بهبود بخشید. بسته بندی اقلام با پلاستیک استرچ احتمال دستکاری کالاها کاهش پیدا می کند، علاوه بر آنکه امکان نفوذ حشرات و موجودات ریز به داخل بسته بندی غیر ممکن می شود و می توان عمر مفید محصولات را در اکثر صنایع غذایی، بهداشتی، صنعتی و غیره افزایش داد. تولید فیلم استرچ به صورت رولی و در ابعاد طول، عرض و ضخامت متفاوت صورت می گیرد، که البته امکان تولید فیلم استرچ سفارشی در ابعاد و رنگ متفاوت متناسب با نیاز مشتریان فراهم می باشد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت فیلم استرچ

در دهه های اخیر طیف وسیعی از صنایع مختلف جهت کاهش صدمات احتمال ریزش محصولات بر روی کارگران، از مزایای رول فیلم استرچ پالت استفاده می کنند. به نوعی اقلام چیده شده بر روی پالت را می توانند با استفاده از نایلون استرچ محکم و مهار نمود و بدین وسیله از ریزش آنها بر روی زمین جلوگیری نمود. ضمن آنکه امکان حمل و نقل تعداد زیادی از کالاها را برای بخش نقل و انتقال محصولات با ماشین لیفتراک فراهم می آورد. با در نظر گرفتن این موضوع مهم که دستگاه های مخصوص دستی و اتوماتیک جهت استفاده از رول استرچ ساخته شده است، بیش از گذشته، به راحتی می توان از فیلم استرچ پالت استفاده نمود. به طور کلی استفاده از این نوع پلاستیک به دلیل خاصیت چسبندگی بالایی که دارد، بسیار راحت است و بدون زحمت می توان محصولات را به شکل زیبا و تمیز بسته بندی نمود و بهره وری فروش کالاها را با قیمت مناسب بهبود بخشید.

نحوۀ استفاده از فیلم استرچ

استفاده از فیلم استرچ در صنایع مختلف، نیاز به تهیۀ دستگاه استرچ پیچ است که بتوان به صورت دستی و یا مکانیزه در خط تولید محصولات از آن استفاده نمود. با توجه به حجم تولید محصولات، فضایی که در محیط تولید اقلام وجود دارد و همچنین سرمایه ای که صاحبان مشاغل در اختیار دارند، می توانند تصمیم گیری لازم را در خصوص انتخاب و خرید نوع دستگاه استرچ پیچ دستی و یا ماشینی بگیرند. با در نظر گرفتن تمام این موارد، اهمیت دادن به موضوعات مهم در بخش بسته بندی محصولات، می توان بر ارزش یک کالا افزود چون استفاده از روش مناسب بسته بندی، مدت زمان نگهداری ایمن محصولات را در برابر شرایط محیطی و همچنین صدمات حمل و نقل آنها بهبود بخشید. لازم به ذکر است که عملکرد کلیۀ دستگاه های استرچ همانند یکدیگر نمی باشد و صنایع مختلف متناسب با حجم کار، شرایط محیطی و قیمت می توانند مناسب ترین دستگاه استرچ پالت بند را برای بسته بندی اقلام تولیدی تهیه نمایند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت فیلم استرچ

قیمت فیلم استرچ نسبت به ویژگی و کاربردی که در صنعت بسته بندی اقلام مختلف دارد، بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است. به همین دلیل این نوع پلاستیک به عنوان یکی از نایلون های محافظ جهت کاهش تلفات و آسیب دیدگی به محصولات شناخته می شود. فیلم استرچ به دلیل خاصیت کشسانی بالا و حالت شفافیت به راحتی می توان به دور محصولات پیچاند و به نوعی از جمله وسایلی است که امکان بسته بندی شیک را برای اقلام در صنایع مختلف فراهم می کند.

نکتۀ مهمی که نیاز است بدان توجه داشته باشید، در نظر گرفتن ابعاد و وزن کالاها می باشد که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب رول استرچ خواهد داشت. فروش فیلم استرچ با ضخامت های متفاوتی صورت می گیرد و صنایع مختلف به سهولت می توانند متناسب با محصولات مختلف، بهترین نوع فیلم استرچ پالت را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

بدیهی است جهت نگهداری ایمن اقلام، نیاز به انتخاب مناسب ترین روش بسته بندی است و با در نظر گرفته مزایای شیوه های بسته بندی، قیمت فیلم استرچ صرفۀ اقتصادی برای مجموعۀ تولید کننده خواهد داشت. امروزه بیش از گذشته به جنبه های مختلف عرضۀ یک کالا پرداخته می شود و با انتخاب بهترین روش بسته بندی، تلاش دارند به بهترین شکل ممکن سلامت محصولات تولید شده را تا زمان فروش و تحویل دادن به مشتریان، ایمن و در سلامت نگهداری نمایند. ناب پلاستیک با تلاش فراوان و بهره گیری از دستگاه های پیشرفته همواره در صدد برای تولید فیلم استرچ با کیفیت در ابعاد استاندارد می باشند. جهت هماهنگی بیشتر برای تحویل محصولات می توانید با واحد فروش پلاستیک اطلس تماس حاصل فرمائید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات