از کجا نایلون حبابدار ارزان بخریم؟

نایلون حبابدار

1401/01/03
536
0
یکی از ویژگی های نایلون حبابدار در قیمت مناسب آنها می باشد و می توانند هزینه های بسته بندی را تا حد زیادی کاهش دهند.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد و یکی از ویژگی های نایلون حبابدار در قیمت مناسب آنها می باشد و می توانند هزینه های بسته بندی را تا حد زیادی کاهش دهند. می توان با کمک نایلون حبابدار بسته بندی در حجم و ابعاد بالایی را انجام داد بدون آنکه نیازی به صرف هزینه زیادی برای بسته بندی باشد. قیمت نایلون های حبابدار به طور کلی بسیار مناسب است و نیازی نیست تا هزینه زیادی بابت خرید آن صرف کنید اما برخی عوامل در قیمت این نایلون ها تاثیر گذار هستند. یکی از عواملی که می تواند بر روی قیمت نایلون حبابدار تاثیر داشته باشد ضخامت آن است. هر چه نایلون های حبابدار ضخیم تر باشند در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته نایلون های حبابدار ضخیم می توانند محافظت بهتر و بیشتری را نیز از محصول بعمل آورند که باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

خرید نایلون حبابدار

برای خرید نایلون حبابدار باید به این موضوع که نایلون را برای بسته بندی چه محصولی نیاز دارید توجه داشته باشید. نایلون ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که باید متناسب با نیاز خود نایلون مناسب را تهیه نمایید. نایلون های حبابداری که ضخامت بیشتری دارند می توانند محافظت بیشتری از محصول به عمل آورند و در صورتیکه قرار است تا محصولات شکستنی و حساس را بسته بندی کنید بهتر است تا از این نایلون های ضخیم که اغلب نایلون های سه لایه هستند برای بسته بندی استفاده کنید.

از کجا نایلون حبابدار ارزان بخریم؟

اما در خرید نایلون حبابدار در صورتیکه قصد دارید تا بسته بندی محصولات نه چندان حساس را انجام دهید می توانید از نایلون های با ضخامت کم نیز استفاده کنید و الزاما نیازی نیست تا نایلون های ضخیم که قیمت بالایی نیز دارند را خریداری نمایید. نکته ای که به طور کلی برای خرید نایلون حبابدار ضخیم یا نازک باید در نظر داشته باشید کیفیت نایلون ها می باشد که می تواند تضمین کننده سالم باقی ماندن محصول در هنگام حمل و نقل و انتقال باشد.

فروش انواع نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار به صورت تخصصی در شرکت ها و فروشگاه هایی به فروش می رسند که در زمینه پوشش های مورد نیاز برای بسته بندی فعالیت می کنند و این محصولات را به فروش می رسانند. اما فروش انواع نایلون حبابدار و دیگر انواع نایلون مانند نایلون عریض به دو صورت متفاوت در حال حاضر نیز صورت می گیرد که یک روش فروش حضوری و دیگری نیز فروش غیر حضوری می باشد که با توجه به برخی محدودیت ها فروش غیر حضوری از ویژگی های زیادی برخوردار بوده و میتواند صرفه اقتصادی زیادی را نیز برای خریدار به وجود آورد. یکی از ویژگی هایی که در فروش غیر حضوری نایلون حبابدار ایجاد می شود صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد و دیگر نیازی نیست تا انرژی و زمان زیادی برای خرید این نایلون ها صرف شود.

پلاستیک اطلس با توجه به اینکه به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است و همواره جلب رضایت آنها را از اولویت های خود دانسته اقدام به فروش غیر حضوری محصولات خود و همچنین نایلون حبابدار نموده که می توانید از سراسر کشور و بدون هیچگونه محدودیتی خرید خود را انجام داده و محصول را در محل دریافت نمایید.

پلاستیک اطلس از شرکت های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع نایلون حبابدار و همچنین کلیه محصولات بسته بندی میباشد که نه تنها شهر تهران بلکه توانسته سراسر کشور را با توجه به فروش غیر حضوری تحت پوشش در آورد .

برای اینکه محصولات تولید شده در یک مجموعه تولیدی بخصوص اگر جزو محصولات شکستنی نیز باشند به سلامت به دست مصرف کننده برسد باید بخوبی بسته بندی شوند. بسته بندی این محصولات می تواند تضمین کننده سلامت آنها باشد که از این رو نایلون حبابدار یکی از بهترین محصولات بسته بندی برای سالم ماندن محصول به شمار میرود. نایلون حبابدار از نایلون های معمولی و عادی نیست و از حباب هایی بر روی خود برخوردار است که در واقع کار اصلی را نیز همین حباب ها انجام می دهند و می توانند محافظت خوبی را از محصولات به عمل آورند. نایلون حبابدار از شدت ضربه ای که به محصول وارد می شود تا حد زیادی می کاهد و آنرا از شکستگی و یا دفورمه شدن بخوبی حفظ میکند. نایلون های حبابدار در انواع مختلفی تولید و بفروش می رسند و همچنین سایز بندی های متفاوتی نیز دارند.

نایلون حبابدار دو لایه بخریم یا سه لایه؟

نایلون حبابدار به طور کلی به دو دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که یک نوع دو لایه و نوع دیگر سه لایه می باشد. نایلون های حبابدار دو لایه و سه لایه از مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه برخوردار هستند و امروزه از هر دو نوع این نایلون ها استفاده زیادی در بسته بندی میشود اما یک تفاوت میان این دو وجود دارد که آنها را از یکدیگر متمایز میکند. نایلون های حبابدار دو لایه برای بسته بندی محصولات شکستنی و آسیب پذیر استفاده میشوند اما از میزان حفاظت کمتری برخوردار هستند.

اما نایلون های حبابدار سه لایه بر خلاف نایلون های دو لایه از میزان محافظت بسیار بیشتری در مقایسه با نایلون های دو لایه برخوردار هستند و می توانند محافظت کاملی را از محصول به عمل آورند. نایلون های حبابدار سه لایه برای بسته بندی محصولاتی که میزان آسیب پذیری آنها بسیار زیاد است کاربرد فراوانی دارد. بهترین نایلون حبابدار دو و سه لایه را میتوانید از شرکت پلاستیک اطلس با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات